אני לא מכיר באנשים הבאים כאחיי:
אני מתכחש לאנשים הבאים ששמותיהם מופיעים למטה ואני בשום פנים ואופן לא רואה בהם אחים שלי. מרדכי וענונו ימח שמו וזכרו (מרגל בוגד) העבריין אלחנן טננבאום ימח שמו וזכרו (סוחר סמים) אורי אבנרי ימח שמו וזכרו (שימש ועודנו משמש מגן חי לערפאת ימח שמו וזכרו) המחבל גיל נעמתי ימח שמו וזכרו (ניסה לחבל בגדר ההפרדה) המחבלת טלי פחימה ימח שמה וזכרה (רוצה לשמש מגן חי למחבלים ימח שמם וזכרם) המחבלת ורדה כהן סילבר ימח שמה וזכרה (עושה רצח אופי לחיילי צה"ל ו"מסבירה" את הטרור) המחבל מוטי גוטרמן ימח שמו וזכרו (מכנה את היהודים היושבים בארץ ישראל השלמה "כובשים") החלאה אברהם בורג ימח שמו וזכרו (השמיץ את ישראל בתקשורת בחו"ל) שמעון פרס ויוסי ביילין ימח שמם וזכרם (פושעי אוסלו, פושעי ז'נבה ונותני תקווה לאוייב הערבי. המון דם של יהודים חפים מפשע מרוח על ידיהם), שולמית אלוני ימח שמה וזכרה (כינתה את חיילי צה"ל "נאצים" ו"פושעי מלחמה") כולם שונאי ישראל, כולם בוגדים בעם היהודי, בציונות ובארץ ישראל, כולם פוסט-ציונים, כולם נותנים תקווה לאוייב הערבי להמשיך לטבוח באחינו, כולם מגעילים אותי. ארורים! אלף פעמים ארורים! מה להם וליהדות? מה להם ולציונות? מה להם ולארץ ישראל? כלום, נאדה! אם הייתי שופט, הייתי מעמיד אותם לדין על בגידה בעם היהודי, בארץ ישראל, בציונות, על סיוע לרצח יהודים בביתם-מולדתם ועל מתן תקווה לאויב הערבי להמשיך לפגוע בנו, באחינו ובילדינו והייתי מכניס אותם לכלא לכל ימי חייהם כדי שישלמו ביוקר על כל הפשעים שביצעו נגד העם היהודי במולדתו- ארץ ישראל.
אני מתכחש לאנשים הבאים ששמותיהם מופיעים למטה ואני בשום פנים ואופן לא רואה בהם אחים שלי. מרדכי וענונו ימח שמו וזכרו (מרגל בוגד) העבריין אלחנן טננבאום ימח שמו וזכרו (סוחר סמים) אורי אבנרי ימח שמו וזכרו (שימש ועודנו משמש מגן חי לערפאת ימח שמו וזכרו) המחבל גיל נעמתי ימח שמו וזכרו (ניסה לחבל בגדר ההפרדה) המחבלת טלי פחימה ימח שמה וזכרה (רוצה לשמש מגן חי למחבלים ימח שמם וזכרם) המחבלת ורדה כהן סילבר ימח שמה וזכרה (עושה רצח אופי לחיילי צה"ל ו"מסבירה" את הטרור) המחבל מוטי גוטרמן ימח שמו וזכרו (מכנה את היהודים היושבים בארץ ישראל השלמה "כובשים") החלאה אברהם בורג ימח שמו וזכרו (השמיץ את ישראל בתקשורת בחו"ל) שמעון פרס ויוסי ביילין ימח שמם וזכרם (פושעי אוסלו, פושעי ז'נבה ונותני תקווה לאוייב הערבי. המון דם של יהודים חפים מפשע מרוח על ידיהם), שולמית אלוני ימח שמה וזכרה (כינתה את חיילי צה"ל "נאצים" ו"פושעי מלחמה") כולם שונאי ישראל, כולם בוגדים בעם היהודי, בציונות ובארץ ישראל, כולם פוסט-ציונים, כולם נותנים תקווה לאוייב הערבי להמשיך לטבוח באחינו, כולם מגעילים אותי. ארורים! אלף פעמים ארורים! מה להם וליהדות? מה להם ולציונות? מה להם ולארץ ישראל? כלום, נאדה! אם הייתי שופט, הייתי מעמיד אותם לדין על בגידה בעם היהודי, בארץ ישראל, בציונות, על סיוע לרצח יהודים בביתם-מולדתם ועל מתן תקווה לאויב הערבי להמשיך לפגוע בנו, באחינו ובילדינו והייתי מכניס אותם לכלא לכל ימי חייהם כדי שישלמו ביוקר על כל הפשעים שביצעו נגד העם היהודי במולדתו- ארץ ישראל.