גם החרדים שחברים בממשלה שאתה תומך בה מציירים צלבי קרס ומאשימים את אנשי החוק בנאציות.
העיוורון הביבסטי הוא מחלה .
גם מול החרדים הקיצוניים שעושים פרעות יש לנקוט ביד קשה כמו אל מחבלים , הם הפכו להיות חלק מהאויב.
אם מפלגות "המרכז" יצטרפו לקואליציה ימנית , כוחן של המפלגות החרדיות בממשלה יקטן , כרגע לצערי אין לביבי ברירה אלה להשען עליהם כי לשמאל\מרכז חשוב יותר "שטחים תמורת" מאשר גיוס חרדים.