אני לא יודע מי שמע ומי עוד לא

YARONֹR

New member
אני לא יודע מי שמע ומי עוד לא

אבל אחת מהפקות חנוכה הקרובות תהייה שוב "ספר הג´ונגל". גם בהפקה הזו חנוך רוזן יביים, מירון מיניסטר יפיק מוזיקאלית, טוביה צפיר יהייה בלו, ששי קשת שירחאן וכו´ וכו´... מה שכן, מחפשים מוגלי חדש... אז למי שהיה מעוניין במודעות על אודישנים- זו ההזדמנות!!!
 

gamegir

New member
הבעיה-

מחפשים מישהו בן 7 בערך, כך שאם תום לא עובד עלינו והוא באמת בן 18, אין פה אפחד שמתאים. גומא
 

YARONֹR

New member
קודם כל...

תום עדיין לא בן 17, לא יודע מה יוצא לו מזה שהוא מפרסם גיל מפורסם יותר ממה שהוא. דבר שני, אם כבר מרימים הפקה חדשה, עם ילדים.... אולי יש מקום להכניס בני נוער בתפקידים אחרים??? זכור לי ילד בשם מתן בלו ששיחק בזמנו קרפדה.... אני גם הייתי מוכן לעשות את זה!!! אולי מישהו יעשה לי מלמעלה נס?!
 

Just Rotem

New member
עוד הפעם .?????????

למה ????
 

Hippie Jeannie

New member
כמה דברים

מוגלי צריך להיות ממש צוציקון, כפי שאמר גומא, ואין פה בפורום שום צוציקונים... כששמעתי שמחפשים מוגלי חשבתי אולי הם גם צריכים מישהי להיות באנה, אבל אז נזכרתי שאני נראית בת 17 אז אין סיכוי...
אפרופו באנה הילדה ששיחקה אותה, נליה צמחמן, היא תלמידה חדשה בתלמה, במגמת תאטרון. שישיסטית. ועוד דבר - ששי קשת שיחק (וישחק שוב) את באגירה הנמר השחור. לא את שירחאן, שהוא הנמר הרע. את שירחאן שיחק אלי דנקר ואין לי מושג אם הוא ישחק אותו שנית. ואם מישהו צריך פרטים על ספר הג´ונגל, אני הכתובת. פעם הייתי גרופית אמיתית של זה... הייתי דלוקה כהוגן על תום אבני בגילאי 7-11 (כן גם לסתיו יש סודות אפלים... סתיו אל תפחדי להודות באמת, תהיי חזקה...) כן כן כל אחד והסטיות שלו...
 

actress

New member
אני מתאימה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gifאני מתאימה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אני אמנם בת 21 אבל נראית כמו בת 12 עם מוח של ילדה בת 3 רציני כולם אומרים לי שאני נראית ילדה ותפקידים האלה בול תפורים עליי אני מעודדת את עצמי כי פוטרתי ממקום עבודה 1 אז תדרבנו שמתאים לי זרמו... ומי שראה אותי (וראו אותי פה) אז בוודאי יודעים שאני נראית צעירה.
 
למעלה