אני מקווה שזה המקום לשאול בו...
פשוט זה מאוד דחוף וחשוב ולא מצאתי מקום אחר ! יש לי 2 וידאווים,ואני רוצה לשכפל קלטות,זאת אומרת,להקליט מקלטת אחת לשנייה,אתם יודעים. אז כך : יש לי את החיבורים המתאימים (video in-out.audio in-out),חיברתי אותם איך שצריך,התאמתי את הצ'נלס בווידאו לווידאו השני,וזה לא עובד לי ! זה מקליט מסך כחול ! מה הבעיה ?? זה נוראאאא חשוב,אני כל כך אודה פה למי שיעזור לי...מה עוד צריך לעשות בשביל שזה יפעל ? אני פשוט לא מבינה.
פשוט זה מאוד דחוף וחשוב ולא מצאתי מקום אחר ! יש לי 2 וידאווים,ואני רוצה לשכפל קלטות,זאת אומרת,להקליט מקלטת אחת לשנייה,אתם יודעים. אז כך : יש לי את החיבורים המתאימים (video in-out.audio in-out),חיברתי אותם איך שצריך,התאמתי את הצ'נלס בווידאו לווידאו השני,וזה לא עובד לי ! זה מקליט מסך כחול ! מה הבעיה ?? זה נוראאאא חשוב,אני כל כך אודה פה למי שיעזור לי...מה עוד צריך לעשות בשביל שזה יפעל ? אני פשוט לא מבינה.