אני מוקיע ומגנה את חלאות האדם
אני ערבי, ואני תומך במאבק הפלסטינים, אך ע ד כ א ן הפיגוע בדולפיניום מוכיח כי בני עמי ה``נאורים`` הם חלאות אדם. לפגוע בילדים ובהוריהם זה הדבר הכי לא אנושי שיכול להיות. אנחנו פשוח חיות זה מה שאנחנו. לא הסכמתי ולא אסכים עם הדרך הזו, אבל הפנטיות והקיצוניות עלתה על גדותיה. אני כל כך נרגש שהידיים שלי רועדות על המקלדת. לישראל יש את כל הזכות עכשיו ליכנס לשטחים ולכבוש אותם מחדש לסלק את ערפאת שוב לטוניס.. לטוניס? מצדי לעזאזל. הקיצוניות הדתית הפכה לנחלתו של חלק גדול מהעם הפלסטיני שגר מעבר לקו הירוק ואת זה צריך ל ע צ ו ר! ומיד. לא מקובלת עליי כל פעולה אלימה נגז אזרחים חפים מפשע. עד היום האמנתי שיש מקום להידברות. מהיום, אני חושב שלישראל עין עם מי לדבר. טוב חברה, אני פשוט לא יכול להמשיך לכתוב
אני ערבי, ואני תומך במאבק הפלסטינים, אך ע ד כ א ן הפיגוע בדולפיניום מוכיח כי בני עמי ה``נאורים`` הם חלאות אדם. לפגוע בילדים ובהוריהם זה הדבר הכי לא אנושי שיכול להיות. אנחנו פשוח חיות זה מה שאנחנו. לא הסכמתי ולא אסכים עם הדרך הזו, אבל הפנטיות והקיצוניות עלתה על גדותיה. אני כל כך נרגש שהידיים שלי רועדות על המקלדת. לישראל יש את כל הזכות עכשיו ליכנס לשטחים ולכבוש אותם מחדש לסלק את ערפאת שוב לטוניס.. לטוניס? מצדי לעזאזל. הקיצוניות הדתית הפכה לנחלתו של חלק גדול מהעם הפלסטיני שגר מעבר לקו הירוק ואת זה צריך ל ע צ ו ר! ומיד. לא מקובלת עליי כל פעולה אלימה נגז אזרחים חפים מפשע. עד היום האמנתי שיש מקום להידברות. מהיום, אני חושב שלישראל עין עם מי לדבר. טוב חברה, אני פשוט לא יכול להמשיך לכתוב