אני מתכננת ארוחת יומולדת ליום שישי
כשאני רוצה שהמנות יהיו בהדשה אישית. יש לי פחות או יותר את הכיוון הכללי והבעיותשלי הן עם המרק, אני לא סגורה שהוא משתלב טוב, ולגבי הטמפורה - האם אפשר להכין לפני הארוחה ורק לחמם לפני ההגשה. אשמח לשמוע את דעתכם: *מנה ראשונה - סלט ירוק עם גבינת עיזים חמה (בני סיידא "ברגע האחרון" *מרק דלעת עם ערמונים מזוגגים (מהספר simple to spectacular) *מנה עיקרית - עוף בקארי וחלב קוקוס (מאותו ספר) אורז לבן רגיל ירקות בטמפורה *קינוח - קרם קוקוס (מתכון ששושkה נתנה כאן בעבר) *עוגות - מוס אגסים (של באלי אם אני לא טועה) עוגת שוקולד אפויה או פונדנט שוקולד
כשאני רוצה שהמנות יהיו בהדשה אישית. יש לי פחות או יותר את הכיוון הכללי והבעיותשלי הן עם המרק, אני לא סגורה שהוא משתלב טוב, ולגבי הטמפורה - האם אפשר להכין לפני הארוחה ורק לחמם לפני ההגשה. אשמח לשמוע את דעתכם: *מנה ראשונה - סלט ירוק עם גבינת עיזים חמה (בני סיידא "ברגע האחרון" *מרק דלעת עם ערמונים מזוגגים (מהספר simple to spectacular) *מנה עיקרית - עוף בקארי וחלב קוקוס (מאותו ספר) אורז לבן רגיל ירקות בטמפורה *קינוח - קרם קוקוס (מתכון ששושkה נתנה כאן בעבר) *עוגות - מוס אגסים (של באלי אם אני לא טועה) עוגת שוקולד אפויה או פונדנט שוקולד