אני לא מאמינה שעם כל התעמולה של המפגש שכחתם..

galileho

New member
אני לא מאמינה שעם כל התעמולה של המפגש שכחתם..

לפתוח את השירשור הזה !!! אתמול יומולדת למייקי !!!!!!!!@#$(_)_$Q)^_& מייקי 18 יא בת זונה!!!!!!!!!!!!!! , הלוואי על כולנו [חוץ ממי שפה והוא בן 18 וזה לא הרבה בכלל] את כבר מבוגרת , זהו , לא צריך יותר לשקר בכניסה לאתרי פורנו , אפשר לעסוק בסקס סמים ורוקנרול חופשי [לא שזה מנע ממך גם ככה] תזכרי שאנחנו אוהבים אותך , אני בעיקר D: וזה שאת חוקית ומאגניבה עכשיו וכל אפשרויות העולם [טוב הארץ , כי בארה"ב את לא חוקית] פתוחות בפנייך לא אומר שתעזבי אותנו נכון ? בלעדייך הכל פה יגסוס , כן , אפילו יותר ממה שהוא גוסס עכשיו. אז מזל טוב לך, כל הברכות שבעולם אני ממש מקווה שאת לא עם האנג אובר גדול מידי בשביל לקרוא את זה עכשיו אוהבים אותך !!!!!!!!!
|סמים|
|אלכוהול| יאללה זונות שכחניים [אני יודעת שלא שכחתם את היומולדת אבל שכחתם לפתוח שירשור בשביל אירוע מרגש זה] שרשרו מזל טוב!!
 
חיייייייייייייים:)

תודה רבה. ההנגאובר בקטנה, הכל סבבות כי אני תכף רואה אותכם. :) הלכתי לאכול!! תעשו לי פטרוזיליה טריייייייייקיקיטיטיטיי.
 

jogy

New member
גלי תותחות.... צודקת

מזל טוב יא בגירה רשמית את הברכה שלי כבר כתבתי אבל בכל זאת אני אוסיף: כמה שיותר אושר, סטלה והתקפים פסיכוטיים אוהב אותך המון יומולדת הכי שמח שאפשר מייקי 3>
 

ShadysSoldier

New member
../images/Emo65.gif מזל טוב ../images/Emo24.gif

מצטער מאוד שלא יצא לי לבוא כי הבית ספר שלי חרא, אבל עדיין אני רוצה לאחל עד 120 שנה למייקי
 

Envenom

New member
מי חוקית מי?!

מזל טוב מייקע
(את יודעת שמעכשיו אני לא משלם לך יותר מזונות)
 

angela12

New member
אני מתנצלת על האיחור

אבל אם יש משהו טוב בפורום הזה זה שלכל שרשור לוקח חודשיים לעבור עמוד. אז לא נעשה שום נזק! מיכל, (ואני אקרא לך מיכל עד יום מותי, שום מייקי!) אבל אם מתעקשים לכנות אותך 'מייקי', שזה כמו 'מייקה' שזה כמו הילד המגניב מגיבורים (פויה על מי שלא רואה) מבינים שאתם די דומים; שניכם כושים מתולתלים עם כוחות על! (למרות שחידוש רקמות היה יכול להיות כוח על הרבה יותר טוב בשבילך, ובשביל הכבד שלך ) אני מצטערת שהברכה הזו נכתבת בכזה חוסר אינטליגנציה מחפיר עד שבאותה מידה אפשר לחשוב שהיא נכתבה ע"י חטיף סניקרס, אבל הרגע חזרתי משעתיים תנ"ך עם המורה המושבניקית שלי שמתעקשת לנסות להיות מצחיקה! זה איום ונורא! אני מצטערת, חרגתי לגמרי מהנושא. אני מקווה שיהיו לך חיים לא ארוכים מידי אבל ממש טובים, מאשר חיים ארוכים עד אין קץ, שתשיגי את כל מטרותייך ושתיהי באמת באמת מאושרת, לא משנה במה תעסקי ולאן תבחרי ללכת שיהיה לך אחלה ג'וב בצבא, שיספק אותך ויגרום לך להרגיש טוב ולא כמו ג'ובניקית בקרייה. וכי חייבים להכניס משהו על הגיל - אה, אמ, לאדעת אם זה כזה רעיון טוב שיתנו לך גישה חופשית לאלכוהול, אבל אם את אי פעם מרגישה חרא אני מוכנה להקריב את הכבד שלי בשבילך ולרדת איתך על שנאפס תותים מהחנות אלכוהול של הרוסים ליד הרחוב שלי. וסתם כי אני פשוט חייבת : אתם הולכים ללמוד בפסח !!!!!!!!!!! והלך לכם חלק מהחופש הגדול !!!!!!!!!!! ואין פורים ול"ג בעומר !!!!!!!!!
 
היי אני לא שבתתי! והייתי מעדיפה תכוחות של

פיטר! יש לו תכוחות של כולם:p:p השנאפס נשמע לי מצויין!
 
למעלה