אני לא מאמין שאני ער בשעות כאלו

comet9

New member
אני לא מאמין שאני ער בשעות כאלו

אבל עד עכשיו הייתי עסוק בניקיון לכבוד הפסח.. ניקיון של הארגז מתחת למיטה. ומצאתי שם תמונות ישנות של חברות שהיו לי, וידידות וכל מיני מכתבי אהבה <גם מאחת החברות פה בפורום...
>, וזה לא עשה לי שום דבר חוץ מצער על זה שהדיקט מתחת למיטה חטף בטן מכל מה שאני שומר שם. ובעצם, אני שואל, אתם שומרים תמונות של אקסים? זורקים? זה מעניין אתכם? מעורר זכרונות? סתם לצורך העניין, את המכתבים והדיסקים שמרתי. את כל התמונות המיותרות, פשוט זרקתי.
 

Paranoid Eyes

New member
יש לי 2 קופסאות נעליים חח

מפוצצות בדברים עוד מהיסודי.. :O מכתבים.. גם מכתבי אהבה.. שמרתי שם כל מיני דברים הזויים.. אבל אני לא זורקת כלום:)
 

comet9

New member
קופסאות נעליים?

מעניין... לי רק מהתקופה של ה5 שנים האחרונות צברתי 2 ארגזי ירקות כי שמרתי הכל.....
 

comet9

New member
נכון

שמרת את הדברים החשובים.. ואני ממש את הכל....
 
אני...

יש לי קופסא של מתנה כזאת גדווווווווווולללהההההה מלאה בשטויות כאלה. עושים סדר מידי פעם אז מעיפים כמה. מעניין אותי? אממ לא. זה יותר מצחיק. מעורר זכרונות? סתם נוסטלגיה נחמדה לא מעבר. ואסור לזרוק תמונות!
אגב - זאת הסיבה שלא שמתי את הקופסא שלי מתחת למיטה, עם כל המשקל שלה... הייתי מגיעה לשכן למטה.
 
אולי תבוא לנקות גם אצלי?

את מה שלא שרפתי מכעס, שמרתי. אך במשך השנים גם זרקתי המון. ו...כן, מעורר זיכרונות.
וגם את הבדידות.
 

אקסיומה

New member
../images/Emo13.gif

אני לא זורקת כלום... יש לי מכתבי אהבה מכל מיני אקסים, כל מיני פתקים שאני וחברות שלי היינו מעבירות בינינו בשיעורים ביסודי, ואפילו ורד מיובש אחד שהחבר הראשון שלי הביא לי. פשוט דאגתי להכניס את הכול לקופסא גדולה ויפה (לא קופסאת נעליים ולא ארגז ירקות.. חחח) ושמתי את זה אי שם במעמקי הארון...
 

Lir האחת

New member
../images/Emo20.gif

אני גם שומרת.. יש לי קופסת זכרונות
תמונות, מכתבים ועוד כל מיני.. כמובן שזה מאוד מעורר רגשות. מאחורי כל דבר יש איזה סיפור עבר
אני מאמינה שיום אחד אני אזרוק הכל, אבל בינתיים זה בארון למעלה..
 

Come Alive

New member
../images/Emo194.gif שומרת,

אבל לא במקומות שבהם זה מפריע לי בחיי היומיום.. זה גם לא שמור במקום אחד.. מפוזר כזה, עושה מזכרות נעימות כאלה לעין
אם המזכרות לא נעימות לעין, או הקשר נגמר רע, או שזה רק גורם לסבל- למה להשאיר? זורקת. אוהבת את זה. מעניין מאוד. תמיד. וכשלא שומרת- מרגישה שחבל, שאיבדתי זיכרון יקר.
 

בלאגנית

New member
שומרת תמונות...מכתבים..

אבל חפצים שמזכירים לי קשר לא טוב אני זורקת.. הנה רק אתמול זרקתי את המסרק שתמיד הייתי מסרקת אותו איתו כשהיה בא אלי
 

Cobe Anan

New member
אני לא זורק.

אני אפילו משאיר תמונות באלבומים שלי. דקלה לא מאויימת מהאקסיות, ובסך הכל, למרות שהקשרים ההם לא היו מוצלחים (בלשון המעטה), היו לי חוויות נחמזות עם אותן בנות, אז למה לא לשמור? חוצמיזה, זה מדגיש בדיוק כמה הקשר שלי עם דקלה מוצלח ובריא. מזכרות אני בכלל לא רואה צורך להרחיק מהעין, למרות שאין לי ממש מזכרות שימושיות מהאקסיות, חוץ מאשר ברווזון אמבטיה שזרוק איפשהו בחדר הישן שלי, אבל קישט לי את האוטו הקודם ז"ל עד התאונה. אני גם לא זורק דברים באופן כללי, אז נראה לי שאם משהו אי פעם יזכיר לי משהו באמת כואב, אני פשוט אתן אותו למישהו שיוכל להנות ממנו בלי הערך הנלווה. זהו.
 

Zoharrr

New member
לא בידיוק היו לי הרבה קשרים...

יש כמה תמונות על המחשב בתיקיה של כל החברים והחברות שלי, אז זה דיי מונח שם ומי בכלל פותח את זה... גם המכתבים היחידים והבודדים שקיבלתי הם וירטואלים, שמרתי את השירים שכתבו לי ועלי,וזה הכל.. ויש לי מגירה של דברים מכיתה ז' בערך, שזה בעיקר יומן ישן ודברים שקיבלתי מידידים וחברות, מה שקשור לאהבה:לא מעורר רגש או חוויות,הכל דעך נורא, הקשר היחידי שהיה לי לפני אלכס היה טעות ענקית, אני רק זוכרת שהוא שבר לי את הלב,כי זה היה מכוער וקבר את כל היופי שהיה בקשר... ועדיין,היום זה כבר לא כואב,לא מעורר רגש חוץ ממחשבה של "איזה מפגרת הייתי" מה שקיבלתי מידידים מעורר שמחה גדולה ואהבה ענקית,ואני תמיד מתקשרת לאנשים האלו אח"כ... אני נוטה להסתכל בזה הרבה, כיתה ח' היתה אחת השנים הטובות ביותר בחיים שלי...השמחות ביותר בעיקר... :)
 
עדיין לא התחלתי את הסדר =/

בכל מקרה, מכתבים ותמונות אני די זורקת... גם כאלה שאני מחליטה לשמור אני בסוף (בסדר הבא...) זורקת. יש לי מכתב אחד מידיד שאני שומרת כבר 3 שנים נראה לי, וזה רק בגלל הכתב המדהים שלו!!!
אבל אני כן שומרת מתנות... כאלה שמסתדרות טוב בחדר :) בארגז של המיטה אני שונאת לשים דברים חוץ מהמצעים של המיטה.. וגם חודש הבא תהיה לי מיטה חדשה :)
 
למעלה