אני מתחילה להרגיש מוזר פה... ;-(

סרפד

New member
אני מתחילה להרגיש מוזר פה... ;-(

ולא בגלל החצי בקבוק יין שחסלתי (ועוד ידי נטויה..) (לא לדאוג, אני לא מתמכרת לאלכוהול). למה אני לא מכורה לאייסיקיו? לצ`טים? לאודיגו? מה לא בסדר אצלי?! פעם נתקלתי באדם ממש נחמד בצ`ט. אבל אחד זה הספק די קטן לכמה שנים שאני מחוברת, לא? אז תעזרו לי. מה ממכר אתכם בזה? מה עד כדי כך מושך? בבקשה, תנסו להגדיר, להבהיר, אם אתם יכולים.
 
אז....

מה שממכר אותנו בצט באיי סי קיו ובכלל בלדבר פה זה הקטע שאת לא מכירה את המישהו הזה שאת מדברת איתו את יכולה לשפוך בפניו את הלב שלך והוא לא ירוץ ויספר את זה לאף אחד ואת יכולה לסמוך עליו פה את יכולה בקלות למצוא אנשים שהם בראש שלך ואוהבים אותם דברים שאת אוהבת ויש כאלו שאין להם ביטחון עצמי גבוה עם אנשים חדשים או בכלל ופה הביטחון העצמי שלהם בשמיים זה מה שמושך אנשים לדבר פה... (לפי דעתי לפחות) וכמובן שזה ממש כיף.... ולפעמים אתה יכול להיות מישהו אחר ולשגע אנשים :)
 

ליאור...

New member
זה במיוחד מה אני אוהבת פה...

יש לי ביטחון עצמי שנחשב גבוהה מאוד, ואני די מקובלת חברה, ולמה ``די``... בגלל שחברות שלי לא אוהבת את הדבר הזה שנקרא מקובלות...ובגלל זה אני ככה אבל כעיקרון...אין לןי בעיה, יש לי ביטחון עצמי גבוה, לעיתים(קרובות) חוצפנית פה ושם...ואני טובה מאוד בלימודים... אבל קשה לך לשפוך ת`לב בפני אדם שעומד לפניך...ומכיר אותך ופתאום ירוץ לספר לכל החבר`ה... אבל לעומת זאת,את המטורללת אני מכירה קצת יותר טוב, אני יכולה להגיד לה כל דבר...כי היא לא מכירה אותי, היא לא יודעת איפה אני גרה, בת כמה אני.. וכל זה...זה מה שאני במיוחד אוהבת פה, חוצמזה הורדת השירים...אם הייתי עשירה הייתי קונה את כל הדיסקים של הד ארצי אבל אני לא בדיוק כזאת... אז שאני עסוקה במשחקים וירטואלים, או שבהורדות, אני נכנסת כגם לפורום לוודא מה המצב פה... דיברתי בלי קשה...תסלחו לי! ;-)
 

2B LoOnY

New member
אני דווקא לא ממש

אני חושבת שבאינטרטר אני לא פתוחה את הדברים הכי כמוסים ואישיים שלי, כאבים שמחות אהבות... אני יכולה לספר לנערה אחת, אולי ל2 או 3, כשבעצם יש רק אחת שאני הכי מעדיפה לספר לה הכל (אבל הכל כולל הכל) וב-מ-ק-ר-ה [או שלא במקרה...] זאת גם החברה הכי טובה שלי... ואם אתם שואלים מי שאר האנשים- אז לא, זה לא ההורים שלי. הרבה נערים/ות בגילי ששמעתי אותם מדברים על זה, אמרו שהם בעדיפות ראשונה ילכו להורים, ובפניהם הם ישפכו את כל הלב שלהם. אבל אצלי זה לא כך- זו או החברה הכי טובה או הבת דודה-ולא בגלל קרבת הדם-אלא בגלל שאנחנו חברות שמשהו מאוד חזק מקשר בינינו. סיפרתי להרבה אנשים הרבה פרטים אישיים מהחיים שלי - אבל לא עם רגשות מעורבים. זאת אומרת, שאם סיפרתי על מקרה שקרה לי או למישהו/י קרוב/ה אז נתנתי רק עובדות יבשות, בלי הרבה דעות ורגשות שלי. כך שהרבה פרטים שאני יכולה להחשיב אותם כחשובים בחיים שלי אתם יכולים לדעת, אבל בשבילי זה עדיין לא נקרא להיות פתוחה כי לא מעורבים בזה רגשות או צחוק או בכי. אחת הסיבות שאני לא רוצה להפתח באינטרטר היא בדיוק ההפך ממה שאמרו מקודם - מקודם אמרתם שהאדם לא מכיר אתכם ןלכן לא ילך/ לא יהיה לו למי ללכת לספר, אז זהו שאצלי האנשים שאני נפתחת בפניהם חייבים להיות אנשים שאני מאוד בוטחת בהם, שבחיים לא הלכו ולא ילכו ויספרו או ידברו על זה עם אחרים. אני צריכה שזה יהיה הדדי-גם הוא יספר לי דברים, שנבטח אחד בשני, שנכיר (אם היא מסתכלת עלי, אז היא יודעת שאני שמחה או עצובה) אחת את השניה, שיהיה קשר מספיק חזק כדי שאני אוכל לספר, בגלל שאני לא נפתחת בקלות בכלל, ואני בכלל לא מסוג האנשים שילכו לפסיכיאטר שהוא אדם זר לחלוטין ויעזרו בו כשצריך.
 

2B LoOnY

New member
אופס זה לא היה אמור לבוא פה בכלל

אלא מתחת להודעה שכוונה לאי...
 
למעלה