אני מפרגן לעניים מבולגריה על הזכיה לראשונה באירוויזיון 2026.שאפו.

אביב 2019

Well-known member
ישראל היא מדינה עשירה בכסף,ישראל עשירה ושביעה מזכיות באירוויזיון.באופן כללי-
היהודים תמיד הצטיינו בכל תחום שאיננו פיזי -מדעים,השכלה,אומנות,ציור,קולנוע-הוליווד ועוד.

לכן אני מפרגן לעניים מבולגריה שפעם ראשונה בהיסטוריה זוכים באירוויזיון.
לנו בישראל יש הרבה,להם בבולגריה יש מעט.מגיע להם.
הערה:סופסוף,יש מדינה באירופה שאיננה אנטישמית.האירוויזיון בבולגריה שנה הבאה,יעבור חלק
בלי קריאות בוז,כי העם הבולגרי תמיד היה נוח ליהודים.##
 

אני מפרגן לעניים מבולגריה על הזכיה לראשונה באירוויזיון 2026.שאפו.​

גם אני מפרגנת למרות שהשיר של בולגריה, לטעמי, הוא חיקוי של השיר של נטע ברזילי שזכה.

הערה: טעית בהימורים שלך :)
 

מיש מעאול

Active member
ישראל היא מדינה עשירה בכסף,ישראל עשירה ושביעה מזכיות באירוויזיון.באופן כללי-
היהודים תמיד הצטיינו בכל תחום שאיננו פיזי -מדעים,השכלה,אומנות,ציור,קולנוע-הוליווד ועוד.

לכן אני מפרגן לעניים מבולגריה שפעם ראשונה בהיסטוריה זוכים באירוויזיון.
לנו בישראל יש הרבה,להם בבולגריה יש מעט.מגיע להם.
הערה:סופסוף,יש מדינה באירופה שאיננה אנטישמית.האירוויזיון בבולגריה שנה הבאה,יעבור חלק
בלי קריאות בוז,כי העם הבולגרי תמיד היה נוח ליהודים.##
הבולגרים הביאו גבינה מעולה לעולם
 

DANIAVNI

Well-known member
ישראל היא מדינה עשירה בכסף,ישראל עשירה ושביעה מזכיות באירוויזיון.באופן כללי-
היהודים תמיד הצטיינו בכל תחום שאיננו פיזי -מדעים,השכלה,אומנות,ציור,קולנוע-הוליווד ועוד.

לכן אני מפרגן לעניים מבולגריה שפעם ראשונה בהיסטוריה זוכים באירוויזיון.
לנו בישראל יש הרבה,להם בבולגריה יש מעט.מגיע להם.
הערה:סופסוף,יש מדינה באירופה שאיננה אנטישמית.האירוויזיון בבולגריה שנה הבאה,יעבור חלק
בלי קריאות בוז,כי העם הבולגרי תמיד היה נוח ליהודים.##
תפקידו של קיריל, פטריארך בולגריה בהצלת יהודי בולגריה נחשב משמעותי מאוד, והוא הפך לאחד הסמלים של ההתנגדות הבולגרית לגירוש היהודים בתקופת השואה.
חשוב להבין את הרקע: בולגריה הייתה בעלת ברית של גרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה. הממשלה הבולגרית הסכימה בתחילה לשתף פעולה עם תוכניות הגירוש של היהודים. עם זאת, בתוך בולגריה עצמה קמה התנגדות ציבורית, פוליטית ודתית חזקה.
קיריל היה אז המטרופוליט של פלובדיב (לפני שהפך לפטריארך). בשנת 1943, כאשר החלו ההכנות לגירוש יהודי פלובדיב למחנות ההשמדה, הוא נקט צעדים חריגים ואמיצים:
• הוא הגיע אישית למקום שבו רוכזו היהודים לקראת הגירוש.
• לפי עדויות נפוצות, הוא הודיע ליהודים שאם יועלו לרכבות – הוא יעלה איתם. האמירה הזאת הפכה לסמל מוסרי, גם אם נוסחה המדויק שנוי מעט במחלוקת היסטורית.
• הוא שלח מכתבי מחאה חריפים למלך בוריס השלישי ולשלטונות הבולגריים.
• יחד עם אנשי כנסייה נוספים, במיוחד סטפן הראשון, אקסרך בולגריה, הפעיל לחץ ציבורי ודתי נגד הגירושים.
המאבק של הכנסייה, חברי פרלמנט, אינטלקטואלים ואזרחים תרם לכך שכ־48 אלף יהודי בולגריה שבתוך גבולות בולגריה הישנים לא נשלחו למחנות ההשמדה.
עם זאת, יש גם צד טרגי וחשוב: יהודים מהשטחים שבולגריה כבשה במקדוניה ובתראקיה לא ניצלו. כ־11 אלף מהם גורשו ונרצחו בטרבלינקה. לכן ההיסטוריה הבולגרית בנושא מורכבת יותר מהנרטיב של “הצלה מלאה”.
לסיכום: קיריל לא פעל לבדו, אבל הוא היה אחת הדמויות הדתיות הבולטות והאמיצות ביותר בהתנגדות לגירוש יהודי בולגריה, והפך לסמל של מחאה מוסרית מצד הכנסייה הבולגרית נגד מדיניות הנאצים ובעלי בריתם.
 

lemner40

Well-known member
ישראל היא מדינה עשירה בכסף,ישראל עשירה ושביעה מזכיות באירוויזיון.באופן כללי-
היהודים תמיד הצטיינו בכל תחום שאיננו פיזי -מדעים,השכלה,אומנות,ציור,קולנוע-הוליווד ועוד.

לכן אני מפרגן לעניים מבולגריה שפעם ראשונה בהיסטוריה זוכים באירוויזיון.
לנו בישראל יש הרבה,להם בבולגריה יש מעט.מגיע להם.
הערה:סופסוף,יש מדינה באירופה שאיננה אנטישמית.האירוויזיון בבולגריה שנה הבאה,יעבור חלק
בלי קריאות בוז,כי העם הבולגרי תמיד היה נוח ליהודים.##
הבולגרים לא יותר עניים מישראל
זה נכון בישראל מרויחים יותר בברוטו,
אבל משלמים כפול מיסים
והמחירים בישראל כפול מבולגריה
בסוף לבולגרי הממוצע יש יכולת לקנות יותר מוצרים מלישראלי - וזה מה שחשוב
4 שח בברוטו בישראל שווים 1 שח בברוטו בבולגריה
הבולגרי גר בבית יותר גדול , בית פרטי על מגרש גדול כשהשישראלי מתכווץ בדירונת קטנטונת
הנה כמה נתונים
החוב הלאומי של ישראל : 370 מיליארד דולר, החוב הלאומי של בולגריה : 39 מיליארד דולר
הבולגרים יש שטח של 110 אלף קמר עם רק 6 מיליון איש
בישראל מצטופפים 10 מיליון על שטח של 20 אלף.
תסתכל על השוואת מחירים בן תל אביב לסופיה , ותבין שהישראלים לא יותר עשירים

 

נסיך.333

Well-known member
הבולגרים לא יותר עניים מישראל
זה נכון בישראל מרויחים יותר בברוטו,
אבל משלמים כפול מיסים
והמחירים בישראל כפול מבולגריה
בסוף לבולגרי הממוצע יש יכולת לקנות יותר מוצרים מלישראלי - וזה מה שחשוב
הבולגרי גר בבית יותר גדול , בית פרטי על מגרש גדול כשהשישראלי מתכווץ בדירונת קטנטונת
הנה כמה נתונים
החוב הלאומי של ישראל : 370 מיליארד דולר, החוב הלאומי של בולגריה : 39 מיליארד דולר
הבולגרים יש שטח של 110 אלף קמר עם רק 6 מיליון איש
בישראל מצטופפים 10 מיליון על שטח של 20 אלף.
תסתכל על השוואת מחירים בן תל אביב לסופיה , ותבין שהישראלים לא יותר עשירים

בשורה בתחתונה, מנסיון אישי, שם הרבה יותר זול..
נכון שהם מרוויחים הרבה פחות אבל חיי חברה, קרי, מסעדות בתי קפה וכו מלאים במקומיים ומקומיות
ולבושים נהדר ולא סמרטוטים..
 

פולגאר

Well-known member
הבולגרים לא יותר עניים מישראל
זה נכון בישראל מרויחים יותר בברוטו,
אבל משלמים כפול מיסים
והמחירים בישראל כפול מבולגריה
בסוף לבולגרי הממוצע יש יכולת לקנות יותר מוצרים מלישראלי - וזה מה שחשוב
4 שח בברוטו בישראל שווים 1 שח בברוטו בבולגריה
הבולגרי גר בבית יותר גדול , בית פרטי על מגרש גדול כשהשישראלי מתכווץ בדירונת קטנטונת
הנה כמה נתונים
החוב הלאומי של ישראל : 370 מיליארד דולר, החוב הלאומי של בולגריה : 39 מיליארד דולר
הבולגרים יש שטח של 110 אלף קמר עם רק 6 מיליון איש
בישראל מצטופפים 10 מיליון על שטח של 20 אלף.
תסתכל על השוואת מחירים בן תל אביב לסופיה , ותבין שהישראלים לא יותר עשירים

הוא לא התייחס לעוני כספי אלא לעוני זכיות,
זאת הפעם הראשונה שהם זכו באירוויזיון.
 

איציק5111

Well-known member
הבולגרים לא יותר עניים מישראל
זה נכון בישראל מרויחים יותר בברוטו,
אבל משלמים כפול מיסים
והמחירים בישראל כפול מבולגריה
בסוף לבולגרי הממוצע יש יכולת לקנות יותר מוצרים מלישראלי - וזה מה שחשוב
4 שח בברוטו בישראל שווים 1 שח בברוטו בבולגריה
הבולגרי גר בבית יותר גדול , בית פרטי על מגרש גדול כשהשישראלי מתכווץ בדירונת קטנטונת
הנה כמה נתונים
החוב הלאומי של ישראל : 370 מיליארד דולר, החוב הלאומי של בולגריה : 39 מיליארד דולר
הבולגרים יש שטח של 110 אלף קמר עם רק 6 מיליון איש
בישראל מצטופפים 10 מיליון על שטח של 20 אלף.
תסתכל על השוואת מחירים בן תל אביב לסופיה , ותבין שהישראלים לא יותר עשירים

כי בישראל אתה צריך לממן את מגזר הפוליטיקאים הבטלנים והגנבים ואזרחי ישראל הכאילו תמימים תומכים בגזילת כסף יהודי
 

certified.woke

Well-known member
ישראל היא מדינה עשירה בכסף,ישראל עשירה ושביעה מזכיות באירוויזיון.באופן כללי-
היהודים תמיד הצטיינו בכל תחום שאיננו פיזי -מדעים,השכלה,אומנות,ציור,קולנוע-הוליווד ועוד.

לכן אני מפרגן לעניים מבולגריה שפעם ראשונה בהיסטוריה זוכים באירוויזיון.
לנו בישראל יש הרבה,להם בבולגריה יש מעט.מגיע להם.
הערה:סופסוף,יש מדינה באירופה שאיננה אנטישמית.האירוויזיון בבולגריה שנה הבאה,יעבור חלק
בלי קריאות בוז,כי העם הבולגרי תמיד היה נוח ליהודים.##
נו, הסתיימה עוד התמודדות גורלית נסח "כל העולם נגדנו" בתוצאה לא לגמרי רעה, אך מלווה תחושת חמיצות והחמצה...רק מקום שני.
מה תהיה ההתמודדות הגורלית הבאה?
דבר אחד בטוח - לא מבחני פיז"ה...
 

פולגאר

Well-known member
נו, הסתיימה עוד התמודדות גורלית נסח "כל העולם נגדנו" בתוצאה לא לגמרי רעה, אך מלווה תחושת חמיצות והחמצה...רק מקום שני.
מה תהיה ההתמודדות הגורלית הבאה?
דבר אחד בטוח - לא מבחני פיז"ה...
למה לא מבחני פיז"ה? |תוהה|
לריענון זכרונך, מצ"ב שרשור שאתה פתחת:
 

certified.woke

Well-known member
למה לא מבחני פיז"ה? |תוהה|
לריענון זכרונך, מצ"ב שרשור שאתה פתחת:
נכון, יש בתי-ספר טובים עם תלמידים מצטיינים המתמודדים עם טובי המתחרים מן העולם וזוכים במדליות, אבל אני מדבר על הרמה הכללית...
 

חנן44

Well-known member
נכון, יש בתי-ספר טובים עם תלמידים מצטיינים המתמודדים עם טובי המתחרים מן העולם וזוכים במדליות, אבל אני מדבר על הרמה הכללית...
השילטונות פה רוצים הרבה אנשים טיפשים ןבורים
כי רק אנשים טיפשים ובורים מצביעים לביבי
 
השילטונות פה רוצים הרבה אנשים טיפשים ןבורים
כי רק אנשים טיפשים ובורים מצביעים לביבי
אז אתה בעצם אומר שאתם מטומטמים? הרי יצרתם בעצמכם את הבעיה בשל הסוציאליזם שהשמאל קידם מאז ומעולם של בינוניות שתלמידים חזקים יצטרכו להשתעמם בשיעורים כי חוזרים על החומר עוד ועוד בשביל החלשים.
 
למה לא מבחני פיז"ה? |תוהה|
לריענון זכרונך, מצ"ב שרשור שאתה פתחת:
בדיוק, אלו הם אנשי ההייטק העתידיים שייעשו אקזיטים, ראה את תגובה #2 שלי -
 

פולגאר

Well-known member
בדיוק, אלו הם אנשי ההייטק העתידיים שייעשו אקזיטים, ראה את תגובה #2 שלי -
|כן| מדינה צריכה לעודד ולתגמל נערים איכותיים כאלו,
אלו הם דור העתיד הטכנולוגי, אפשר להיות רגועים, המדינה עושה עבודה טובה.
 
|כן| מדינה צריכה לעודד ולתגמל נערים איכותיים כאלו,
אלו הם דור העתיד הטכנולוגי, אפשר להיות רגועים, המדינה עושה עבודה טובה.
בהחלט, יש מסלולים שתלמידי תיכון לומדים באוניברסיטה ומסיימים תואר במקביל לבגרות ומי שלא מצליח לסיים מקבל דחיה של שנה לסיים את התואר.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
צריך לשאול את אנריף איך המוסד לא הצליח. ואמרו שגם השופטים נתנו ניקוד גבוה. צריך לשאול אותו אם המוסד השתיל שופטים. :LOL:
 
למעלה