אני משתגעת כבר

א מ א2

New member
אני משתגעת כבר

...בבקשה,אני מקווה שתוכלו לעזור לי..אני גרושה עם שני ילדים בגיל ההתבגרות.מכירה קצת את הפורום מקריאה בחודש האחרון. כבר לא מסוגלת לשאת את ההתנהגות שלהם, של הגרוש ואפילו לא את שלי. רגע לפני התמוטטות, מבקשת ממי שמכיר שימליץ לי על פסיכולוגית טובה באיזור פתח תקווה, הוד השרון...אפשרי לתיבת המסרים.בבקשה.המון תודות.
 
יש כאן מידי פעם את...אור הנפש.

אפשר להעזר בה. מישהו יודע באיזה יום היא כאן? תדפדפי אחורה ותראי באיזה יום היא מסייעת. אולי תפני אליה במסר אישי. מה עם יעוץ בבית ספר?ניסית?
 

א מ א2

New member
המון תודה

תודה למי שהגיב. האמת שאני יותר צריכה כנראה פסיכולוג לעצמי. חייבת לפרוק, חייבת לחזק את עצמי כדי להיות מסוגלת להמשיך הלאה.
 
ואת בהחלט מוזמנת

"לפרוק" גם פה - לפעמים זה עוזר המון. כולם פה ברוכיי ניסיון בתחום. בהצלחה.
 

א מ א2

New member
תודה גליה ושאלה לאחרים

האם יש פה גרושה שהבת לה שבגיל ההתבגרות החליטה לעבור לגור אצל אביה? איך הרגשתן כאמהות?
 
הבנים שלי החליטו לעבור אלי חזרה

אומנם לא בנות..אבל בקשו לעבור ועברו. אז רוצה לדעת איך הרגשתי שעזבתי את הארץ והילדים נשארו עם אבא שלהם? רוצה לדעת איך זה שלוקחים ממך משמורת במרמה? בתור אמא? שנילקחה ממני המשמורת במחטף..הייתי על הריצפה..שפחטל לא גירד אותי. שהחלטתי סופית לעזוב הכל..לבד. כבר קמתי על הרגליים וזו היתה החלטה..בידיעה שהילדים בידיים טובות..ושהם יגיעו אלי אם ירצו. וזו היתה אמונה מאוד חזקה..שהחזיקה אותי בחיים ונתנה לי להתרומם על הרגליים. הגעגועים היו קשים. אבל שוב..ידעתי שהם יגיעו אלי. ולענייך........ ילדים בגיל ההתבגרות חווים המון חוויות קשות..הם מבולבלים..הם בודקים עד היכן אפשר למתוח את החבל. רק במידה והבת מאוד מאוד עיקבית ברצונה לעבור לאבא..לפחות במשך תקופה של ששה חודשים שהיא מבהירה לכל מי שמטפל..מיועץ בית הספר עד עו"ס שזה רצונה..רק אז כדאי מאוד מאוד להתחשב בדעתה. משתי סיבות: 1. היא לעולם תחושב שהיא מפסידה משהו אצל אביה 2. עד שלא תצא מהבית..היא לא תעריך את מה שאת נותנת לה. אז לפעמים צריך לשחרר כדי לתת להם לעוף ולבחון את החיים.והכל מתוך אהבה.
 

א מ א2

New member
שוב תודה ,ותשובות

הבת בת 16 , הבן בן 13. הבת רוצה לעבור לאב כי הוא מגיע מאוחר בערב הביתה והכי כייף לה בלי גבולות בכלל.....למעשה היא כבר שם במשך רוב ימות השבוע ומכריזה ששם היא גרה. לו לא איכפת.ממילא הוא לא בבית והוא יודע שזה קשה ומכאיב לי-וזה עושה לו הכי הרבה אושר. ומיכל, תודה על התשובה המפורטת. כל הכבוד לך,את אישה חזקה.
 
לא להתעסק עם האושר של האקס

ולא לחשוב כמה הוא נהנה מזה שאת סובלת. בסופו של דבר..הילדים יודעים היכן הכי טוב להם. והאמונה שלך צריכה להיות שהבת בעצמה תבוא ומרצונה תחזור אלייך. ואני מאמינה שזה יקרה..היא צריכה לבדוק עם עצמה היכן הכי טוב לה. עד שלא תעשה את זה ..תמיד יהיו לה תהיות וספקות...אז היי חזקה.. תני לה כל מה שאת יכולה בתנאים האלו..וחכי בסבלנות. סבלנות זה שם המשחק.
 

מילקי א

New member
לאור התיאור שלך...

לאור דברייך נראה שאת צריכה משהו קצת אחר... משהו שבין הדרכה הורית לבין מיפוי של המרכיבי הרגשת הכאוס שאתך מתארת... בקיצור משהו קצת יותר משימתי המפסיכולוגיה הקלאסית...
 

1א י ת ן

New member
תשובה

לא יודע איזה קופת חולים את. כמדומני, יש לך אפשרות לקבל פסיכולוג דרך הקופת חולים במחיר מסובסד. תבדקי.
 
למעלה