אני לא מבינה מה קורה לי פה עכשיו

liat ליאת

New member
אני לא מבינה מה קורה לי פה עכשיו

כתוב לי שיש לי מסרים חדשים, ואני לא מצליחה לפתוח אותם. יש בעיות עכשיו בתפוז במערכת המסרים?
 

sh53

New member
ניסיתי להכנס לתיבת המסרים-אין בעיה

מקסימום תנסי ללחוץ על האייקון של תפוז הבית, האייקון הימני ביותר במסך, שער תפוז, ואח"כ מקסימום תחזרי חזרה עם BACK.
 

liat ליאת

New member
לא עוזר כלום

ואני נכנסת לתיבת המסרים ואין לי שם שום הודעה חדשה
 

anati31

New member
גם לי רשום שיש מסר../images/Emo70.gif

ואני נכנסת לתיבת המסרים ואין לי שם שום הודעה חדשה
 

liat ליאת

New member
אז כנראה שבאמת יש בעיה

כי יש לי כמה הודעות שלא הצלחתי בכלל לפתוח אותן, למרות שאני רואה אותן (והן כבר לא מסומנות כחדשות בכלל)
 
למעלה