רוצה להתחתן
זה שאתם יחד 4 שנים עוד לא אומר כלום, מה שחשוב זה בני כמה אתם? אם אתם בתחילת שנות העשרים שלכם, לשניכם עדיין אין עבודה קבועה ואין הכנסה קבועה, אז חברך צודק שאינו רוצה להתחתן, לפחות עד שתסיימו ללמוד ותמצאו עבודה כדי שתהיה לכם הכנסה קבועה, אבל אם אתם באמצע שנות העשרים מתקרבים לשלושים עובדים ומסודרים פחות או יותר ובמקרה זה חברך לא רוצה להתחתן- אז המצב שונה לגמרי ואת צריכה לחשוב על לסיים את הקשר, כי במקרה זה לכל אחד מכם רצונות שונים וחבל על הזמן שלך. בכל מקרה אל תשכחי שחיי נישואין שונים לגמרי מחברות, כאן כבר מדובר בתשלומים שיש לשלם כל חודש כמו חשמל גז מיסים קניית מזון, משכנתא או שכירות. ובשני אנשים שונים עם חשיבה שונה מרקע שונה עם הרגלים שונים וחינוך שונה אשר מקימים יחד בית ומשפחה.