אני מציע לביבי וכץ שהפעם יקשיבו יותר לבן גביר

הפרבולה1

Well-known member
לפני ה 7.10.2023 הם לא הקשיבו לו, מידרו אותו מהקבינט, לא קיבלו את הצעותיו להחמיר את תנאי האסירים הבטחוניים, והמשיכו באיוולת של חתירה ל"הסדרה" עם החמאס בעזה וההמשך ידוע.

בן גביר צודק -אסור לסמוך על צבא לבנון שמשרתים בו הרבה שיעים תומכי חיזבאללה , וגם בממשלת לבנון יש הרבה תומכי חיזבאללה.

1780554055459.png
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפני ה 7.10.2023 הם לא הקשיבו לו, מידרו אותו מהקבינט, לא קיבלו את הצעותיו להחמיר את תנאי האסירים הבטחוניים, והמשיכו באיוולת של חתירה ל"הסדרה" עם החמאס בעזה וההמשך ידוע.

בן גביר צודק -אסור לסמוך על צבא לבנון שמשרתים בו הרבה שיעים תומכי חיזבאללה , וגם בממשלת לבנון יש הרבה תומכי חיזבאללה.

צפה בקובץ המצורף 147186
אתה חי בסרט שאנחנו מדינה ריבונית. ביבי וכ"ץ הם רק חותמת גומי, טראמפ קובע.
 

צביקה5311

Well-known member
עם ביידן זה היה יותר קל להגיד "לא" , אבל אפשר להגיד מידי פעם "לא" לנשיא ארה"ב גם אם זה טראמפ .
נראה אותך, ביבי לא מעז. ביבי בעיני לא מנהיג, אבל כפוליטיקאי, בהחלט זן נדיר. הוא מבין את ההשלכות על "לא" לטראמפ.
אמריקה בחרה נשיא "מג'נון"
ישראל בחרה ראש ממשלה "מג'נון"
 

lemner40

Well-known member
לפני ה 7.10.2023 הם לא הקשיבו לו, מידרו אותו מהקבינט, לא קיבלו את הצעותיו להחמיר את תנאי האסירים הבטחוניים, והמשיכו באיוולת של חתירה ל"הסדרה" עם החמאס בעזה וההמשך ידוע.

בן גביר צודק -אסור לסמוך על צבא לבנון שמשרתים בו הרבה שיעים תומכי חיזבאללה , וגם בממשלת לבנון יש הרבה תומכי חיזבאללה.

צפה בקובץ המצורף 147186
ראש הממשלה שלך משתין עליך בקשת
הוא סוכן זר
אין לו שום עניין לעשות משהו אחד בעד ישראל
בתקופה שלו יש שיא של מתים ישראלים במלחמות, טרור, רציחות, התאבדויות ותאונות דרכים
 

הפרבולה1

Well-known member
ראש הממשלה שלך משתין עליך בקשת
הוא סוכן זר
אין לו שום עניין לעשות משהו אחד בעד ישראל
בתקופה שלו יש שיא של מתים ישראלים במלחמות, טרור, רציחות, התאבדויות ותאונות דרכים

אם ככה , אז טוב שיש את בן גביר וסמוטריץ בממשלה שלא נותנים לביבי " להשתין עלינו בקשת" ולהכנע לגחמותיו של נשיא ארה"ב מתי שזה מתנגש עם האינטרסים שלנו ועם המציאות במזה"ת , אמנם טראמפ הוא נשיא אוהד לישראל אבל עדין לא כל שיקוליו חופפים את האינטרסים שלנו ויש לו גם לחצים מבפנים.
 

1ספי11

Well-known member
אם ככה , אז טוב שיש את בן גביר וסמוטריץ בממשלה שלא נותנים לביבי " להשתין עלינו בקשת" ולהכנע לגחמותיו של נשיא ארה"ב מתי שזה מתנגש עם האינטרסים שלנו ועם המציאות במזה"ת , אמנם טראמפ הוא נשיא אוהד לישראל אבל עדין לא כל שיקוליו חופפים את האינטרסים שלנו ויש לו גם לחצים מבפנים.
את סמוטריץ מעניין רק החזון שלו למדינת הלכה נקיה מערבים כל זמן שנתניהו נותן לו לשחק בשטחים הכבושים כרצונו, הוא ימשיך לשרת אותו.
 

הפרבולה1

Well-known member
את סמוטריץ מעניין רק החזון שלו למדינת הלכה נקיה מערבים כל זמן שנתניהו נותן לו לשחק בשטחים הכבושים כרצונו, הוא ימשיך לשרת אותו.

מדינת הלכה זה חזון רחוק שניתן למנוע אותו אם האופוזיציה ( לפיד, איזנקוט, גנץ, ליברמן ...) יצטרפו לקואליציה ימנית , אבל בנתיים סמוטריץ מספק את הסחורה - בנה 100 ישובים חדשים ביו"ש .
 

1ספי11

Well-known member
מדינת הלכה זה חזון רחוק שניתן למנוע אותו אם האופוזיציה ( לפיד, איזנקוט, גנץ, ליברמן ...) יצטרפו לקואליציה ימנית , אבל בנתיים סמוטריץ מספק את הסחורה - בנה 100 ישובים חדשים ביו"ש .
אם גם בל"ד יצטרפו? זאת בדיוק הבעיה. אתם מוכנים לתמוך במדינת הלכה בשביל לשמור על כסאו של נתניהו.
בנית ישובים זה חלק מחזונו ומי שתומך בו, מוכן שמדינת ישראל לא תתקיים.
 

הפרבולה1

Well-known member
אם גם בל"ד יצטרפו? זאת בדיוק הבעיה. אתם מוכנים לתמוך במדינת הלכה בשביל לשמור על כסאו של נתניהו.
כן אם בל"ד יהפכו לציוניים, למה לא ? ( כמו שיש או היו חכי"ם דרוזים במפלגות ציוניות כולל ימניות ).
בנית ישובים זה חלק מחזונו ומי שתומך בו, מוכן שמדינת ישראל לא תתקיים.

ביחוד בגלל איום הטילים חשוב לפזר את האוכלוסיה היהודית.
 

1ספי11

Well-known member
כן אם בל"ד יהפכו לציוניים, למה לא ? ( כמו שיש או היו חכי"ם דרוזים במפלגות ציוניות כולל ימניות ).
כדאי לחכות שהליכוד יהפכו לציונים כשיתחילו לראות את האינטרס של המדינה ולא את זה של נתניהו.
ביחוד בגלל איום הטילים חשוב לפזר את האוכלוסיה היהודית.
לבנסראום הוא הפתרון.
 

הפרבולה1

Well-known member
לבנסראום הוא הפתרון.
היטלר צדק, לא היתה לו ברירה אלה להרחיב את שטח המחייה של גרמניה אחרי שירו ללא הרף טילים על גרמניה מהמדינות היהודיות שמסביב , היטלר נאלץ לכבוש שטחים בפולין וצכסלובקיה כי כל הזמן ירו משם רקטות וטילים על ישובים בגרמניה.
 

1ספי11

Well-known member
היטלר צדק, לא היתה לו ברירה אלה להרחיב את שטח המחייה של גרמניה אחרי שירו ללא הרף טילים על גרמניה מהמדינות היהודיות שמסביב , היטלר נאלץ לכבוש שטחים בפולין וצכסלובקיה כי כל הזמן ירו משם רקטות וטילים על ישובים בגרמניה.
וההגיון שלך אומר שצריך להעביר אזרחים ישראלי לתוך הישובים הפלסטינים כדי למנוע טילים על ישראל? ואיך תצליח למנוע פגיעה באותם אזרחים ישראלים?
ואיך אותם אזרחים ישראלים שאתה תוקע מחוץ למדינה יצליחו למנוע פגיעה בישראל?
 

הפרבולה1

Well-known member
וההגיון שלך אומר שצריך להעביר אזרחים ישראלי לתוך הישובים הפלסטינים כדי למנוע טילים על ישראל? ואיך תצליח למנוע פגיעה באותם אזרחים ישראלים?
ואיך אותם אזרחים ישראלים שאתה תוקע מחוץ למדינה יצליחו למנוע פגיעה בישראל?

בגלל הטילים יותר מסוכן לגור בבנינים גבוהים וצפופים מאשר בבנינים נמוכים \ צמודי קרקע. ציפוף האוכלוסיה היהודית בשטח קטן במישור החוף מחייב מגורים בבנינים גבוהים.
קירבה לאוכלוסיה ערבית בד"כ מונעת מהאויב לכוון לשם את טיליו. אבל גם אם כן , ככל שיש יותר שטחים פתוחים הסיכון קטן וגם יש חיסכון בטילי ירוט יקרים.
 

1ספי11

Well-known member
בגלל הטילים יותר מסוכן לגור בבנינים גבוהים וצפופים מאשר בבנינים נמוכים \ צמודי קרקע. ציפוף האוכלוסיה היהודית בשטח קטן במישור החוף מחייב מגורים בבנינים גבוהים.
קירבה לאוכלוסיה ערבית בד"כ מונעת מהאויב לכוון לשם את טיליו. אבל גם אם כן , ככל שיש יותר שטחים פתוחים הסיכון קטן וגם יש חיסכון בטילי ירוט יקרים.
ולא מסוכן לגור בשכם או הקלקיליה. ה7.10 לא לימד אותך דבר.
 

lemner40

Well-known member
אם ככה , אז טוב שיש את בן גביר וסמוטריץ בממשלה שלא נותנים לביבי " להשתין עלינו בקשת" ולהכנע לגחמותיו של נשיא ארה"ב מתי שזה מתנגש עם האינטרסים שלנו ועם המציאות במזה"ת , אמנם טראמפ הוא נשיא אוהד לישראל אבל עדין לא כל שיקוליו חופפים את האינטרסים שלנו ויש לו גם לחצים מבפנים.
אתה מתכוון ל2 פושעי המלחמה
שהעולם כולו רק מחכה לשים את היד עליהם
להעמיד אותם למשפט ולתלות אותם ?
 

הפרבולה1

Well-known member
אתה מתכוון ל2 פושעי המלחמה
שהעולם כולו רק מחכה לשים את היד עליהם
להעמיד אותם למשפט ולתלות אותם ?

כן אליהם , ולא כל העולם מחכה להם אלה רק האנטישמיים בהאג, פרופלסטינאצים , ושמאל קיצוני ( כמוך ) , מה שמעיד עוד יותר על כך שיש להקשיב להם ודרכם נכונה.
 

1ספי11

Well-known member
כן אליהם , ולא כל העולם מחכה להם אלה רק האנטישמיים בהאג, פרופלסטינאצים , ושמאל קיצוני ( כמוך ) , מה שמעיד עוד יותר על כך שיש להקשיב להם ודרכם נכונה.
וואללה, נאצים. לא פחות.
כולם אנטישמים .
בכיינות ימנית אופיינית.
 

הפרבולה1

Well-known member
וואללה, נאצים. לא פחות.
כולם אנטישמים .
בכיינות ימנית אופיינית.

תמונה מהפגנות בגבול בעזה 2018

1780556178425.png

 

1ספי11

Well-known member
תמונה מהפגנות בגבול בעזה 2018

צפה בקובץ המצורף 147187

גם החרדים שחברים בממשלה שאתה תומך בה מציירים צלבי קרס ומאשימים את אנשי החוק בנאציות.
העיוורון הביבסטי הוא מחלה .
 
למעלה