משהו קטן, לא תוכנה כבדה לדי-ג'ייאים. הפלאג הזה יכול להאיץ ולהאיט את מהירות השיר, פעם היה לי אותו אבל כשהחלפתי את המחשב הוא נמחק מן הסתם ואני לא זוכר איך קוראים לו ומאיפה הורדתי. אולי במקרה אתם מכירים?
של ווינאמפ (www.winamp.com) יש אגף לפלאגינים, אני משוכנע שתמצא אותו שם. אם תמצא, נשמח אם תחזור לשרשר כאן לינק, שנוכל לצרף לקישורים למען מי שיבוא עם שאלה דומה בעתיד. תודה מראש.
הוא נקרא DJ Helper (<- לחץ כדי לעבור לדף ההורדה) יש לו לוח-בקרה עם כל-מיני בקרים שמתאימים ל-DJ, כולל שליטה על קצב השיר. לא התעסקתי עם הפלאג-אין יותר מדי (מצאתי אותו כטובה לחבר שלא מומחה גדול בחיפוש באינטרנט) אבל ממה שהתרשמתי שינוי קצב השיר עובד יפה והמעבר מתבצע בצורה חלקה, אם כי לוקח לו יותר מדי שניות לטעמי (יש שם אפשרות לשחק עם זה, לא התעמקתי...) בברכה גיליוטין