אני לא יכולה להתקין את מטעמים 2001 כי מותקן אצלי windows2000..... אוף 8-(
Z zambia New member 9/7/01 #1 אני לא יכולה להתקין את מטעמים 2001 כי מותקן אצלי windows2000..... אוף 8-(
I Iris G New member 9/7/01 #3 יש לי WINDOWS 2000 והכול כשורה מצליחה להעתיק, להעביר, לעלות, להוריד וכולי וכולי זמן להכין את המטעמים עוד אין לי
יש לי WINDOWS 2000 והכול כשורה מצליחה להעתיק, להעביר, לעלות, להוריד וכולי וכולי זמן להכין את המטעמים עוד אין לי