אני מנסה ליצור קשר בין מחשב ב...

drorlazar

New member
אני מנסה ליצור קשר בין מחשב ב...

עבודה למחשב בבית, בעבודה אני מאחורי FireWall ובבית ללא, אני מצליח לגשת לשרת FTP שהתקנתי בבית ולמשוך קבצים והכל, אני רוצה להגיע למצב בו אני רואה את המסך בבית, PC anywhere סטייל, מעבר לPCA ישנן עוד תוכנות שעושות את זה? בצורה פשוטה ויעילה? אשמח לקישורים או הסברים על איך להקים את החיבור הזה (גם בPCA או בכל דבר אחר), בבית אני עובד XP ובעבודה 2000, תודה דרור
 

drorlazar

New member
מעבר לתוכנה, יש איפשהו הסבר על...

העסק? כל העניין עם IP וכו´??
 
למעלה