אני לא כותב מי יודע מה...אבל....

GershonMosley

New member
אני לא כותב מי יודע מה...אבל....

ניסיתי לדמיין את הספר השמיני....הנה שני פרקים ראשונים...
 

GershonMosley

New member
היו כמה טעויות...הנה התיקון...

כגכגדכגדכגדכגדכגדכגדכגדכגדכגדכג
 

Dracos girl

New member
קיי... ../images/Emo25.gif

אז ככה... קראתי ו...
אם אמרת שעברת על טעויות, אז לא עברת מספיק טוף, כיוון ועוד היו כמה טעויות... איות.
הדיאלוגים די ילדותיים לאנשים בני 18.
אהבתי את הרעיון של עוד שנה.
אם הם יכולים להתעתק, למה הם מתעתקים לתא כלשהו? הם יכולים להתעתק להוגסמיד ולקחת משם את התחבורה להוגוורטס כמו תמיד, לא?
הפונט של הכתב נורא גדול וזה מפריע. תסדר גם פסקות, זה יהיה יותר נוח לקורא.
במכתבו של האגריד לא עברה בי ההרגשה של האגריד, כאילו אתה יודע, הוא מדבר יותר מדי תקני בשבילו...
למה הארי גר בבית של הוויזלים? יעני זה מובן שהארי עבר מהדרסלים כיוון והוא כבר בן 18, אז מה, עכשיו הוא מתנחל אצלם?
אם היום בו מתחיל הפיק הוא יום הולדתו של הארי אז למעשה יש לו חודש עד תחילת הלימודים, לא? אממ.. בעיקרון אהבתי, זה נחמט, במת אהבתי את הרעיון של השנה השמינית. הרי כולנו ידענו שזה יגיע מתי שהוא, לא? ^_____________^ תמשיך!!
 

Silver Fox

New member
אוי...../images/Emo140.gif../images/Emo82.gif../images/Emo144.gif

אין לי זמן לקרוא עכשיו
אבל אני אגיב בהזדמנות אחרת... אקח זאת לתשומת ליבי! לא שכחתי אותך!
 

Pheonix

New member
נחמד...../images/Emo24.gif

חבל שלא רשמת את השמות של המורים................... זה יכול להיות נחמד! לנסות לדמיין מורים חדשים... זה משעשע!
 
למעלה