אני מתחילה שרשור חדש

אני מתחילה שרשור חדש

שלא ימחקו את כל השרשור. תראי אין לי בעיה אם את בן או בת. העיקר שאת יודעת נשימת נמר. איך באמת עושים את זה?
 
את האמת?

עד עכשיו אף אחד לא יודע מי אני ואם ניפגש אני שורפת את הדמות ולא בה לי פשוט התאהבתי העצמי יש אנשים שחושבים שהם יודעים מי זו עיט לדעתי ההפתעה גדולה להרבה אנשים(כולל אלה שחושבים לעצמם עכשיו. הו אנחנו שותפים לסוד)
 
גם אף אחד לא יודע מי אני

חוץ ממישהו אחד שניכנס לי לחור.. אבל הוא נישבע שהוא לא יגלה כי אז אני אגלה עליו דברים שלא כדי לו שכולם ידעו... אז נוכל להיחשף אחת מול השניה... אני לא אגלה עליך ... גם אם תיהי בן אז לא נורא.. נמצא לך פיתרון.
 
אבל אני

תמיד נשאר אני תמיד נשאר אני תמיד נשאר אני. מי אני? מה אני? לאן פני מועדות? מה יהיה?
 
מרגיש לי לשתף

חלום בלהות תקפני בליל והינה אני ניצבת במנהרה, מוארת וזוהרת. בדפנות המנהרה רוחשים וגוששים יצורים זוהרים ומאירים לרוב, צמודים ומתנועעים ומשמיעים איבשות ולחשושים מוזרים שהאוזן לא רגילה להם ובאחת נשלחות אלי זרועות אנרגטיות באלפהן ובאחת יונקות ממני כל טיפת אנרגיה ואני מביטה על עצמי ואת שאני רואה ממאנת להאמין.דמות האני בנויה מכל ההסטוריה האישית תמונות תמונות בחלקן מוקרנות כסרט ובחלקן תמונות שחור לבן.משנות צורה מתארכות מתעגלות מסתחררות ובאחת מביטות ושואלות לפשר היותי מחוץ לדמות.ואני שברצוני לענות לא מצליחה להשמיע קול. והכל קול. גלים שוטפים וצלילים חובטים סוחטים ומצמידים ואני תמונה
 
אני אתן לך

את הטלפון של הפסיכיאטר שלי ושל אצבעונות. 054-5416160 את יכולה להתקשר בכל שעה הוא מאוד אדיב. עצתי היא לא להזכיר את נשימות הנמר- בינתיים. אם הוא יציע לך גלולה כחולה או אדומה- תבחרי באדומה - זה יותר מגניב.
 
אולי דו קרב של ציטוטים

ההבדל הבסיסי בין אדם רגיל לבין לוחם הוא שלוחם רואה בכל דבר אתגר, בעוד אדם רגיל רואה בכל דבר כברכה או כקללה.
 
עוד אחד

אדם ממוצע חושב שהתמכרות לספקות ולמצוקות היא סימן לרגישות,לרוחניות. לאמיתו של דבר האדם הממוצע הוא הדבר הרחוק ביותר מרגישות שניתן להעלות על הדעת.ההחגיון פחות הערך שלוהופך אותו מרצון למפלצת או לקדוש, אך הוא באמת קטן מדי בשביל התבנית הגדולה הזאת של המפלצת או הקדוש.
 
מוקדש לחברי הפורום- קצת הבלות

הדברים שבני אדם עושים אינם יכולים בשום מקרה להיות חשובים יותר מהעולם. וכך לוחם נוהג בעולם כבמסתורין ובמה שבני אדם עושים כבהבלות איסופית"
 
קבלי.

אדם יכול לעמוד לפני נתיב הידע רק כלוחם. לוחם אינו יכול להתלונן או להתחרט על דבר. חייו הם אתגר תמידי, ואתגרים אינם יכולים להיות טובים או רעים. אתגרים הם פשוט אתגרים.
 
הרגשה

הרגשה של חשיבות עצמית הופכת את האדם לכבד, מגושם ויהיר.כדי להיות לוחם צריך להיות קליל ונזיל
 
להיות לוחם

להיות לוחם אינו ענין פשוט של לרצות להיות כזה. אדרבה, זהו מאבק בלתי פוסק הנמשך ממש עד הרגע האחרון של חיינו. אף אחד לא נולד לוחם, בדיוק כפי שאף אחד לא נולד אדם ממוצע. אנו הופכים את עצמנו לזה או לזה.
 
ואחרון

לוחמים,מהיותם ציידים, מבינים התנהגות אנושית להפליא.ה ם מבינים, למשל,שיצורי אנוש הם יצורים של מלאי. להכיר את מבואותיו ומוצאותיו של מלאי מסוים הוא מה שעושה אדם למלומד או למומחה בתחומו
 

נ ו ל י ה

New member
הנה עוד אחד.

לעולם אל תסמוך על משהו שחושב בכוחות עצמו (מאחד הספרים של הארי פוטר)
 
למעלה