אני לא מאמינה שזה קורה או מחפשת תרופה להסטריה

hartzitzit

New member
אני לא מאמינה שזה קורה או מחפשת תרופה להסטריה

מרתון טבריה ממש כאן. מרתון ראשון בשבילי. עד עכשיו הצלחתי לשמור על עצמי פחות או יותר. פתאום אתמול התחלתי להשתעל, אני קצת צרודה ויש ניצנים של כאב בגרון. בנוסף - המדרסים פתאום הפסיקו להיות נוחים וכל מיני מיחושים ישנים תוקפים מכל עבר. אני ממש מקווה שזו ההתרגשות וההבנה שזה באמת קורה וממש ממש בקרוב.... ואם לא - יש תרופות קסם לגרון? יש טעם לבקר את איש המדרסים לכיוונונים? נעלים לא מחליפים עכשיו, נכון? מה עושים עכשיו (חוץ מלהרגע....)?
 
בצל ודבש

לגרון. לחתוך בצל, לשים בקערה ולכסות בכף דבש. לתת לו להגיר נוזלים כמה שעות וכל שעתיים, לקחת כפית מהסירופ. הציל אותי לפני טרינשים. לגבי המדרסים -נראה לי שכדאי להתייעץ עם המדרסן שלך. לא נראה שמחליפים משהו לפני מרתון. מחזיקה אצבעות למרתון מצויין!
 

אלי 1969

New member
זה בסדר, גם אני עם מיחושים 'קטלניים' שכאלה

כל רגע יש משהו שמטריד, מציק, כואב, מדאיג. "והכאב/הדגדוג/העקצוץ הזה -זה לא כמו כל אלו שהיו וחלפו, הפעם זה רציני, זה בטח ישבית אותי, ברגע האחרון הכל יתחרבן, בטוח..." וזה יהיה משהו מאלה, הגרון, הברך, הלשון, הירך, ובעיקר - אורך הדרך... כנראה שאי אפשר לפסוח על חרדות מרתון ראשון. כך אני מנחם את עצמי.... משוכנע שכמו ריצות בעבר, ברגע המבחן יהיה ממש בסדר, אי"ה... והוא יירצה, אני יודע. יאללה, בהצלחה רבה!
 
אצלנו במרוקו אומרים...

קודם כל תרגעי!
כל מה שאת מתארת מעיד על הנורמליות שלך! משהו אמר סימפטומים של חרדה? אם זה מרגיע זה לא בהכרח יעבור במרתונים הבאים. מנסיון! שיהיה בהצלחה!!
 

גיל ט

New member
מקנא בך על התחושות כי זה אומר שאת לקראת

תחרות מרגשת. הנה הפסוק שנוגע לפיק הברכיים - ביטוי שמושאל אצלנו גם למקומות אחרים לקראת הסיטואציות הללו. גרון, גב ועוד ועוד. השיא של כל התסמינים הללו הם התורים הארוכים מול תאי הפלסטיק שעה לפני הזינוק. נחום ב, פסוק יא בּוּקָה וּמְבוּקָה וּמְבֻלָּקָה וְלֵב נָמֵס וּפִק בִּרְכַּיִם וְחַלְחָלָה בְּכָל-מָתְנַיִם וּפְנֵי כֻלָּם קִבְּצוּ פָארוּר.
 

Yigal83

New member
תעשי שטיפות לגרון

תעשי חיטוי לגרון: תרתיחי מים. תוסיפי אותם לכוס עם כפית יפה של סודה לשתייה ומעט מלח. תעשי שטיפה לגרון (ראש למעלה ולגרגר עם קול - למיתרים) הכי חם שאת יכולה לסבול (כמובן לא לעשות כוויה). שטיפה זו אמורה לחטא את האיזור ולעזור לגוף להתגבר על הוירוסים. לעשות את השטיפה 3-4 פעמים ביום. פרט לכך, מרק עוף. לפני השינה חלב חמים עם דבש. כל זה אמור למנוע התדרדרות הגרון לכיוון השפעת. בנוסף, לנסות להרגע בכל צורה שאת יכולה - מערכת החיסון שלך חלשה עקב ההתרגשות ... שיהיה בהצלחה !!!
 

MNTLPLS

New member
בהצלחה

אם הגרון כואב בעיקר בבוקר (עקב הצטברות), כדאי ללכת לישון עם בקבוק של שמן אקליפטוס ליד המיטה, לטפטף 2-3 טיפות על יד הראש (לא קרוב מידי-שורף טילים בעיניים) לפני השינה ואח"כ כל פעם שאת מתעוררת (מהכאבים) ולא מרגישה את הריח. לחלופין, ניתן להשתמש במכשיר אדים לצורך העניין. פתרון נוסף: לגרגר ליסטרין (מי פה). אני לא בטוח כמה שזה בריא אבל לי זה עזר אחרי פעם אחת. בכל מקרה, לא הייתי חוזר על זה יותר מדי פעמים. ואם כל זה לא עוזר, קחי את זה בקלות, יהיו עוד מרתונים :)
 

Avinoaml1

New member
איזה באעסה גם אני עם שיעול וכאב קל בגרון.

מנסה לשמור על עצמי לפני המרתון וכל יום יש תסמינים חדשים של התפרקות. מה עושים ? האם הכל עובר על קו הזינוק ?
 

oikeroi

New member
לא !!! לא הכל עובר.

מי שלא יודע... אז נגיד את זה בקול רם !!! יש, שוב, מגיפת שפעת. מי שלא מאמין שינסה לבקר מחלקת ילדים בכל בית חולים בארץ, יש מחלקות עם 200% תפוסה. לחלופין אפשר לבקר במיון העמק או במיון ברזילאי שם ביום ראשון סגרו מחלקות פנימיות לאשפוזים חדשים עקב עומס. אפשר גם לבקר בחדר מיון אחר\מוקד קופת חולים\רופא ילדים (מחק את המיותר) ולראות את העומס עקב שפעת\URTI\ הצתננות\ הכל נכון. אין מה לעשות. מרתון טבריה מתוזמן (בשנים האחרונות) לשיא מגיפת השפעת בארצינו. אז יכול להיות שמה שאתם מרגישים זה סתם מתח או התרגשות, אבל בהחלט יכול להיות שגם אתם הצתרפתם לסטטיסקיה וגם אתם "פשוט חולים". ואם אתם "פשוט חולים" אז לא מרק עוף, לא ויטמין C, ולא גירגור מים קדושים מנהר הירדן. זה רק קשקוש. שום דבר לא יעזור אלא רק מנוחה בבית ושתיה מספקת. הגוף שלכם חזק מספיק כדי לעבור את המחלה. נוחו בבית כדי שלא תדביקו עמיתים אחרים מהעבודה, שאולי גם הם רשומים לטבריה. תרגישו טוב.
 
למעט עיניין המדרסים, את מתארת את מצבי המדוייק

כולל דוק של דמעות בעיניים התעטשויות בלתי פוסקות תה + לימון + דבש בסיטונות.... כאב ראש חולשה כליית הדברים הרגילים האלה של.... שפעתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
 

Avinoaml1

New member
אולי יש סיבה לאופטימיות

מכיוון שיש לנו את אותם תסמינים, אבל אין לי חום (מקווה שגם לך אין חום) נראה לי שחטפתי הצטננות ולא שפעת. להלן הלינק עם ההבדלים: http://www.doctors.co.il/ar/9300/%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A0%D7%A0%D7%95%D7%AA+%D7%90%D7%95+%D7%A9%D7%A4%D7%A2%D7%AA%3A+%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C+%D7%95%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%A2%D7%94 במקרה כזה נראה לי שעדיין לא אבדה תקוותינו... דרך אגב התרופת סבתא של הבצל עם הדבש היא משהו משהו, שום דבר לא יכול לשרוד את זה. אבינועם
 
אמרו לי (2 רופאים - חברים, האחד רופא שיניים

והשני רופא שיניים) שאם יש לי חום (נניח מחר אחה"צ) הרי שבשום פנים ואופן לא לרוץ, כי במקרה הקיצוני עלול לחטוף "מכת חום" עם כל המשתמע מכך..... אצלי זה קל כי אני בכלל לא מודד חום.... קניתי אדוויל ואני שותה איזוטוני (של צ'אלנג' בטעם תפוח) - יש לזה אפקט לא רע בכלל!! (אולי כדאי לרשום על זה פטנט...)
 

Avinoaml1

New member
איזוטוני לא ניסיתי עדיין

אני אנסה את זה מיד כשאסיים את הקנקן תה קמומיל שהכנתי,בין קערות המרק עוף.
 
למעלה