אני מציע לכולם להיכנס לכתובת..כי...

hashamen

New member
אני מציע לכולם להיכנס לכתובת..כי...

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=210&art_id=9 אני מציע לכם להיכנס לכתובת זו כי נראה שלא הבנתי את התכלית של הפורוום הזה באמת הרעיון הוא לפרש את הסיבה האמיתית לחלום לא כל מיני מזלות ובקיצור כנסו למה שהעורכת רשמה בנוגע לפורום הזה..
 

nutmeg

New member
אפתור לך את התעלומה

בקלות. בעבר ניהלתי את הפורום. מסיבות השמורות לי החלטתי לפרוש מהניהול ולהגיע לכאן מתי שאוכל. בדף הפתיחה של הפורום כתבתי את ה"אני מאמין" שלי בניתוח חלומות מכיוון שמצאתי את עצמי שוב ושוב דוחה בקשות לפירושים מיסטיים או נבואיים לחלומם. אני לא מתמצאת בנבואות ובמיסטיקה אלא בפסיכולוגיה. לכן כתבתי את הפתיח. מנהל הפורום הנוכחי (לא שאני רואה אותו בשטח!!) החליט להשאיר את ה"אני מאמין" שלי משום מה.
 
למעלה