אני מצטערת אם זה לא המקום הנכון

Radio girl2

New member
אני מצטערת אם זה לא המקום הנכון

לשאול בו את זה אבל יש לי זימונים למיונים לתפקידי הדרכה והוראה במשרד החינוך. אם מישהו יכול להסביר לי מה אופי המיונים, מה בדיוק עוברים שם, מה אופי התפקידים שם וכו', זה יעזור לי מאוד תודה!!! שוב... מצטערת אם זה לא המקום הנכון, פשוט בפורום מתגייסים לא יכלו לעזור לי כל כך..
 

ליטלדה

New member
אני מדריכה ביחידה הזו

זה המקום לשאול וטוב ששאלת כי במקרה אני גם מיינתי את המועמדים בשנה שעברה.... אני חיילת שמשרתת כמדריכת טיולים במסלולי טבע. בעקרון היחידה אליה את מתמיינת נקראת יחידה של מורות חיילות. בתוך היחידה יש כמה תפקידים כמו חיילת בפנימיות, קליטת עלייה,זה"ב, שמ"ע, חימ"ש(חינוך משלים), מועדוניות ומדריכה במסלולי טבע(החברה להגנת הטבע, קק"ל,רשות הטבע והגנים,ש"לח וכו'...) במיונים יש לך שאלונים, כל מיני משחקי סימולציות שכאלה, משחקי תפקידים ומבחני ידע כללי. זה מאוד פשוט ונחמד- אין מה להיבהל..פשוט תהיי מי שאת... לפני שיש לך את התהליך שתארתי כרגע יש בהתחלה שווק של כל התפקידים שבו נמצאות מלא חיילות מכל התפקידים ומסבירות עליהם.בסוף את ממיינת לפי סדר העדיפויות שלך את התפקידים השונים ואם עברת את המיונים והעדפת במקום הראשון את מסלולי הטבע אז אמור להיות עוד מיון במיוחד בשביל התפקיד הזה(כך זה היה בזמני לפחות).... אם את רוצה הסבר מפורט על יתר התפקידים את מוזמנת לשאול....
 

ליטלדה

New member
בכיף...

ניסיתי לענות לך דרך המסר הפרטי ששלחת לי אבל אני לא מבינה איך זה עובד כנראה כי לא הצלחתי... טוב, אז בקשר לשאלה אם צריך להעביר חומר לימודי או פעילות חברתית, זה תלוי בתפקיד אבל ככל הידוע לי לרוב תעסקי בשניהם. במיונים, כפי שכבר אמרתי, יש לך בהתחלה הצגה של התפקידים, אח"כ הבנות מתחלקות לקבוצות ושם יש משחקי תפקידים, סימולציות, דילמות לדיון וכו'... יש גם לעשות איזו הרצאה קטנטונת באופן אלתוריולאחר מכן יש לכן בחינות בכתב על ידע כללי ובסוף ראיון אישי שם את יכולה להגיד את כל מה שאת רוצה.
 

Radio girl2

New member
תודה רבה רבה רבה ../images/Emo13.gif

חח ומצטערת ששיגעתי אותך במסרים
 

ליטלדה

New member
זה בסדר גמור

חלק מההודעות שלך שלחת לי בצורה כזו שלא הצלחתי לענות לך..זה נורא מוזר, האמת שאני די חדשה כאן ועוד לא הבנתי והתרגלתי לכל השיטות של המסרים הפרטיים וכו'..אז אם יש לך שאלות ספציפיות תשאלי שוב ואני אענה אבל כמו ששלחת לי כאן..
 
למעלה