Radio girl2
New member
אני מצטערת אם זה לא המקום הנכון
לשאול בו את זה אבל יש לי זימונים למיונים לתפקידי הדרכה והוראה במשרד החינוך. אם מישהו יכול להסביר לי מה אופי המיונים, מה בדיוק עוברים שם, מה אופי התפקידים שם וכו', זה יעזור לי מאוד תודה!!! שוב... מצטערת אם זה לא המקום הנכון, פשוט בפורום מתגייסים לא יכלו לעזור לי כל כך..
לשאול בו את זה אבל יש לי זימונים למיונים לתפקידי הדרכה והוראה במשרד החינוך. אם מישהו יכול להסביר לי מה אופי המיונים, מה בדיוק עוברים שם, מה אופי התפקידים שם וכו', זה יעזור לי מאוד תודה!!! שוב... מצטערת אם זה לא המקום הנכון, פשוט בפורום מתגייסים לא יכלו לעזור לי כל כך..