אני לא מאמינה .. אנשים קומו התעוררו

אני לא מאמינה .. אנשים קומו התעוררו

מה קורה פה ????????????????????????????????????????????? הדובים ישנים בחורף .. עכשיו קיץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תתעוררוווווווו לפני שאני מתחילה לצעוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק שהשכנים יביאו שוטרים .. ותהיה חגיגה גדולה .. אז יאלללללללללללללללללללללללללללללללללה ראבקוםםםםםםםםםםםםםםםםםם קומו כבר עצלנים ... B-p
 

סילבסטר

New member
אור וקומו וכבוד המלכה ... H-(

לא שמנו לב והנה היא פרצה פתחה פיה קלות והנה מרגליות כן לשרון מובטח נצורות וגדולות שלום לך ילדונת ומה שלומך ? סילבסטר כאן הגיע בשביל לעודדך ממרומי ההר מול הרי אדום עבר עוד יום של צלילות שיגעון מאחל לכולכם אחלה שבת אני פה חוגג בכיף באילת
 
סילבסטררררררררררררררררר

אתה פה באילת , ואתה לא אומר לי ????????????????????? אני גרה פה , יאגנוב שכמוך 8-p
 

סילבסטר

New member
גנוב אולי אך תלוי מתי B-)

אומר לך אני אנא יקירתי קבלי נא זאת לאות התנצלותי על שלעירך הגעתי ולך לא הודעתי פתחו השערים הלמו בתופים הגיע אורח חביב ונעים או אולי נעבור לגרסת שנות ה2000 הכניסו הדיסק ולחצו PLAY בינתיים הפיצו במייל או תשלחו לי יונה או פשוט הכניסו הכלב שוב למלונה
 
למעלה