אני לא מאמין!!!

barnea1

New member
אני לא מאמין!!!../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif../images/Emo2.gif

שיטטט!! החיישן טמפ' שלי נפל מהקומה ה-5 למטה!!!
יאללה! בטח התמפץ לרסיסים! אני עכשיו יורד לחפש אותו ומהר!!
 

barnea1

New member
איזה מזל אדיר יש לחיישן שלי!../images/Emo6.gif

החיישן שלי נפל מהקומה ה-5 ישר לתוך גינה עם חולות וצמחים,ורק הבטריות ומגן קרינה עפו לקצה השני של הבניין.. עכשיו סידרתי את החיישן,והוא עובד.. פשוט מזל גדול!! דבר כזה עולה בערך 1,000 ש"ח! ועוד מארה"ב!
 
למעלה