אני מחפש קובץ גאווה ל-XP איפה ניתן להוריד את זה
E eyalb New member 23/1/03 #4 הוא צריך רק gava VM הוא לא צריך ללמוד JAVA רק להוריד תיקון ... של microsoft למשהו שהם פיקששו
T t@gel New member 23/1/03 #7 קודם שיוריד את זה ואז נראה אם הוא צריך עוד משו חוצמיזה לטייל בפורומים זה די מעניין
E eyalb New member 23/1/03 #8 אבל אין כמו הפורום הזה... בעיקר אין כמו הכחולות שלנו קנדי תגל וקריזית נ.ב. התחנפות תעזור לי כאן?
E eyalb New member 23/1/03 #11 נגש לקריזית מגיש לה כוס קוקטיל ועושה לה מניקור לציפורנים ברגלים... לשים גם מוזיקת רקע?
C CRAZYIT New member 23/1/03 #12 איווה!!! - והמבינה תבין!!!... חסר לה שלא... ואיל.. תודה קרייZית... נהנית לה
C CRAZYIT New member 23/1/03 #14 ואני חשבתי שאתה עושה את זה כי אתה אוהב אותי... קיוותי קיוותי ציפיתי ציפיתי <סין סין תיאלנד תיאלנד?!> מישהי צריכה לישון כנראה...
ואני חשבתי שאתה עושה את זה כי אתה אוהב אותי... קיוותי קיוותי ציפיתי ציפיתי <סין סין תיאלנד תיאלנד?!> מישהי צריכה לישון כנראה...
E eyalb New member 23/1/03 #15 מי אמר שאני לא אוהב??../images/Emo23.gif אוהב את כולכם!!!!!!!!!! בלי קשר לכחול או לא