elevation99
New member
אני מניח שכאן זה המקום לשאול...
יש למישהו בבית בירה גולדסטאר? אם כן, האם יש לכם מתחת לפקק משהו שנראה כמו האות Z? או שיכול להיות שזו הסיפרה 2 וזכיתי ב 10000 ש"ח?
יש למישהו בבית בירה גולדסטאר? אם כן, האם יש לכם מתחת לפקק משהו שנראה כמו האות Z? או שיכול להיות שזו הסיפרה 2 וזכיתי ב 10000 ש"ח?