אני מכריז על פתיחתו של שקוז החדש.

בבקשה...

אלו בחינם... inertia - http://stock.d2.hu/index.phtml?f=newest iStockphoto.com DHD Photo Gallery - http://www.hd.org/Damon/photos/frameindex.html Freefoto.com webshots.com יכול להיות שאלו בתשלום או תמלוגים אני לא ממש בטוח... Getty Images - http://creative.gettyimages.com/photodisc Comstock Stock Photography - http://www.comstock.com/web/default.asp אבל תמיד יש את google , אחלה מנוע!
 

oren*

New member
כמה הערות:

1) לא מעניין אותי להיכנס לבלוג ולקרוא בו סיפורים על הורדת קבצים פיראטיים מהאינטרנט 2) לא חושב שזה מכובד שאתה מזמין אנשים לבלוג החדש שלך כשיש בו קישור להורדת שיר בלתי חוקי (כי מה לעשות, נלי פורטדו לא מחלקת את השירים שלה בחינם) 3) אם כבר לקחת תמונה מתוך מאגר בתשלום לחלק העליון באתר שלך, מדוע הרגשת צורך להוסיף עוד שתי תמונות בפינה הימנית למטה ועוד לאפשר לגולשים לפתוח אותן בחלון גדול? אם משעמם לך לכתוב "סתם בלוג", אז אל תכתוב. אבל הניסיון הזה להפוך את הבלוג שלך לסופרמרקט על חשבון אנשים אחרים, לא עובד טוב.
 
אורן...

קודם כל אני שמח שאתה מגיב. מה שקורה עכשיו ממש באתר זה זמני לחלוטין.. מעיין הפתעות לקוראים שלי. ומן הסתם לא סתם חילקתי שירים, השיר ש"חילקתי" היה שיר ששמעתי ומאוד אהבתי, והוא קשור לחיי היום יום שלי - ולכן הוא מופיע בבלוג. אני נהנה מהדברים שאני עושה. בין אם זה חוקי ובין אם זה לא, אני מנסה לפתח את נושא הבלוג וללכת מעבר, בלי להפוך אותו ל"סופרמרקט". ההערות נלקחו בחשבון. תודה.
 

other5

New member
עיצוב מעולה רק...

זה קצת מציק לעניים.. מבולגן כזה...בהצלחה..
 

other5

New member
מממ

הכל רץ כזה בעניים לא ברור כזה.. הרגליים מאוד מתאימות
אבל המים דיי מפריעים כאלה למרות שזה נורא מוסיף לנושא המרענן...בהצלחה! www.code.cz.bz
 
למעלה