אני מחפש קובץ גאווה ל-XP

רק קובץ אחד?

יש בתפוז, פורום שלם על הנושא!
 

eyalb

New member
הוא צריך רק gava VM

הוא לא צריך ללמוד JAVA רק להוריד תיקון ... של microsoft למשהו שהם פיקששו
 

eyalb

New member
נכון... אבל ההפניה לפורום

מיותרת... וחוץ מזה JAVA זה פוי!!!
 

t@gel

New member
קודם שיוריד את זה ואז נראה

אם הוא צריך עוד משו חוצמיזה לטייל בפורומים זה די מעניין
 

eyalb

New member
אבל אין כמו הפורום הזה...

בעיקר אין כמו הכחולות שלנו קנדי תגל וקריזית נ.ב. התחנפות תעזור לי כאן?
 

eyalb

New member
נגש לקריזית מגיש לה כוס קוקטיל

ועושה לה מניקור לציפורנים ברגלים... לשים גם מוזיקת רקע?
 

CRAZYIT

New member
איווה!!! - והמבינה תבין!!!...

חסר לה שלא... ואיל.. תודה
קרייZית... נהנית לה
 

CRAZYIT

New member
ואני חשבתי שאתה

עושה את זה כי אתה אוהב אותי...
קיוותי קיוותי ציפיתי ציפיתי <סין סין תיאלנד תיאלנד?!> מישהי צריכה לישון כנראה...
 

eyalb

New member
מי אמר שאני לא אוהב??../images/Emo23.gif

אוהב את כולכם!!!!!!!!!! בלי קשר לכחול או לא
 

t@gel

New member
לאהוב עד מוות !

|אייקון של תפוזון על חבל תליה|
 
למעלה