אני לא נוטה לעשות דברים כאלו בד"כ

Lאחד

New member
אני לא נוטה לעשות דברים כאלו בד"כ

אבל זה חשוב! אני מתנצל שאני פותח שירשור נוסף, ומקווה שאף אחד לא יכעס על כך שאני "מפרסם" את עצמי... זו לא הכוונה. אמנם אני שולח אתכם לבלוג שלי האישי, לרשומה שכתבתי, אבל זה לא בגלל שזה שלי אלא אך ורק בגלל התוכן. הכנסו - והגיבו! כחש!!! <PERFIDY>
 

deebeebee

New member
הסתה במסווה../images/Emo31.gif

התחלתי לקרוא את דבריך עד אשר קלטתי שאתה מסית ומנסה לשוות לעצמך תדמית תמימה. אין לי כל כוונה להמשיך לדון איתך. דבריך הם דברי בלע ואני ממליצה לחברי הפורום אפילו לא להכנס.
 

Annie46

New member
קשה להתייחס לדבריך

המסר שלך אינו מאוזן. בדרך כתיבתך תציג הפוך ממה שאתה שואף לו, וחבל. ובכל מקרה, בשום פנים ואופן אין ולוּ לחשוב על דימויים עם אותו העם הנפשע של שנות ה-30... את חרותנו ואת מלחמתנו באויבינו הערבים יש לערוך בדרך שכזאת שלא תהיה "כרוניקה של כישלון ידוע מראש", ודרך כתיבתך אכן עלולה להוביל לזאת, כי אנשים יאטמו אוזניהם בגלל סגנונך הבוטה. בכל מקרה "דברי חכמים בנחת נשמעים", ואם אתה נגד ההתנתקות (וגם אני עדיין מהססת אם לתמוך בה או לתמוך במתיישבים שמעבר לקו הירוק) - יש דרכים הרבה יותר נאורות ונאותות להביע את דעתך. מקווה כי הביקורת (הבונה) שלי לא תיפול על אזניים ערלות.
 

Lאחד

New member
אנני יקרה

זהו נושא טעון. כל התייחסות תשמע בוטה. אתנסח, על כן, בזהירות. אני לא דיברתי על בעד או נגד "בריחה" מעזה או "התנתקות" או כל מילה אחרת שעולה בראש בהקשר הזה. זה לא מהעניין ולא מהמניין. כשהזכרתי אותה, הזכרתי למטרה אחת בלבד - להסביר שלא כל מי שחושב שאכן צריך לברוח הוא מה שכיניתי במאמר שלי "שמאל אידיאולוגי" <כתבתי זאת במפורש!> מדובר בקומץ קטן שהשתלט על המדינה מראשיתה והוא קובע את ה"טון" והוא יודע לתזמר את המילה "הסתה" ואת כל המילים האחרות בכרוניקה ידועה מראש... עליהם אני כותב בחרט קר! כי לא גורל היהודים לנגד עיניהם אלא דברים שאני נמנע בכלל מלהעלות על הכתב... אנשים שלא מסכימים עם דעתי זה דבר מובן ומקובל והגיוני <אם כי לא אצלם>, אבל אנשים שטרמינולוגיה מהסוג ה"הוא" היא דבר יום ביומו אצלם - איך ניתן להתייחס אליהם אם לא בצורה בוטה?
 

juggernaut

New member
לא יודע איך להגיב לך.

ממה שקראתי אני מבין שאתה לא שמאלני. גם אני לא....למען האמת המושג הזה "שמאלני" "ימני" לא ממש מעניין אותי. כולנו אחים, כולנו שווים וכול השאר.... אבל אני כן מסכים איתך באמרה של "אני מעדיף אלף ערבים ..." מהסיבה הפשוטה שהם היו מעדיפים שאנחנו נימחק לגמרי(וגם הערבים ה"תמימים" הישראלים שלא חס ושלום רוצים שנעוף מפה כדי שזאת תהיה המדינה שלהם - וכן אני ציני) ואני חושב שמי שיגיד ההפך לא מגיע לו לחיות פה. ובכלל, בריחה\ירידה המארץ\התנתקות והשפלת המולדת זה כ"כ עלוב.. אני מתגייס ביולי. ותאמין לי שאני מחכה לזה. יודע למה? כדי שסוף סוף תהיה לי ההזדמנות להגן על המדינה שלי, שאני גאה לקרוא לה המדינה שלי! וכשאמרתי לחברים שלי שאני הולך לקרבי(לחובלים כנראה) אז הם אמרו לי "המדינה הזאת לא שווה שיגנו עליה" הדבר הראשון שאמרתי היה "אם כולם היו מדברים כמוך, המדינה שלנו הייתה במצב פי אלף רע ממה שהיא עכשיו" כי זה מאוד קל לוותר וללכת ....אבל מי שנשאר ונלחם - הוא הגיבור האמיתי. פטריוט - זה לא רק טיל.(או מילה גסה..)
 

Lאחד

New member
שיהיה לך גיוס קל ובהצלחה!

אני חוזר בשבילך על מה שאמרתי גם בתשובתי לאנני. לא דיברתי על סוגיות פוליטיות ואם אני בעד ימין או נגד שמאל... דיברתי על גישה כללית לרעיון היהודי ולפיתרון שלו ועל ראשי ומנהיגי השמאל <"שמאל אידיאולוגי">. אני הייתי מעדיף אלף ערבים הרוגים על פני פציעה של יהודי אחד לא רק בגלל שהם רוצים שאני אמות אל בעיקר בגלל שאני יהודי ובתור שכזה זכותי <וחובתי!> לחשוב שהעם שלי שווה יותר. אני חוזר למה שכתבתי שם - אנחנו העם היחיד שלא חושב שבניו שוים יותר מכולם... זהו רגש לאומי הכי טבעי בעולם! רק אצלנו מתחילים להיכנס לתסבוכת עם זה. אינני יודע על מה זכיתי לקבל כאן את התואר "מסית" <באחת התגובות הפחות ענייניות> והאמת, זה גם לא כל כך משנה - היא מילה שנפלטת מסוג מסוים של אנשים כמעט כמו התעטשות... אבל אם זה היה בגלל שאני חושב שמגיע ליהודי לחיות לפני כל אחד אחר - אני גאה להיות כזה! רק שמישהו יאמר לי בכנות ועם יד על הלב - כמה באמת מזיז לו כשהוא שומע על עוד מכונית תופת בעירק עם עוד 70 הרוגים...
 

juggernaut

New member
האמת? בכלל לא מזיז לי.

ואכן, אני מעדיף שימותו מאה ערבים מאשר שאח שלי הקטן ישבור ציפורן.
 

Annie46

New member
שמור על עצמך בצבא ../images/Emo13.gif

וברוך הבא לפורום. בהצלחה בצה"ל ונכון, פטריות זו לא מילה גסה. מסכימה איתך.
 

Annie46

New member
פטריות = צ"ל פטריוט

זה מה שקורה כאשר פטריוטית אוהבת פטריות
 

juggernaut

New member
תודה:)

ו...אני באתי לפורום ...האמת לא יודע למה. טוב האמת שכן. ראית את השם שלך ודרך הפרטים שלך הגעתי לפה..לא זוכר באיזה פורום. אממ....אני כאן כי אני כותב מעיין..סיפור על השואה...לא בדיוק... ועברתי פה על ההדועות..ובכלל הנושא הזה מאוד מעניין אותי למרות שבמשפחה שלי לא היו שום ניצולי שואה..או מישהו שבכלל עבר את השואה.
 

Annie46

New member
../images/Emo13.gif יופי. רק הבה נשתדל לא להיסחף

או.קיי? זה פורום רגיש ועדין מדי בשביל לצאת כאן בהצהרות בומבסטיות לגבי המדינה, הממשלה, העם וכו' וכו' וכו'. (הדברים שרשמתי כאן מכוונים - בראש ובראשונה אל עצמי... כי גם אני בעבר נסחפתי... וכן גם למשתתפים האחרים, מכל קצות הקשת הפוליטית).
בוקר נפלא לכולם
 

Lאחד

New member
ייתכן שגם אני נסחפתי...

האמת שה'קישקעס' שלי כל כך בערו במשך שבועיים, שלא יכולתי לא לתת לזה ביטוי פומבי... אולי באמת זה לא היה המקום המתאים לפרסם זאת בפורום הזה. ואני מתנצל אם פגעתי במישהו כאן. אנסה לכפר בכך שאשלח אתכם למקום קצת שונה אצלי בבלוג. דברים שכתבתי בכיתה י"ב והעליתי לאחרונה בתפוז <משגיליתי את הדבר הזה שנקרא בלוגים> חלחלה במחול מחולל
 
למעלה