אני מאשים

אני מאשים

בס"ד
יב בכסלו התשעח
‏30/11/2017 12:19:23
אני מאשים

"לא בחיל ולא בכח כי אם ברוחי אמר ה'"
תמצית
מתבסס בחלקו על המאמר "לא בחיל ולא בכח כי אם ברוחי אמר ה'" שכתב הרב אהרן ליכטנשטיין זצ"ל.
"לא בחיל ולא בכח, כי אם ברוחי אמר ה' צבאות". בפסוק זה יש עימות והנגדה בין שתי גישות, שני עולמות, עולם של חיל וכח מזה, ועולם של רוח. לא סתם רוח, אלא "רוחי" - רוח אלוקית, רוח של דבר ה', רוח של תורה.
במצב של היום במדינה קיימת הרגשה של הצלחה, שפע ועוצמה - ואולי כתוצאה הימנו, מתעוררת הסכנה של "ואמרת בלבבך כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה. וזכרת את ה' אלקיך כי הוא הנתן לך כח לעשות חיל למען הקים את בריתו אשר נשבע לאבתיך כיום הזה".
70 שנה קיימת מדינת ישראל, מדינה עם שטח קטן מאוד יחסית, ואשר בקיומה היו כחצי מליון יהודים בלבד, ותחשבו לרגע האם באמת אתם חושבים שהקב"ה לא היה בעזרתנו כל הזמן, ארצנו הקטנטונת המוקפת מדינות ערביות עם אוכלוסיה מוסלמית של כמיליארד מוסלמים בכל העולם ב 53 מדינות מוסלמיות, מדינה שבאוכלוסיאתה ובשטחה מהווה עיר קטנה בסין או הודו, האם זה לא נס!!!
חיל היינו: נכסים. עוצמה כלכלית, עוצמה גיאו-פוליטית, עוצמה צבאית, עוצמה טכנולוגית.
קיים עימות בין ה"כוח" - המשמש מנוף להשגת ה"חיל"- לבין "רוחי", המתבטא בהצבת ה"חיל"-הנכסים כיעד מרכזי שאליו יש לחתור, לעומת השאיפה לרוח.
תבינו פעם אחת ולתמיד, קיומה של מדינת ישראל במשך 70 השנה האחרונות הוא
נס וחסד שעשה עמנו הקב"ה.
אתם חושבים שהקב"ה לא הופיע בזמן השואה ולכן איבדתם את האמונה בו.
כל אותם ששת מליוני היהודים שמתו בשואה על קידוש השם, וכל אותם יהודים שמתו בידי הגויים בפרעות, באינקוויזיציה וכל אותם חיילים שנהרגו בהגנה על מדינת ישראל, וכל היהודים שחרפו נפשם לשמור על יהדותם בכל 2000 שנות גלות יהיו הראשונים לחזור לחיים בתחיית המתים. הטכנולוגיה של היום כבר יודעת גם לשבט אנשים, אז מה אתם חושבים שאלוקים לא יכול? או שפשוט אתם לא חושבים שהוא קיים בכלל או בכלל אתם בכלל לא חושבים!!!
מרבית היהודים שנרצחו בשואה ואבותיהם היו דתיים עד שהשפיעה תנועת "ההשכלה" וההתבוללות והביאה להתרחקות חלק מהם מהדת. הסבא של הסבא שלכם היה בטוח יהודי דתי, נבדל מהגויים אחרת הוא היה מתבולל ולא היה נשאר ממנו זכר בעם היהודי.
הפסוק מדבר על עימות: "לא בחיל ולא בכח, כי אם ברוחי". "כי אם" - הרוח מהווה אנטי-תיזה לחיל ולכוח. יש צורך באיזון בין מימד הרוח לבין מימד הכוח. הכוח נדרש לא רק להשגת חיל, אלא גם להשגת האנטי-תיזה, הכוח נדרש גם להשגת ה"רוח".
אם אנחנו חושבים כי כל מה שהשגנו ב 70 שנות קיום מדינת ישראל והמלחמות שניצחנו הן כתוצאה מ "כוחי ועוצם ידי" אזי אנחנו כמו כל הגויים, ללא אמונה בערכינו היהודים, ערכים ששמרו על העם 2000 שנים בגלות. ללא אמונה בברית המיוחדת שהעם היהודי כרת עם הקב"ה, ללא אמונה בתורה ובתנ"ך כולו ובכל מה שנאמר בה, ולמעשה חשיבה באופן זה מובילה למחשבה שכל ההצדקה לקיום המדינה היהודית בארץ ישראל הוא אך ורק "כוחי ועוצם ידי" וזה בדיוק מה שחושבים הגויים, ואין לנו דבר שקושר אותנו לארצנו מלבד הכח, כלומר אין לנו כל אמונה בעצם היותנו יהודים, ואת כל האמונה בהיסטוריה של העם היהודי בארץ ישראל לפני 2000 שנה אפשר לשכוח ממנה כמו שעושים כל אנשי השמאל כיום, ואנחנו חסרי אמונה שארץ ישראל היא ארצנו המובטחת מהקב"ה , ולערבים יש קשר היסטורי עם היותם בארץ ישראל לדוגמא מסגד אל אקצה שהוקם לפני 1400 שנה בירושלים. ולמילה ציונות וציון אין משמעות לחסרי האמונה, ולכותל המערבי קבר רחל ומערת המכפלה אין לאותם חסרי אמונה משמעות כלל, ואז מתעוררת המחשבה כמו שהשמאל חושב, אפשר לוותר על השטחים ועל ירושלים על מנת לחיות ב"שלום" מדומה עם הערבים הפלסטינאים, שלמעשה כרמו הגוים, לדוגמא אונסקו מתכחשים לכל קשר היסטורי בים העם היהודי לארץ ישראל.
השמאל למעשה רוצה לתת לערבים כל מה שירצו, רק שיניחו להם לחיות בשקט.
האותיות ש מ א ל נמצאות לפי הסדר במילה י ש מ ע א ל , פשוט לקחת את המילה ישמעאל ולהעלים (להוריד) את העין שנמצאת בה ואת האות י שמיצגת את הקב"ה, כלומר להוריד את האמונה בקב"ה ואז מקבלים בדיוק ש מ א ל. כלומר שמאל וישמעאל משולבים זה בזה ואין אפשרות להפריד ביניהם. אתם בטח חושבים שאין קשר וזה רק במקרה משחק באותיות, אז אתם טועים, אין מקרה בחיים כל מה שהיה הווה ויהיה נעשה ע"י הקב"ה כולל הבחירה החופשית שניתנה לנו בני האדם לבחור בין הטוב לרע.
אתם בחרתם ברע!!! רק תסתכלו כמה פשע, זימה ותועבה הומואים ולסביות, רוע ורשע קיים בקרב עם ישראל בדור הזה. יהודים מסלקים יהודים מבתיהם, יהודים אוסרים יהודים על היותם חרדים, מי שחוקק את החוק לגיוס החרדים לצבא והרחקתם מהישיבות ומלימוד התורה והתפילה ולא הבינו את כח הרוח שהם תורמים בתפילה ובישיבה שנים ארוכות בקריאה אל הקב"ה להציל אותנו מאויבינו ושונאינו ומבקשי רעתנו שהם כמעט כל הגויים בעולם.
בחורי הישיבה הלומדים בישיבה מבוקר ועד לילה הם צבא הרוח שלנו, ובלעדיהם אין לעם היהודי בארצו זכות קיום !!!
כל מי שגרר אותנו להסכם אוסלו וכל הסכם עם הפלסטינאים זהו השמאל.
כל מי שקרא וקורא להתנתקות שלנו מחלק מארצנו הוא חסר אמונה ושמאלני.
כל מי שהוריד את הקצבאות לישיבות ולתלמידי הישיבות הוא שמאלני.
גם המפלגות ה"דתיות" בכנסת ישראל לא קוראות להפסקת ההתעללות בבחורי הישיבה, ולא צועקים וקוראים לבא המשיח, שזה אחד מעיקרי האמונה היהודית, גם הן אשמות במצב הקיים כיום.
כל אלו הקוראים לפינוי המתנחלים מארץ ישראל, שהיא ארץ ישראל השלימה כפי שהובטחה ע"י הקב"ה לאבותינו ולמשה רבנו, הם שמאלנים שלא מאמינים באמונה שלימה בהבטחת הקב"ה לאבות האומה. דברים פרק י"א : כד כָּל-הַמָּקוֹם, אֲשֶׁר תִּדְרֹךְ כַּף-רַגְלְכֶם בּוֹ--לָכֶם יִהְיֶה: מִן-הַמִּדְבָּר וְהַלְּבָנוֹן מִן-הַנָּהָר נְהַר-פְּרָת, וְעַד הַיָּם הָאַחֲרוֹן--יִהְיֶה, גְּבֻלְכֶם. כה לֹא- יִתְיַצֵּב אִישׁ, בִּפְנֵיכֶם: פַּחְדְּכֶם וּמוֹרַאֲכֶם יִתֵּן יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ אֲשֶׁר תִּדְרְכוּ-בָהּ, כַּאֲשֶׁר, דִּבֶּר לָכֶם. יהושע פרק א : ג כָּל-מָקוֹם, אֲשֶׁר תִּדְרֹךְ כַּף-רַגְלְכֶם בּוֹ--לָכֶם נְתַתִּיו: כַּאֲשֶׁר דִּבַּרְתִּי, אֶל-מֹשֶׁה. ד מֵהַמִּדְבָּר וְהַלְּבָנוֹן הַזֶּה וְעַד-הַנָּהָר הַגָּדוֹל נְהַר-פְּרָת, כֹּל אֶרֶץ הַחִתִּים, וְעַד-הַיָּם הַגָּדוֹל, מְבוֹא הַשָּׁמֶשׁ--יִהְיֶה, גְּבוּלְכֶם. ... ו חֲזַק, וֶאֱמָץ: כִּי אַתָּה, תַּנְחִיל אֶת-הָעָם הַזֶּה, אֶת-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר-נִשְׁבַּעְתִּי לַאֲבוֹתָם לָתֵת לָהֶם.
כל אותם אנשים שהם חסרי אמונה, כי אם היתה להם אמונה היו יראים ופוחדים מאוד מהעונש שיקבלו מהקב"ה כשיגיע זמנם.
כל אלו שהם שותפים בפשע, זימה ותועבה הומואים ולסביות ופדופילים ומטרידים מינית, רוע ורשע הקיים בקרב עם ישראל בדור הזה הם שמאלנים.

הם שמאלנים מאחר ואין להם אמונה, כי אם היתה להם
 


 

בוזי15

New member
ביררתי .קצב ומצגר ועשרות רבנים אינם סמולנים

הכתיבה הארוכה שלך נועדה להשניא עוד ועוד את היהודים המאמינים ולהציגם כשוטים .ואכן אתה ודומים לך מצליחים להגביר השינאה לחלק מהעם
 

העמק

New member
למה אתה לא מאשים את יהוה שעמד מנגד והניח ל6 מליון יהודים

להרצח
 

dojee

New member
ימ"ש של הנאצים ועוזריהם עוכרי ישראל, אמן כן יהי רצון


 
למעלה