אני מחפשת מעצבים

shani oren

New member
אני מחפשת מעצבים

למשרה מלאה באיזור המרכז דרוש: ידע בפוטושופ , פלאש, אנגלית ברמה גבוהה, זריזות, קריאטיביות, יחסי אנוש טובים וניסיון לפחות של שנתיים במדיית האינטרנט. ניתן ליצור קשר דרך מסר אישי.
 

piggy

New member
שלום../images/Emo13.gif

אני מעצבת גרפית ומעצבת לאניטרנט את מוזמנת להציץ האתר שלי תודה
 

TYCOOON

New member
תשמעי אני לא רוצה להעליב אבל.......

נכנסתי לאתר שלך ו"שיעול" מכוער"שיעול" לזה את קוראת מעצבת??????? התמונות גרועות הפלאש נוראי הלוגויים מכוערים!! לא הייתי קורא לך מעצבת!! יום אחד אולי אני יקח את כל העבודות שעשיתי וישים אותם באתר אחד.......... ואז אני יראה לך מה זה באמת עיצוב!! הדבר שעשית חובבני לחלוטין! אני הייתי אולי שמח לעזור לבן אדם שצריך גרפיקאים אבל אין לי מספיק ידע באנגלית! אני רק בן 15 ואני לא בדיוק מדבר אנגלית ברמה גבוהה! אבל בהשוואה לאתר שלך אני מעולה!! את תיראי תיזכרי את השם TYCOONMAN עוד חודש אולי אני יעלה את התמונות לרשת ויפרסם אותן פה! אם את רוצה אני יכול לתת לך עצות לשיפור כי אני מצטער להגיד שהרמה של העיצוב שלך מאוד נמוכה!! סורייייי........אני רק אומר אתזה כדי שתלמדי מהטעויות שלך!
 

niminet

New member
אהההה...

האתר באמת מרציג מראה חובבני, אולי זה בגלל האיטיות של האנימציות והאורדינריות שלהן. אהבתי את הרקע של האתר, למרות שהוא לא ווקטורי. Tycooon, גם אם אתה לא אוהב משהו, אתה לא צריך להעליב, ובמיוחד כשאנשים פה לא מכירים אותך. זה יוצר רושם רע. אההה, ואני לא יאמין לך שאתה מעצב גדול, או תוצר מדהים של האבולוציה של בני האדם שיצרה סופר מעצב עד שתראה עבודות שלך. אני שונא שוויצרים בלי בסיס.
 
חבר´ה, תשתדלו בלי שגיאות כתיב../images/Emo104.gif

אתם כבר לא בכיתה א´!! אני ארצה (ולא ירצה) ועוד מלא דוגמאות!!
 

shlob

New member
amirbilu אתה רואה

אני לא היחיד שמתקן כאן.סימן שבאמת אנשים צריכים לכתוב עברית תקינה ונכונה-לשונית ותחבירית. זה לא משנה , שזה פורום ושמדובר ב-"ילדים" בני 13!!!
 

amirbilu

New member
אם תיכנס לפורום ASP למשל או

תמיכה טכנית,תראה ששם יש חוק שאוסר על תיקון שיגאות כתיב,אז אתה תגיד שאנחנו לא בפורום תמיכה טכנית ואתה צודק..,אבל בכל זאת,זה דיי שנוא כל העניין הזה
 

shlob

New member
מה שנוא???מה???

יש שפה והיא עברית-עד פה אתה מסכים? לכל שפה יש כללים(לשון,תחביר וכו´) מסכים? אז למה אתה מתעקש שידברו ויכתבו לא נכון???? ומה אכפת לי , שיש חוק שאוסר על תיקון שיגאות כתיב בפורום אחר או אפילו בפורום שלנו. זה לא בריא ולא חינוכי "לחוקק" חוק כזה!!! הגיע הזמן לתת את הכבוד הראוי לשפה העברית!!!!
 

amirbilu

New member
חחח,אתה מצחיק...

עכשיו אתה מחפש לתקן אותי על כל "פיפס"?,חחח.. אתה רוצה שגם אני אתחיל עם זה?
 

shlob

New member
תרגע!! סתם הקנטתי אותך../images/Emo8.gif

למה לא קראת מה שכתבתי. תקרא ותגיד לי מה אתה חושב. ואל תתיחס לכל פיפס הכי קטן שאני כותב-תתיחס לעיקר!!
 

shlob

New member
ודרך אגב

כן תתחיל גם אתה-אולי כך יכתבו פה עברית תקינה. (דרך אגב אתה דווקא מתנסח יפה).
 

amirbilu

New member
אה ואגב...

זה בסדר לתקן שגיאות כתיב..,אולי לא הבנת אותי נכון,אני עושה את זה המון...,אבל כשבאה עם זה עוד הערה,כמו:"תלמד עברית" וכו´...,זה כבר לא בסדר ומעליב.. אבל תעשה מה שבא לך..
 

shlob

New member
אין סיבה

שאנשים שנולדו בארץ יכתבו כמו עולים חדשים לכן "תלמד עברית"
 

shlob

New member
בטח!!! תתקן אותי.אני לא יוצא דופן.

ברור שגם אני טועה.
 

shlob

New member
אבל לא רק אותי

כי אז אני אקח את זה אישית ואני אעלב ואני אלך להגיד אותך לאמא שלי
 

amirbilu

New member
חח,או קיי...

שתי הודעות שאני זוכר שהם התאפקתי לא לתקן את השגיאות שלך,תמצא את השגיאות שלך לבד:) 222&msgid=8943400 target=_blank>1 2 אז אני יודע שתרוץ עכשיו לחפש שגיאות שלי בארכיון,אבל..אתה ביקשת
 
למעלה