אני מה-זה מרוצה מעצמי ../images/Emo3.gif
אני לא בדיוק חולת נעליים, אבל בשנה האחרונה אגרתי די הרבה זוגות שזרוקים להם בתחתית הארון או מונחים במרפסת, על מה שהיה פעם מתקן לייבוש כלים מרשת. אין לי מקום לארון נעליים ונורא התבאסתי מהעובדה שכל הזוגות שלי בבלאגן. אתמול קניתי קרוקס (אני די מכורה, אני מודה. אייי, Fun Fair, לא לזרוק עליי סטילטו!) והייתה לי הברקה. שאלתי את המוכרת אם יש להם מתלים מיותרים (מהמתלים השחורים שמשחילים עליהם את הקרוקס שתלויות בחנות) והיא הביאה לי בערך 10 כאלה. חזרתי הבייתה, השחלתי עליהם את הנעליים ותליתי על המתקן שבמרפסת (שבזכות התלייה יש עליו מקום לכ-8 זוגות במקום 2-3). עכשיו נשאר להתקין כמה ווים בתוך הארון וזהו. בגלל שהיא הביאה לי מתלים בכמה גדלים, הצלחתי לתלות עליהם גם נעליים "רגילות" ואפילו נעלי ספורט. בקיצור, אם חסר לכן מקום לנעליים, זה יכול להיות אחלה פתרון.
אני לא בדיוק חולת נעליים, אבל בשנה האחרונה אגרתי די הרבה זוגות שזרוקים להם בתחתית הארון או מונחים במרפסת, על מה שהיה פעם מתקן לייבוש כלים מרשת. אין לי מקום לארון נעליים ונורא התבאסתי מהעובדה שכל הזוגות שלי בבלאגן. אתמול קניתי קרוקס (אני די מכורה, אני מודה. אייי, Fun Fair, לא לזרוק עליי סטילטו!) והייתה לי הברקה. שאלתי את המוכרת אם יש להם מתלים מיותרים (מהמתלים השחורים שמשחילים עליהם את הקרוקס שתלויות בחנות) והיא הביאה לי בערך 10 כאלה. חזרתי הבייתה, השחלתי עליהם את הנעליים ותליתי על המתקן שבמרפסת (שבזכות התלייה יש עליו מקום לכ-8 זוגות במקום 2-3). עכשיו נשאר להתקין כמה ווים בתוך הארון וזהו. בגלל שהיא הביאה לי מתלים בכמה גדלים, הצלחתי לתלות עליהם גם נעליים "רגילות" ואפילו נעלי ספורט. בקיצור, אם חסר לכן מקום לנעליים, זה יכול להיות אחלה פתרון.