אני מניח שכאן זה המקום לשאול...

elevation99

New member
אני מניח שכאן זה המקום לשאול...

יש למישהו בבית בירה גולדסטאר? אם כן, האם יש לכם מתחת לפקק משהו שנראה כמו האות Z? או שיכול להיות שזו הסיפרה 2 וזכיתי ב 10000 ש"ח?
 

k e r m i t

New member
גם אני תוהה

גם אצלי יש את זה. אני כמעט בטוחה שמדובר בסימן שלא מבטא זכייה. ה2 אמור להיות עגלגל יותר. היו צריכים לעשות את זה מובן יותר.
 
למעלה