אני מופתעת

  • פותח הנושא luliy
  • פורסם בתאריך

Abellard

New member
איריס בר-און

לא ידעתי שהיא חזרה לשדר (אחרי המאסר) - בעבר הייתי מקשיב לה בקביעות ולמדתי לא מעט מהתוכניות שלה. אני בהחלט מסכים שהדעות שלה מיושנות במובנים מסוימים והיא לא כ"כ מקבלת דעות לא-מסורתיות על זוגיות ומשפחה. עם זאת לטובתה צריך לציין שהיא מצטיינת בזיהוי וניתוח בעיות בקשרים, במיוחד בנושא של התאמת ערכים וציפיות בין בני זוג ושמירה על העניין והתוכן בנישואים. היא גם מאוד מתנגדת לחתונה בגיל צעיר מתוך לחץ (חלק ניכר מהשיחות לתוכנית שלה, לפחות פעם, היו של נשים שהתחתנו והתגרשו מוקדם, והיא ניסתה ללמד נשים אחרות מניסיונם).
 

luliy

New member
גם אני לא..

פתאום "גיליתי" אותה לפני שלושה שבועות. אולי היא משדרת הרבה לפני. מסכימה עם כל הציון לטובה. דווקא בגלל זה, זה הרתיח אותי שזה נגע להבאת ילדים לעולם.
 

efroch99

New member
נרשמה התקדמות מסוימת../images/Emo6.gif - NOT

מ-לא להכיר בקיומם של אנשים כאלה, להכרה בכך שמי שלא רוצה ילדים הוא לא בשל נפשית שעדיף שלא יביא ילדים כדי לא להתעלל בהם. בעצם - בשרשור הקודם היא לא האמינה שיש >נשים< שלא רוצות ילדים, ופה מדובר על גבר... לכן כנראה הוא זוכה מחמת הספק שהוא לא בשל מספיק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לפי הציטוט היא אמרה לאמלל, לא להתעלל.

אמלול הוא סוג של התעללות נפשית, רק לא בהכרח מכוונת (כלומר, אני מכירה הורים שאמללו את ילדיהם, אבל זה לא היה מתוך כוונה לאמלל אותם... הם פשוט חשבו שמה שהם עושים זה הנכון וככה זה צריך להיות, ולא הצליחו להבין שזה מה שהם גורמים).
 

luliy

New member
../images/Emo8.gifלאט ובטוח

גם אני שמתי לב ל"התקדמות". ככה זה כשנחשפים למשהו לא מוכר. בהתחלה הלם ואח"כ... קבלה. למרות שיש מרחק רב עד עניין הקבלה.
 

Indie62

New member
אותי הטריד משהו אחר

שכנראה קשורגם לרגישויות שלי. "אני רואה בקליניקה שלי הורים שפשוט אסור היה לטבע לאפשר להם להביא ילדים". מה נכנס פה עניין הטבע ומה שהוא מאפשר ולא מאפשר? זה מזכיר לי כל מיני דברים אפלים ששומעים בפורום פוריות, גם בנות שמספרות שאנשים חושדים בהם / אפילו ממש אומרים להם שאם הם לא יכולים ללדת אז כנראה "לא מגיע להם" והם "לא צריכים להתעקש", ולעומת זאת אנשים בפורומי הפוריות עצמו שמחלקים ציונים "איך ההיא וההיא עשו חמישה ילדים והם הורים כ"כ גרועים, ואני, שבטוח אהיה אמא מדהימה, לא יכולה. למה אלוהים נתן אגוזים למי שאין לו שיניים?". בשני המקרים זה נראה לי כ"כ תמוה. מה הטבע עכשיו קשור. "הטבע" מחלק את בעיות הפוריות, כמו את רוב הבעיות, באופן אקראי לגמרי...
 
למעלה