אני מתחננת שמישהו יעזור לי

אני מתחננת שמישהו יעזור לי

היי אני מיכל מכפר סבא. כרגע נודע לי שכבר היה אודישנים לאזור המרכז. אף אחד לא הודיע לי. מישהו בבקשה יכול לעזור לי ולהגיד לי מתי יש אודישנים במקומות אחרים? בצפון בדרום לא אכפת לי איפה אני פשוט חייבת ללכת לשם. בבקשה... תעזרו לי..... זה כלכך חשוב לי..... אני הולכת להתעלף...
 
אל תתעלפי..../images/Emo95.gif

יש אודישנים נוספים בינואר - בחיפה ובבאר שבע תעקבי בפורום ותדעי מתי בדיוק הם יתקיימו
 
תודה אבל

כמו שלא ידעתי על אלה שהיו בראשון לציון, איך אני אמורה לדעת מתי זה בדיוק בינואר ואיפה זה בדיוק בחיפה?? ואני לא מתעלפת אני רק בוכה ובוכה ובוכה.... :(
 

colnishko

New member
מותק, גם אני לא ידעתי! במקרה נכנסתי

לפורום ביום שני - ונודע לי שיש אודישנים ביום שלישי! פשוט תכנסי כל יום עכשיו לפורום - ולא תפספסי! בכל מקרה, אל תיבני על זה! תקבלי את כל העניין כחוויה, וזה מאוד נחמד - אבל יש כ"כ הרבה אנשים, וכ"כ הרבה כשרונות - שאי אפשר לבחור את הטובים באמת! את מבינה, זה עניין של מזל! אני שרתי הכי טוב שיכולתי, אבל כנראה שהיו אנשים יותר מוכשרים ממני... בנוסף, היו שם איזה 3 בנות ששרו ממש יפה, והיית בטוחה שהם יעברו לפחות 2 שלבים, אבל גם הם נפלו כמוני, כבר על ההתחלה... העיקר שאני שמחה שלפחות ניסיתי, והרצנו קטעים עם 2 בנים שהביאו גיטרה, ועשינו ככה שירה בציבור, ב-4 השעות (!!!) שהמתנו בתור! קחי את זה בכיף! בהצלחה!
 
תנו לי להבין משהו...../images/Emo39.gif

איך זה הולך בדיוק??? מי שרוצה בא לאודישנים או שרק אם התקשרו וזימנו אותי לאודישנים אני צריכה לבוא...? אני גרה באשדוד, ובכלל עוד לא התקשרו אליי ולא הודיעו לי כלום! מישהו יודע איך זה הולך???
 

colnishko

New member
לחלק הם מתקשרים ולחלק לא

זה מענה אוטומטי, אז אם לדוגמא אצלך תפוס, או שאת לא בבית/לא זמינה - הם לא יחזירו לך צלצול! לכן אל תבני על זה! פשוט תכנסי לפורום כל יום ותתעדכני לגבי התאריכים! באודישנים נותנים לך למלא טופס, ובו את כותבת את שמך (זה לא שהם שומרים את השם של מי שהם מתקשרים אליו אצלהם במחשב). בקיצור, יש אצלם בלאגן, אז פשוט תהיה מעודכנת בקשר לתאריכים! בהצלחה!
 
למישהו התקשרו בקשר לאודישן בחיפה?

זה נכון שהאודישן בחיפה יוצא ביום א? איפה ובאיזה שעה?.. לא התקשרו אליי..
 
אשדוד בהחלט מסווגת..../images/Emo95.gif

אשדוד מסווגת לבאר שבע..האודישנים חודש הבא, תעקבי פה בפורום לגבי תאריכים
 
למעלה