אני מעוניין ברשימה של באגים שהתגלוו

אני מעוניין ברשימה של באגים שהתגלוו

בכל מערכות windows אתם יכולים להביא או להפנות אותי לרשימה?
 

Deviation

New member
זו וואחד רשימה אם קיימת אחת מסודרת

חפש באתר מיקרוסופט, בכל ה KBים למיניהם..
 
לא מה שביקשת, אך משהו קטן לסיפתח

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;%5BLN%5D;811113 רשימת כל הבאגים שמיקרוסופט תיקנו בXPSP2 בלבד. שים לב - לא מדובר ברשימת כל הבאגים של חלונות, ואפילו לא של XP בלבד, אלא רק של מה שתוקן בSP2. אני בספק אם קיימת רשימה מלאה מחוץ למיקרוסופט של כל הבאגים, כולל כל הפתוחים עדיין. אם אתה מעוניין רק בחורי אבטחה, סקוניה ואתרים אחרים עורכים מעקב לא רע. הנה כמה לדוגמה: http://www.ntbugtraq.com/ http://www.cert.org/advisories/ - אינו מתייחס רק לחלונות http://nvd.nist.gov/nvd.cfm בדומה לאתר הקודם גם אתר זה אינו ספציפי לחלונות, אך מאפשר חיפוש ממוקד יותר, למשל על מילת המפתח windows http://www.microsoft.com/technet/security/current.aspx - מה שמיקרוסופט עצמם מציעים - לא רשימה אלא מסד נתונים המאפשר חיפוש בכל הודעות האבטחה שלהם http://www.cve.mitre.org/cve/ - לידיעתי אחד ממסדי המידע המקיפים ביותר בתחום. ניתן להוריד את המסד המלא. גם מסד זה אינו מתייחס לחלונות דווקא.
 

swiftcoders

New member
תהנה

האתר elsenot.com מרכז את כל חשיפות אבטחת המידע מיוני 1998 שהתגלו במערכות Windows השונות. המידע כולל גם הפניה לקוד המנצל את החולשה, אם התפרסם. Handle with care, אייל.
 
זו הבעיה, בעצם

כל הלינקים שהבאתם, ורוב אלו שהבאתי (למעט אחד) הם בנושאי אבטחה בלבד. כמות הבאגים המלאה, לידיעתי, כוללת כ3-5 תיקוני באגים על כל תיקון אבטחה. האם קיימת רשימה דומה, המתייחסת לכלל הבאגים ולא רק לאבטחה?
 

operandx

New member
ואולי גם http://securityfocus.com

ובנוגע לבאגים שיגרתיים - אולי פשוט תבדוק את רשימת התיקונים אשר בכל ה service packs של מערכות ההפעלה השונות? הרי יש מיליוני באגים (או משהו בסדר גודל הזה :)), הם צוברים אותם, מתקנים אותם.. ומוציאים עדכון גירסה!
 
למעלה