אני לא יכולה יותר עם כל הבעיות!!!!!

אני לא יכולה יותר עם כל הבעיות!!!!!

יש איזה משהו שאני אוהבת אבל אני לא יודעת מה הוא מרגיש אלי?? כי הוא מנסה להתחיל איתי כל הזמן ואני חשבתי שהוא באמת מעונין!!!!!
אבל חברותי שלי שהן בבת ספר שלו ןגם דודות שלי אמרו לי שהוא מתחיל עם כח דבר שזז (כל הבנות) ואני כלכך נפגעתי כי ממש אהבתי אותו ואני חושבת שעם הוא לא היה מתחיל איתי בחים לא הייתי אוהת אותו!!!! הוא בכיתה יב ואני בכיתה ט והוא ממש גדול ממני ואני כותבת יומן רק עליו ואני רצתי להגיד לו את זה אבל אני מרגישה מפגרת כי הוא מבוגר , ואני חושבת שהוא מסתקל עלי כאילו אני ממש קטנה ממנו זה נכון אבל אני מנסה לגרום לו לחשוב שלא אבל אני מרגישה כאילו זה לא עוזר ואני לא יודעת מה לעשות מה לחשוב?? אני והוא כל הזמן היינו נגעים אחד בשניה ואני הרגשתי כזה טוב!!!!! אבל אני מתחילה לאמין שזה היה כלום בשבילו אבל לא בשבילי!!!! אני רבתי עם אחותו שתמיד הייתי איתה בגללו גילתה במריבה שאני כל הזמן הזה הייתי איתה בגלל אח שלה והיא חושבת שאני מחקתי לה את האיסיקיו ואת של אח שלה והוא עכשיו שונא אותי כך אני חושבת!!!(אני מקווה שלא
) בקיצור אני רבתי איתו ואני עדיין מאוהבת בוא ואני לא יודעת מה הוא מרגיש אני מקווה שאתם תעזרו לי (בבקשה
) לפני:
שחשבתי שהוא מעוניין אחרי:
 

Bichlula

New member
כנסי לפה חמודה...

אין מנוס מלדבר איתו ולומר לו מה את מרגישה... את לא חייבת להגיד לו ישירות שאת מאוהבת וכל זה - כי זה באמת עלול להבהיל אותו... קודם כל תדברי איתו על כל המריבה שהייתה בניכם ותסדרי את העניניים (ומותק! זה שאת קטנה ממש לא צריך להפריע!! תאמיני לי שבגיל הזה הוא ממש לא יותר בוגר נפשית ממך! ותאמיני לי אני יודעת! אני ב"יב...) אולי תנסי להתקרב אליו יותר בידידות ולאט לאט לרמוז למשהו יותר רציני! מה שלא תעשי! הכי חשוב זה שתעשי משהו! אל תשאירי את זה פתוח ואל תחכי שהמשיח יבוא! (כי זה דיי ברור שהוא לא יבוא מעצמו)... בקיצקצ.... דברי איתו... או שתתקשרי, או אפילו במכתב נחמד... מה שיותר נוח לך :) בכל אופן בהצלחה לך ילדה! ותעדכני!
 
אני לא יודעת......

אני יודעת שאני צריכה לעשות משהו אבל מה??? חוץ מזה שהוא באמת יותר בוגר ממני גם נפשית!!!(לצערי הרב!!) אני חושבת שאולי אני אדבר איתו והגיד לו שאני שונאת אותו!! ואז לראות מה הוא יגיד לי שהוא מרגיש ואולי כך אני פשוט השכח אותו??? עם הוא יגיד שהוא היתחיל איתי כמו שהוא מתחיל עם כל אחת הוא הוא מתיחל עם כל זבר שזז!!(כל הבנות) אבל תודה בכלזאת!! ועים יש לך עוד רעיון בשבילי אני השמח!!!!
 

One lOVe

New member
אז ככה...

קודם כל אוףףףףףף איזה אינטרנט מפגר רשמתי מגילה וזה לא נשלח.. אז מה שרציתי להגיד לך אני ירשום בקצרה אני מכירה את המקרה הזה טוב חברה שלי זה קרה לה בידיוק אותו דבר עם אחד שיענו כולם יודעות שהוא כזה ומלא נדלקות עליו.. אז סתכלי אני יכולה לתת לך שתי אפשרויות 1. ללכת לדבר איתו לפתוח את הכל 2. לשתוק ולהמשיך, ולחפש לך בחורציק חדש חברה שלי בחרה בבאופציה 1 הוא אכן שמע את דבריה נשמע לו נחמד הם היו ביחד 3 שבועות והיא זרקה אותו אחרי שהיא הייתה מאוהבת בו קשות בסיבה שהיא התאהבה בו בגלל שהוא היה נראה לה חלומי שכל הבנות רוצות אותו והיא השיגה אותו.. בקיצור תלכי על מה שאת חושבת ותראי את מה שכתבתי על חברה שלי כדרך לבחור בה (אולי ברור) ביי ביי מקווה שעזרתי תעדכני אותי פה בפרטים אוקיי מתוקה??
 
תודה רבה לך !!!1../images/Emo36.gif

|תודה, אבל אני לא חושבת שהקטע של לדבר איתו זה באמת אפשרי. למה הוא כל הזמן ליד חברים שלו והוא ממש שבוגר ממני,ואני חושבת שהוא פשוט לא היתיחס אלי ברצינות!!!! אני חושבת שאני פשוט צריכה לשכוח אותו אבל זה ממש קשה כי כל הזמן אני ירגיש שפספסתי משהו כי אולי הוא היה מעונין??. ואני לא אחת מאלה שהוא מתחיל איתם כל הזמן, עם הייתי בגילו אולי הייתי יכולה, אבל אני מאוד מתבישת ממנו ולכן, אני חושבת שאני לא צריכה לדבר איתן אולי עם משהו אחר זה היה כך אני מקווה !!!! אבל תודה מותק!!!נשיקה| ממש עזרתי לי להחליט תודה תודה!!!נשיקה|
 
למעלה