אני מבקשת עצה בנושא של חשד להתעללות בכלב...

אני מבקשת עצה בנושא של חשד להתעללות בכלב...

אני גרה בבניין של 3 דירות.הדירה למטה נטושה,ומולי גר שכן בגפו.אנחנו כמעט לא מדברים מלבד "ערב טוב" וכאלה.אני בעלת 7 חתולים.לאחרונה השכן הביא גור כלבים לביתו.מאז יצא לי לשמוע את הגור צועק מכאב אבל לא הייתי בטוחה שהוא מוכה,משום שידוע שגורים נובחים לפעמים נביחות בלי סיבה,כמו שתינוקות מייבבים כך סתם.
אבל היום הצצתי דרך העינית בדלת בשעה שהשכן וכלבו עלו מטיול,וראיתי את השכן בועט בכלב ומקלל אותו.אני לא יודעת מה אוכל לעשות מבלי לסכן את שלומם של החתולים שלי,שהרי אם אפעל נגדו הוא עלול לפגוע בהם.מה אוכל לעשות? תודה מראש על ההתייחסות.
 
ליצור קשר עם תל"ל ולדווח על התעללות

אם לא, ניתן גם ליצור קשר עם המשטרה.

החתולים שלך מטיילים בחוץ גם, או רק בתוך הדירה?
 
גם אני בהתחלה חשבתי לדווח,אבל...

השכן יידע שזו אני שהלשנתי עליו,זה העניין.כל החתולים שלי,מלבד אחד מהם שפוחד מהצל של עצמו,יוצאים החוצה למספר שעות ביום.לפעמים הם נותרים בחוץ בזמן שאני בעבודה.אני פוחדת שיפגע בהם בתור נקמה בזמן שאני לא נמצאת.
 

פנומן 72

New member
למה שהשכן יידע שאת התלוננת ? אתם לבד בבנין ?

אם אהבת בעלי חיים מניעה אותך - תתלונני - ויפה שעה אחת קודם.
אם אני הייתי רואה אותו בועט בכלב הוא היה מתהלך היום על קביים.
 

חלאה

New member
זה גורם לך להרגיש גבר שאתה מתלהם בפורומים?

ברור לך שאם היה בועט לידך בכלב היית רועד ולא מוציא מילה אז למה הפוזה הזאת? אתה מוכן לערוב לה שמבקרה שהשכן שלה הוא לא אדם נורמטיבי והוא יחליט להפנות את הזעם שלו כלפיה על התלונה אתה תעמוד לצידה ותשמור שלא יפגע בה חס ושלום? אם אתה אוהב חיות אז במקום לדבר תברר איפה המקום ותגיד לאדון בפנים שאתה מגיש עליו את התלונה ככה שיהיה ברור שזה לא הבחורה, קדימה רמבו זה האופציה שלך להראות שאתה אוהב חיות לא רק במקלדת ולהראות שההתלהמות שלך גם מכוסה במילים.
בהצלחה.
 

פנומן 72

New member
זה גורם לך להרגיש דביל כשאתה כותב כמו דביל?

אתה מכיר אותי ? אתה יודע מה אני עושה בחיים ? מה אתה מזיין את השכל באמצע הלילה ? לך תענג את עצמך עם יד ימין, חלאה.
 

בילי28

New member
חשד להזנחה

באיזור מגורי ישנה חצר בה נמצא באופן קבוע כלב קשור. תמיד כשאני רואה אותו, הוא לבדו, ואין לי כמעט ספק שאפילו לא מוציאים אותו לטיולים (החצר מלאה בצואה שלו). התנאים הפיזיים שלו סבירים - יש לו מים, אוכל ומלונה מרופדת, אבל הוא תמיד לבדו ותמיד קשור. אין לי ספק שמבחינה נפשית הוא סובל, משום שכל פעם שהוא רואה אותי, הוא מתחיל לבכות. פעם אחת יצא לי לראות את הבעלים מכה אותו בענף או מקל דק וצועק עליו תוך כדי כך, אם כי לא ראיתי על גופו סימנים להתעללות ומצבו הפיזי סביר. פניתי בנושא לתל"ל, אולם הם לא חזרו אלי ואינני יודעת אם הם טיפלו בכך. לא הצלחתי להשיג אותם בטלפון כדי לברר. האם ניתן, מבחינה חוקית, לעשות משהו בנושא?
 
פנומן,שתבין-

אם לא היו לי חתולים,והייתי רואה אותו בועט בכלב,הוא לא היה הולך היום על קביים,אלא קרוב יותר לבר-מינן.ושוב,כפי שכבר הסברתי,רק אני והוא גרים בבניין.השכנה מתחתינו נפטרה לפני כשנה וחצי ודירתה נטושה כעת.
 
כן, אבל זה לא בהכרח יעזור

ניתן לפנות למשטרה.

החוק מאוד לטובת בעלי חיים במקרים כאלה אבל המשטרה והפרקליטות פשוט לא מתעניינים בזה מספיק בשביל לעשות משהו עם זה. :(
 
למעלה