אני מציע לביבי וכץ שהפעם יקשיבו יותר לבן גביר

הפרבולה1

Well-known member
גם החרדים שחברים בממשלה שאתה תומך בה מציירים צלבי קרס ומאשימים את אנשי החוק בנאציות.
העיוורון הביבסטי הוא מחלה .

גם מול החרדים הקיצוניים שעושים פרעות יש לנקוט ביד קשה כמו אל מחבלים , הם הפכו להיות חלק מהאויב.
אם מפלגות "המרכז" יצטרפו לקואליציה ימנית , כוחן של המפלגות החרדיות בממשלה יקטן , כרגע לצערי אין לביבי ברירה אלה להשען עליהם כי לשמאל\מרכז חשוב יותר "שטחים תמורת" מאשר גיוס חרדים.
 

lemner40

Well-known member
כן אליהם , ולא כל העולם מחכה להם אלה רק האנטישמיים בהאג, פרופלסטינאצים , ושמאל קיצוני ( כמוך ) , מה שמעיד עוד יותר על כך שיש להקשיב להם ודרכם נכונה.
כל העולם מחכה
כולל כל האמריקאים
אתה חושב ש2 הליצנים האלו מסוגלים לדבר עם נשיא ארצות הברית
הם כל כל טיפשים ובורים
שהם אפילו לא יודעים אנגלית

 

צביקה5311

Well-known member
ראש הממשלה שלך משתין עליך בקשת
הוא סוכן זר
אין לו שום עניין לעשות משהו אחד בעד ישראל
בתקופה שלו יש שיא של מתים ישראלים במלחמות, טרור, רציחות, התאבדויות ותאונות דרכים
נראה בעוד כמה חודשים אם עם ישראל, במיוחד זה מקו העימות שהם הבייס שלו הפנימו את זה.
קו העימות בצפון, זה המבחן שלכם. תלכו עם ביבי, אל תתלוננו
 

צביקה5311

Well-known member
לפני ה 7.10.2023 הם לא הקשיבו לו, מידרו אותו מהקבינט, לא קיבלו את הצעותיו להחמיר את תנאי האסירים הבטחוניים, והמשיכו באיוולת של חתירה ל"הסדרה" עם החמאס בעזה וההמשך ידוע.

בן גביר צודק -אסור לסמוך על צבא לבנון שמשרתים בו הרבה שיעים תומכי חיזבאללה , וגם בממשלת לבנון יש הרבה תומכי חיזבאללה.

צפה בקובץ המצורף 147186
אולי נשים את בן גביר שר הבטחון?
על זה כבר נאמר שתהיה פחות צודק ויותר חכם.
בן גבי, מה הוא קשור לבטחון המדינה? יש לו רקע ממש עשיר!!!
ההרס שהוא הביא על המשטרה, נעתיק את זה לצבא?
אז הוא החמיר את תנאי מחיה של המחבלים בבתי הסוהר. זה תרם במשהו לבטחון? זה תרם לכמות הלייקים שהוא מקבל.
פופוליזם זול.
עונש מוות למחבלים, למעט "חריגים"
מה זה "חריגים"? אלה מחבלים עם כיפה, רעולי פנים.
הרי אתה בחוק לא יכול לעשות אבחנה בין יהודי לערבי
סוג של התחכמות.
תעצבן את טראמפ, לא תקבל תחמושת, עם מה תלחם, עם רוגטקות?
 

lemner40

Well-known member
אולי נשים את בן גביר שר הבטחון?
על זה כבר נאמר שתהיה פחות צודק ויותר חכם.
בן גבי, מה הוא קשור לבטחון המדינה? יש לו רקע ממש עשיר!!!
ההרס שהוא הביא על המשטרה, נעתיק את זה לצבא?
אז הוא החמיר את תנאי מחיה של המחבלים בבתי הסוהר. זה תרם במשהו לבטחון? זה תרם לכמות הלייקים שהוא מקבל.
פופוליזם זול.
עונש מוות למחבלים, למעט "חריגים"
מה זה "חריגים"? אלה מחבלים עם כיפה, רעולי פנים.
הרי אתה בחוק לא יכול לעשות אבחנה בין יהודי לערבי
סוג של התחכמות.
תעצבן את טראמפ, לא תקבל תחמושת, עם מה תלחם, עם רוגטקות?
אז בן גביר בתור שר המשטרה
הביא את ישראל לשיא של רציחות, שיא של פשעים, שיא של מקרי אונס, שיא של חוסר משילות
וכל עסק בישראל צריך לשלם פרוטקשיין
לפחות אם בן גביר יהיה שר הביטחון
הישראלים כולם יהפכו לפליטים ויוכלו להגר לאוסטרליה
 

הפרבולה1

Well-known member
אולי נשים את בן גביר שר הבטחון?
על זה כבר נאמר שתהיה פחות צודק ויותר חכם.
בן גבי, מה הוא קשור לבטחון המדינה? יש לו רקע ממש עשיר!!!
ההרס שהוא הביא על המשטרה, נעתיק את זה לצבא?
אז הוא החמיר את תנאי מחיה של המחבלים בבתי הסוהר. זה תרם במשהו לבטחון? זה תרם לכמות הלייקים שהוא מקבל.
הוא לא החמיר את תנאי הכליאה של האסירים לפני ה 7.10 , אם היה עושה זאת סביר שצה"ל היה מתגבר כוחות מול עזה בהנחה שכאילו החמרת תנאי האסירים הבטחוניים תביא להסלמה והיה נמנע ה 7.10 .
תעצבן את טראמפ, לא תקבל תחמושת, עם מה תלחם, עם רוגטקות?
מה שווה תחמושת אם אוסרים עליך להשתמש בה מול לבנון ודורשים ממך שתסמוך על החיזבאללה ( כלומר "צבא לבנון" ) שישמור עליך ?
 

חנן44

Well-known member
לפני ה 7.10.2023 הם לא הקשיבו לו, מידרו אותו מהקבינט, לא קיבלו את הצעותיו להחמיר את תנאי האסירים הבטחוניים, והמשיכו באיוולת של חתירה ל"הסדרה" עם החמאס בעזה וההמשך ידוע.

בן גביר צודק -אסור לסמוך על צבא לבנון שמשרתים בו הרבה שיעים תומכי חיזבאללה , וגם בממשלת לבנון יש הרבה תומכי חיזבאללה.

צפה בקובץ המצורף 147186
לבן גביר קל לדבר הוא לא זה שמחליט וכל מטרתו היא לקושש קולות מהימין הביביסטי,
ביבי הוליך את המדינה למקום שהיא תלויה לחלוטין בארה"ב אחרי שגרר אותה למלחמה כושלת באירן.
ככה שאם טראמפ לא ירצה זה לא יקרה!
 

הפרבולה1

Well-known member
לבן גביר קל לדבר הוא לא זה שמחליט וכל מטרתו היא לקושש קולות מהימין הביביסטי,
ביבי הוליך את המדינה למקום שהיא תלויה לחלוטין בארה"ב אחרי שגרר אותה למלחמה כושלת באירן.
ככה שאם טראמפ לא ירצה זה לא יקרה!
כל מה שאמרתה לא נכון.
האחריות גם על בן גביר כשר בממשלה , אז תוצאת כל החלטה היא גם עליו .
מטרתו היא לא לקושש קולות מהימין הביביסטי, אלה לקושש קולות מהימין ( בלי הביביסטי ) , וזה ברור ומתבקש , וכי מה חשבת ? שיקושש קולות מהבייס של יאיר גולן ?
המילחמה עם איראן לא היתה כושלת, היא עיכבה את פרויקט הגרעין , וביבי לא גרר את ארה"ב טראמפ בעצמו הכחיש זאת.

האם טראמפ יכריח אותנו לסמוך על החיזבאללה ( כלומר "צבא לבנון") שיפרק את החיזבאללה מנישקו ? אני בספק , בכל זאת ביבי הרי רוצה להיבחר שוב ולא טראמפ מצביע בבחירות לכנסת , אבל זה עלול לקרות ולא נשאר לנו אלה לסמוך על בן גביר וסמוטריץ.
 

Harrington

Well-known member
מנהל

אני מציע לביבי וכץ שהפעם יקשיבו יותר לבן גביר​

המציאות היא שהמחנה של בן גביר (או אם תרצה, רוב המחנה הד"לי), צדק ברוב המוחלט אם לא בכל תחזיותיו ואזהרותיו בנושאים הללו, לאורך עשרות השנים האחרונות. זאת לעומת כ0% הצלחה בתחזיות השמאל. בעולם נורמלי היית חושב שאכן, כתוצאה מהסטטיסטיקה המובהקת הזאת, היה ניתן כיום משקל רב יותר לתחזיות המחנה הזה. המציאות? הפוכה. במקום זאת אתה תזכה לראות, גם כאן בפורום כמובן, שימשיכו להשמיץ ולתקוף, להקטין ולהקניט, להתעלם מהאזהרות שמשמיע הצד הזה שצדק לאורך כל הדרך, לא להפיק לקחים, ואם נאמר זאת בבוטות, פשוט לעשות הכל כדי שהדברים הגרועים ביותר שקרו לנו יתרחשו עלינו פעם נוספת בעתיד.

קטע חולני של ממש אם תשאל אותי. לפחות ביחס לכל המקטינים והמשמיצים. פחות כך אולי לגבי אלו שסתם לא מקשיבים, אבל גם הם כמובן לא נוהגים בחוכמה יתרה או בהגיון ענייני.
 

1ספי11

Well-known member
המציאות היא שהמחנה של בן גביר (או אם תרצה, רוב המחנה הד"לי), צדק ברוב המוחלט אם לא בכל תחזיותיו ואזהרותיו בנושאים הללו, לאורך עשרות השנים האחרונות. זאת לעומת כ0% הצלחה בתחזיות השמאל. בעולם נורמלי היית חושב שאכן, כתוצאה מהסטטיסטיקה המובהקת הזאת, היה ניתן כיום משקל רב יותר לתחזיות המחנה הזה. המציאות? הפוכה. במקום זאת אתה תזכה לראות, גם כאן בפורום כמובן, שימשיכו להשמיץ ולתקוף, להקטין ולהקניט, להתעלם מהאזהרות שמשמיע הצד הזה שצדק לאורך כל הדרך, לא להפיק לקחים, ואם נאמר זאת בבוטות, פשוט לעשות הכל כדי שהדברים הגרועים ביותר שקרו לנו יתרחשו עלינו פעם נוספת בעתיד.

קטע חולני של ממש אם תשאל אותי. לפחות ביחס לכל המקטינים והמשמיצים. פחות כך אולי לגבי אלו שסתם לא מקשיבים, אבל גם הם כמובן לא נוהגים בחוכמה יתרה או בהגיון ענייני.
אכן צדק.
הרי ברור שמניעת פיתות טריות מהאסירים הצליחו לעצור את הטבח בישובי העוטף.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
עניינית לגמרי.
אתה טוען שהוא צודק בכל ואני מלמד אותך שהוא ילדותי ומטופש שלא עשה דבר לטובת המדינה במסגרת תפקידו.
בשום מקום לא אמרתי שהוא "צודק בכל". דיברנו על תחזיות בעניינם האלה (מדיניים, ערבים וכו'). בין זה למה שאתה מדבר עליו צר לי, אך אין כל קשר.
 

צביקה5311

Well-known member
בשום מקום לא אמרתי שהוא "צודק בכל". דיברנו על תחזיות בעניינם האלה (מדיניים, ערבים וכו'). בין זה למה שאתה מדבר עליו צר לי, אך אין כל קשר.
האידאולוגיה של בן גביר לא עומדת במבחן המציאות.
גם אני רוצה מדינה ללא ערבים. אז אני רוצה!
גם אני מבין שבבוא היום כשבצד של אבו מאזן ידברו מציאותי נדרש לעתיד ההתיישבות באיו"ש. כרגע הם רוצים את השטח שלנו רק בלעדינו
בדיוק כמו בן גביר.
לא זה ולא זה יכול להתקיים בעתיד הנראה לעין.
בסוף, איכשהו אנחנו וערבים צריכים ללמוד לחיות יחד.
אין סרט אחר. אני בוחר במועמד עם אגנדה שמתכתבת עם המציאות.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
האידאולוגיה של בן גביר לא עומדת במבחן המציאות.
אפשר להתווכח על זה, אבל זה כלל לא רלוונטי לדברי. לא דיברתי בשום מקום על "האידאולוגיה" של בן גביר, אלא על משהו אחר לחלוטין.

אם וכאשר תחשוק נפשך להתייחס עניינית לדברי עליהם אתה מציג מצג שווא כמגיב, נוכל לדון על כך.

עד אז סורי, אבל אין לי פנאי כרגע להתבזר ל1,002 עניינים אחרים חסרי כל קשר.
 

הפרבולה1

Well-known member
האידאולוגיה של בן גביר לא עומדת במבחן המציאות.
גם אני רוצה מדינה ללא ערבים. אז אני רוצה!
גם אני מבין שבבוא היום כשבצד של אבו מאזן ידברו מציאותי נדרש לעתיד ההתיישבות באיו"ש. כרגע הם רוצים את השטח שלנו רק בלעדינו
בדיוק כמו בן גביר.
לא זה ולא זה יכול להתקיים בעתיד הנראה לעין.
בסוף, איכשהו אנחנו וערבים צריכים ללמוד לחיות יחד.
אין סרט אחר. אני בוחר במועמד עם אגנדה שמתכתבת עם המציאות.

היא כן עומדת קצת במבחן המציאות - בעזה עשו טרנספר חלקי ושיטחו 60% מהרצועה.

והשערתך "בסוף, איכשהו אנחנו וערבים צריכים ללמוד לחיות יחד." לא עומדת במבחן המציאות כרגע , וממש לא בטוח שזה יקרה בעתיד - יתכן שאותנו יטרנספרו ( ואם חלילה זה יקרה סביר שאפילו ישמידו אותנו פיזית ) ויתכן שחלק מהערבים ביו"ש ואולי בעוד מקומות יטרונספרו \ יורחקו כמו שקורה כרגע בלבנון , הרי אנחנו מוקפים אויבים צמאי דם ושום דבר עקרוני מצידם לא השתנה מאז 1948 - גם אז נאלצנו לעשות לערבים טרנספר וגם כיום יש בעולם פעולות טרנספר.
 

צביקה5311

Well-known member
היא כן עומדת קצת במבחן המציאות - בעזה עשו טרנספר חלקי ושיטחו 60% מהרצועה.

והשערתך "בסוף, איכשהו אנחנו וערבים צריכים ללמוד לחיות יחד." לא עומדת במבחן המציאות כרגע , וממש לא בטוח שזה יקרה בעתיד - יתכן שאותנו יטרנספרו ( ואם חלילה זה יקרה סביר שאפילו ישמידו אותנו פיזית ) ויתכן שחלק מהערבים ביו"ש ואולי בעוד מקומות יטרונספרו \ יורחקו כמו שקורה כרגע בלבנון , הרי אנחנו מוקפים אויבים צמאי דם ושום דבר עקרוני מצידם לא השתנה מאז 1948 - גם אז נאלצנו לעשות לערבים טרנספר וגם כיום יש בעולם פעולות טרנספר.
זה לא מדוייק. אם אנחנו מדברים על עולם הערבי בכללו
ולא על ערביי ישראל, העולם הערבי מתחלק ל 2.
עובדה, יש לנו הסכמי שלום עם 4 מדינות ערביות.
הציר השיעי, שאינו מכיר במושג פשרה וילחם בנו גם אם זה יקח זמן עד סוף הימים. הציר הסוני לאומתם, מכיר בישראל כעובדה מציאותית, הם מבינים שהעם היהודי לא הולך לשום מקום.
אז להגיד שכל הערבים הם צמאי דם, הכללה שלא במקום. אז בעולם יגידו שכל הישראלים הם בן גביר?
אני למשל לא מכיר את האיש אישית (וטוב שכך)
אותי זה יעליב מאוד אם יגידו לי שאני לא שונה ממנו.
הבדל שמיים וארץ.
אני בטוח שאם עכשיו היינו יושבים בן גביר ואני הקטן לשיחה על פוליטיקה
היינו מסכימים רק על עובדה שהיום יום חמישי
 

הפרבולה1

Well-known member
אכן צדק.
הרי ברור שמניעת פיתות טריות מהאסירים הצליחו לעצור את הטבח בישובי העוטף.

זהו שלא מנעו פיתות טריות לאסירים לפני ה 7.10 , אם היו עושים זאת אולי האסון היה נמנע - כי צה"ל היה מתגבר כוחות מול עזה מחשש להסלמה מצד האויב כתגובה על הרעת תנאי האסירים .
מצד שני השמאל היה אז מאשים את בן גביר גרם להסלמה עם עזה ופגע במאמצים להפשרת הקיפאון בתהליך המדיני של ההסדרה.
 

1ספי11

Well-known member
זהו שלא מנעו פיתות טריות לאסירים לפני ה 7.10 , אם היו עושים זאת אולי האסון היה נמנע - כי צה"ל היה מתגבר כוחות מול עזה מחשש להסלמה מצד האויב כתגובה על הרעת תנאי האסירים .
מצד שני השמאל היה אז מאשים את בן גביר גרם להסלמה עם עזה ופגע במאמצים להפשרת הקיפאון בתהליך המדיני של ההסדרה.
זהו שכן מנעו את הפיתות לפני ה7.10. זה לא עצר את הטבח.
כדאי שתתחבר לעובדות ולא לטיק טוק.
 

הפרבולה1

Well-known member
זהו שכן מנעו את הפיתות לפני ה7.10. זה לא עצר את הטבח.
כדאי שתתחבר לעובדות ולא לטיק טוק.

נכון , סגרו את המאפיות בתוך בתי הכלא בטחוניים לפני ה 7.10 אבל הם המשיכו להנות מפיתות טריות שסופקו מבחוץ . אחר כך לפני ה 7.10 בן גביר רצה להחמיר עוד את תנאי האסירים ואת זה לא איפשרו.
 
למעלה