קיי... ../images/Emo25.gif
אז ככה... קראתי ו...
אם אמרת שעברת על טעויות, אז לא עברת מספיק טוף, כיוון ועוד היו כמה טעויות... איות.
הדיאלוגים די ילדותיים לאנשים בני 18.
אהבתי את הרעיון של עוד שנה.
אם הם יכולים להתעתק, למה הם מתעתקים לתא כלשהו? הם יכולים להתעתק להוגסמיד ולקחת משם את התחבורה להוגוורטס כמו תמיד, לא?
הפונט של הכתב נורא גדול וזה מפריע. תסדר גם פסקות, זה יהיה יותר נוח לקורא.
במכתבו של האגריד לא עברה בי ההרגשה של האגריד, כאילו אתה יודע, הוא מדבר יותר מדי תקני בשבילו...
למה הארי גר בבית של הוויזלים? יעני זה מובן שהארי עבר מהדרסלים כיוון והוא כבר בן 18, אז מה, עכשיו הוא מתנחל אצלם?
אם היום בו מתחיל הפיק הוא יום הולדתו של הארי אז למעשה יש לו חודש עד תחילת הלימודים, לא? אממ.. בעיקרון אהבתי, זה נחמט, במת אהבתי את הרעיון של השנה השמינית. הרי כולנו ידענו שזה יגיע מתי שהוא, לא? ^_____________^ תמשיך!!