אני מוקיע ומגנה את חלאות האדם

eliasys

New member
אני מוקיע ומגנה את חלאות האדם

אני ערבי, ואני תומך במאבק הפלסטינים, אך ע ד כ א ן הפיגוע בדולפיניום מוכיח כי בני עמי ה``נאורים`` הם חלאות אדם. לפגוע בילדים ובהוריהם זה הדבר הכי לא אנושי שיכול להיות. אנחנו פשוח חיות זה מה שאנחנו. לא הסכמתי ולא אסכים עם הדרך הזו, אבל הפנטיות והקיצוניות עלתה על גדותיה. אני כל כך נרגש שהידיים שלי רועדות על המקלדת. לישראל יש את כל הזכות עכשיו ליכנס לשטחים ולכבוש אותם מחדש לסלק את ערפאת שוב לטוניס.. לטוניס? מצדי לעזאזל. הקיצוניות הדתית הפכה לנחלתו של חלק גדול מהעם הפלסטיני שגר מעבר לקו הירוק ואת זה צריך ל ע צ ו ר! ומיד. לא מקובלת עליי כל פעולה אלימה נגז אזרחים חפים מפשע. עד היום האמנתי שיש מקום להידברות. מהיום, אני חושב שלישראל עין עם מי לדבר. טוב חברה, אני פשוט לא יכול להמשיך לכתוב
 

eliasys

New member
הייתי מעדיף לא לכתוב את המלים

זה קשה לדבר כך נגד העם שלך. אבל אני לא יכול לעמוד מנגד ולשתוק נוכח הגועל נפש הזה. זה כבר לא מאבק לאומי זה מאבק דתי פונדמינטליסטי שאירן מנהלת אותו. ואני מקווה שמדינת ישראל מודעת לכך. יש עוד דבר שצריכה מדינת ישראל לתת עליו את הדעת בעוד מועד וזה התגברות התנועה האיסלמית בארץ ישראיל טיפחה את התנועה עד עכשיו הגיע הזמן להגביל אותה. אני לא אומר שהמדינה צריכה להתנהג כפי שהתנהגה באוקטובר אבל יש רהבה דרכים להגביל את התנועה הקיצונית הזו ועכשיו.
 

PRODIGY

New member
to ELIAS my brother

ELIAS my brother ... i deprecate that inhuman awful terror-act as well .. as i couldn`t see the sights that the tv. channels were broadcasting all the time long as my sisters and my mother cried and all my familey and friends don`t feel good as well and who could feel good ?!! but brother don`t generalize here please ... niether me ,nor you , nor 99.99% of the palestinian did this awfull thing .. as we ain`t guilty !! it`s all about a couple of sick peoples who called their-selves freedom-men but they nothing but sick peoples !! and about the ISLAMIC movements and the ISLAMIC PARTIES what are you talking about man !!?? do you think that the man who had commit suicide from OM EL-FAHEM ?!! or he maybe from HAIFA .. isn`t man ?! calm down brother and reply me .. i`m waiting for your answer your friend thePRODIGY
 

קלייר

New member
אליאס יקר/הם חלאות /חסרי חוליות

הם חלאות מהסוג הנבזה ביותר,חסרי חוליות הורגים חפים מפשע,ויש לעקור מהשורש אתהקיצונים הפנטים,איתם יש להתחיל,כמו שאנו במדינתנו עשינו לא נתנו לפנטים להמשיך,אך למה כל העפ הפלסטיני אשם הרי אין להם את הכוח להתמודד ,לכן אני מאמינה שעדין צריך לנסות ולמצוא את הדרך להדברות,
 

קלייר

New member
קקטוס-הם לא אשמים/וגם לא אנשי הפורו

קקטוס יקר הם לא אשמים וגם לא אנשי הפורום בגלל חלאות שהורגים כל אדם בגלל היותו יהודי, ותתביש לך ,אני יהודיה וילדי משרתים ובן אחי שילם בחייו בלבנון, אך עדין אני אומרת את התיסכול והכאב שלנו יש למצוא את הדרך איך לעשות לא לקרוא למנהל הפורום ערבי מלולכך,זו לא רמתנו,ואם אתה חושב שפגע בך יש לך את הדרכים להגיש תלונה,ולא לרדת לרמה שלא מתאימה לנו ותאמין לי,ליבי רועד כל פעם שאני שומעת על פיגועים יש ל בן שמשרת ליד רמלה,וכל פעם שנוסע הביתה אני מפחדת אך עדין לא פה המקום להוציא אתהקיטור
 
אז בקשי משוקור,שלא יחסום אותי

שלא ימחוק הודעות שלי וגם תלונות מחק ושלא יתבדח בערב כפי שהיה לנו אתמול ביקשתי הרבה ?
 

קלייר

New member
לא אני הכתובת-ולא כך נוהגים

לא אני כתובת ,יש מנהלי תפוז כתוב אליהם, ולא כך נוהגים בפורום אפשר להיתוכח על כל נושא בצורה תרבותית אפילו לא מסכימים לדברים,ותשים לב היטב אתמול לא התבדח איש יום לפני או כמה שעות לפני,גם החברים היהודים בפורום לא היו מסכימים שיצחקו על דברים כה כואבים אז בדון מתי סיפרו בדיחות ,וצורת הדיבור הפוגעת שלך פגעה גם ביהודי הפורום,נסה אפשר גם אחרת ,כי יש פה הרבה אנשי פורום דתיים שהיום לא נמצאים,שלא מאמינים כמוני בשלום,ומדברים ולא פוגעים אחד בשני יש דרכים להידברות ,ואם אתה חושב שמנהל הפורום פגע בך יש את המקום להיתלונן,ולא להתנהג בצורה המבזה את עצמך ואל תתן לכמה אנשים שנהנים מריב לגרור אותך להתנהגות כה לא יפה
 

B.Shokor

New member
אותה שאלה,

במה אשמים ילדים בני 16 שנהרגים כל יום בפלסטין??? אם יש קבוצות קיצוניות בעם הפלסטיני ששולחים את הילדים האלה כל יום לזרוק אבנים, במה אשמים הילדים? כשהילדים האלה לא יודעים מה לעשות ואין מי שידריך אותם לדרך הנכונה.
 

*pank

New member
אדם יקר!

המילים שלך חדרו ישירות לליבי ונתנו לי תקוות לגבי העם הערבי, תבורך על האנושיות שלך. אם ירבו כמוך יש תקווה למזרח התיכון.
 
למעלה