אני מתארגנת ועולה לבריאות האישה

תודה אורן../images/Emo9.gif

שלחו אותי לכרמל אבל אם אני רואה שמתפתחת לידה אני אורזת את עצמי והולכת לרוטשילד איך אתה שולח לי את החוברת? בדואר? באימל? אוףףף אני לחוצה
 
אני אחכה עם החוברת- היא דרסטית

מדי בשבילך. וכרמל גם עם פגיה מקסימה- הרבה יותר ביתית מכל פגיה אחרת. ומנהלי הפגיות- גם ברוטשילד וגם בכרמל מקסימים (ולשניהם את יכולה בשקט למסור ד"ש מאורן- אבל בכל מקרה תקבלי מהם טיפול אופטימלי). החוברת נמצאת בwww.pagim.net באייטם השני או השלישי. בכל אופן, אם תרצי, תשלחי לי מייל ל[email protected] ואני אשלח לך.... יהיה בסדר!!!
 
תודה תודה לכולכם../images/Emo24.gifמקווה לחזור

הביתה מהר עם בשורות טובות וחשש לא מוצדק
 
שרי- אמנם אני לא מאמין במונח הזה

אבל בשבוע הזה זה מה שנקרא "פג לייט". אמנם כל לידה שמסתיימת בפגיה היא טראומה מסוג מסויים- אבל עדיין- "חווית" הפגיה היא של שבוע אולי (טפו טפו טפו) ולכן היא הרבה פחות קשה- לך ולילוד. תזכרי שאיה נולדה בשבוע 25+6- ואם תראי שם את מה שתראי- זה יכניס אותך לפרופורציות. מה היתה הערכת המשקל האחרונה ומתי? האם המשקל היה טוב לשבוע ההריון? ושוב שרי- רלקס. הכל יהיה בסדר!
 
היום היתה הערכה 2.300 שזה מעולה

עדן להזכירך נולדה בשבוע37 2.170 מחכה לבעלול ועולים
 
אמנם קשה לסמוך על הערכות- אבל

זה ממש טוב! תזכרי אבל ששהות בפגיה לא נקבעת לפי משקל- אלא לפי שבוע הלידה. לפחות את גבול ה2 ק"ג כנראה לא תצטרכו להשיג.... יאללה- תחייכי! הכל יהיה טוב!
 
../images/Emo45.gif../images/Emo24.gif

יקירה - קודם כל לא להלחץ - גם אם הוא יוולד עכשיו יהיה בסדר. תשתי המון, גם אם את חושבתך ששתית מספיק תשתי עוד. ותהי רגועה. מקסימום, הכי גרוע - תפגשי אותו מוקדם יותר ממה שציפית. מחזיקה לך את כל האצבעות.
 
זה מה שאמרו לי שנודע לי על עופרי

התקשרתי היסטריץ לחברה ובקושי רב הצלחתי להגיד לה שמחר אני לא באה לעבודה כי מיילדים אותי דחוף - והיא אמרה לי "מה את בוכה? את הולכת ללדת, לפגוש את הילד שלך..." ובשבועות כאלה שהסיכון הוא ממש מינימלי זה כל כך נכון. ,
 
שיר ותנסי בינתיים גם לאכול מתוקים

והרבה לשתות. אני מקווה שיצליחו לעצור לך את הצירים. ושתחזרי לעדן בקרוב עם תינוק בבטן.
 

snowhite1064

New member
שרי, מחזיקה לך אצבעות. זה לא מחייב

שהיום תלדי. יכול להיות שפשוט תצטרכי להיות במעקב יום-יומיים, ואחר כך ללכת למיון נשים בלין כל יומיים. לחברה שלי גם היה את זה ומשכו אותה עד שבוע 37.
 
למעלה