אני מקווה שזה המקום לשאול בו...

  • פותח הנושא CSG
  • פורסם בתאריך

CSG

New member
אני מקווה שזה המקום לשאול בו...

פשוט זה מאוד דחוף וחשוב ולא מצאתי מקום אחר ! יש לי 2 וידאווים,ואני רוצה לשכפל קלטות,זאת אומרת,להקליט מקלטת אחת לשנייה,אתם יודעים. אז כך : יש לי את החיבורים המתאימים (video in-out.audio in-out),חיברתי אותם איך שצריך,התאמתי את הצ'נלס בווידאו לווידאו השני,וזה לא עובד לי ! זה מקליט מסך כחול ! מה הבעיה ?? זה נוראאאא חשוב,אני כל כך אודה פה למי שיעזור לי...מה עוד צריך לעשות בשביל שזה יפעל ? אני פשוט לא מבינה.
 

jacobb

New member
ניסיון לעזור

מהידע המועט שיש לי. חזקי את הכבלים .יכול להיות שאחד הכבלים לא מחוזק מספיק. בדקי שהוידאו שמקליט נמצא על מצב AV בד"כ זה מצב 0 בוידאו. לי יש וידאו AKAI שבכלל מקליט במצב FR .פשוט תשחקי עם הערוצים בודיאו המקליט.
 
למעלה