אני מחפש כבר מ"ס חודשים...

אני מחפש כבר מ"ס חודשים... ../images/Emo21.gif

בחורה עם שפם, גבות שלא ראו קוסמטיקאית 15 שנה חזה ענק! בגובה ממוצע שיער אפרו מקורזל שמנה דאבה מכוערת אימים עם שומה ענקית על האף ושיהיה לה ריח של זבל! כל המוצא מוזמן להפנותה לחיריה בתודה מראש ההנעלה גילי
 

koky..

New member
אתה לא נורמלי..

תגיד לי אתה שפוי? כמה שאני משועממת לא הגעתי למצב שלך..
 

tiger rrr

New member
קוקי מה נסגר איתך..?

את לא יודעת מה זה חוש הומור..? אנחנו רק צוחקים מתוקה, את לא מכירה את הקבועים פה ומה שהם עושים שמשעמם להם תצחקי, זה בריא..! וד"א גילי זה בעלי, הוא מחוץ לתחום !
 

koky..

New member
אולי תשעשעו אותי?

אני מתיבשת פה עוד מעט..והבדיחות שלכם לא מספיק מצחיקות..תשתדלו עו
 

tiger rrr

New member
יאאאאא

אני בשוק...! אני ממש בהלם..! כאילו, אתה מכיר אותי או משהו..? נראה כי דברת עלי ספיציצית..! אני חושבת שאני הבחורה המושלמת בשבילך אני עונה על כל הדרישות איך אמרת..? שפם וגבות : תמיד טיבעי (מגיל 4 אותו אורך..) חזה : פפששששששששש האבטיחים שלי צועקים הסילו הסילו גובה ושיער : 1.50 שיער מקורזל מאוד (רק בעיה קטנה אני מלאה בכינים שקוראות לעצמן נחמה..) רוחב : וואי וואי איזה רוחב, לפעמים קשה להכנס דרך דלתות אבל אם יש כוח רצון, תמיד מצליחים להזעיק גרר !! היגיינה : מה זה..? נו, לא מצאת את החצי שלך או מה..?
 
וואלה טיי טיי...

באמת תיאור דומה לתיאור שלך...
וואי , הייתי חייב להדחף פעם אחת לשרשור שלך ושל גילי... וואי זה היה טוב...זה היה ממש... ל*ג*ע*ת*******ב*א*ו*ש*ר
 

shanikoo

New member
פחחחחחחחח אחותי !!!!!

קרעת אותי עכשיו !! אחותי,מה איתך..? מה שלומייך בלילה נפלא זה..?
 

tiger rrr

New member
אפון ושניקו שלי ../images/Emo12.gif

נכון שהציור מראה כאילו הוא אומר שניקווווו עם הרבה קוו..? פחחחחחחחחחחחח נשבעת לכם שכיין !! אממ מה אני לא דומה למה שגילי מחפש ? נו באמת, אתם יכולים לומר לו שיש דימיון אל תפחדו ..! אני לא מתביישת (פפחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח) אוהבת אתכם המון
 

הילוש*

New member
ואיי עלייייי.......

זאת אני אני גרה בזבל העירוני יש לי גבות כמו של יאסר שיער כמו של בוב מארלי יש שמה כבר ג´וקים יפים כאלה חזה ואי פמלה קטנה לידי השומה שלי יותר ענקית משל אהוד ברק אני הר אדם עשינו שיפוצים הרחבנו את פיתח הדלתות כל דלת גודל חיריה יאאאאאאאא מצאת את חיית המחמד שלך זאת אני גילה אלמגוררררררררר מה המצב מותק??? למה לא מגיע יותר להופעות? חבל יאללה שיהיה לך לילה פצצתי חולה עליך
 
למעלה