אני מציא למתנגדיי הליכוד

אני מציא למתנגדיי הליכוד

בבחירות הבאות לשים בתור תשדיר בחירות את "הליכוד הוא בלב הליכוד הוא בראש..." (אם אני לא טועה זה המנון הליכוד) לצד ההמנון להראות תמונות של אלפי עניים ומושחתים ונסחתים ועבריינים ומתים ונרצחים והורגים וחיילים שנקברים... ורק אז אוי אנשים יבינו עד כמה הוא בלב והוא בראש.. ובדרך שלהם נביא השלום... בניה עלייה הגשמת החלום וכל החלומות הרטובים האחרים...
 

Robert Peterson

New member
על תהפוך את חללי מיאכות ישראל להון

פוליטי.זה לא הליכוד שגרם למותם. אלא צואך להלחם באויבנו , באותם 70 הזאבים שמנסים לטרוף את ה" כיבסה " שהפעם למדה להתגוננן.אנו נמצאים בקו קידמי של המאבק נגד אותו האויב של העולם החופשי נגד התפשתות האיסלאמי שמאיימת על המערב כולו. שמחתי לשמוע את זה מפי נשיא בוש . רק דבר אחד הוא עדיין מסרב להבין: מרכז הטרור ושורש הרע נמצאים לא בטהרן ולא בדמסק , אלא ברמלאה ובעזה. הם אה שיזמו והיו מעורבים במגה- טרור ב11 בספטמבר וללא ספק ידעו מראש על כוונות לבצע את הפשע הזה .יבוא הזמן והאמריקאים יבינו ואני מקווה שגם " חולי פלסטין הישראלים ,איזו טעות הם עושים בתמיכתם במפלצת הברברים של כנופיות רוצחים וראשיהם , שקיבלו לגיטימציה הודות להסכמי אוסלו הארורים.
 

eliadiv2

New member
החזרה למוטב, מצטער להגיד לך אבל..

עדיף להצביע ש"ס ולא שינוי
 
האמת שעדיף להצביע לבל''ד מלשינוי

שינוי זו המפלגה האחרונה ששווה להצביע לה, גם מפרת הבטחות סדרתית, גם פוגעת בשכבות החלשות, גם מלקקת לעשירים וגם מרמה את הבוחרים שלה. אבל הגרוע מכל: שינוי מפלגה שקמה על שנאה וניזונה ממנה.
 

The Bugi

New member
צר לי להגיד לשניכם

אבל עדיף להצביע לבל"ד ולא לליכוד. לפחות מפלגה שנשארה נאמנה לבוחרים שלה.
 
למעלה