אני לא מצליח לסנכרן, מה עושים???

  • פותח הנושא pdib
  • פורסם בתאריך

pdib

New member
אני לא מצליח לסנכרן, מה עושים???

או שאני לא מסנכרן טוב אני קובע פריימים של שורה אחת וזה משתבש לי עם שורה אחרת, אומנם השורה שסיכרנתי מוצגת בזמן הנכון אבל האחרות לא! מה עושים????????????????????????..
 
התרגום דפוק. תחפש תרגום אחר.

או שאתה יכול "לתרגם" מחדש את הסרט-קח את התרגום באנגלית ותקח ממנו רק את הזמנים ואת התרגום עצמו תשאיר. אמנם זאת עבודה קשה, אבל שווה את זה אם אתה ממש רוצה לראות את הסרט.
 
למעלה