אני מודע לעובדה שאני לא מקובל פה...

zah000levi

New member
אני מודע לעובדה שאני לא מקובל פה...

אבל קבלו את זה לא יודע אם כבר היה את זה פה כי אני לא נכנס לפה אבל זה דבר שצריך לשתף. בכל אופן לפי דעתי מדהים...
 

Little Portnoy

New member
אפחד לא אמר שאתה לא מקובל פה....

זכותך להיות פה כמו שזכותי עכשיו לצעוק שקר לי מאוד!!!!
 

Kaplan3

New member
אל תרגיש מקופח..

אם מישהו העליב אותך, תגיד לי.. חחח וחרשו כבר על האתר הזה פה, הילד כבר נהיה.. איך אומרים את זה.. Over-rated.. חח
 
למעלה