אני לא יודע מה לעשות?!?

אני לא יודע מה לעשות?!?

קבעו לי פגישה עם מישהי להשבוע! והתברר לי אתמול שהיא "קצת מלאה..." עכשיו לי ברור שאני יוריד בגלל זה!! (אלא א"כ....) השאלה מה יותר נכון לעשות לבטל אותה עכשיו (בשביל מה ליצור תקוות...) או שללכת ולהוריד אח"כ!! רק שיהיה ברור, אם הייתי יודע קודם לא הייתי קובע את הפגישה!! השאלה אם להגיד לא אחרי שקבעתי זה יצור רושם כאילו מישהו לכלך עליהם?! מצד שני אני מרגיש רע ללכת לפגישה כשאני בראש יודע שאני הולך להעביר ת`זמן...!! (והיא מסכנה דחתה כמה דברים חשובים בשביל הפגישה!!)
 
בשביל לא לפגוע

בה אחרי שקבעת ! לגבי זה שאולי זה לא כל כך נורא זה לא משנה כי כשאתה מגיע מראש על דעת זה שיש בה מגרעות 99 אחוז שגם אם היא רזה אתה לא תרצה
 
צודק!!

אני כנראה ילך כדי לא לפגוע...! אבל זה לא אומר שאם היא תמצא חן בעיני אתה לא תראה פה "מודעה" בשבוע הבא..!!
 
יש סיכוי כזה אבל

בינינו - סיכוי קלוש מאוד מאוד ! בקיצור קח את זה בקלילות תפגש ותגמור עם זה כמה שיותר מהר. בכל מקרה בהצלחה ובבקשה אל תשכח לעדכן כאן ;)
 

נתי101

New member
שקר החן והבל היופי....

בקיצור, תשאל רב. או מישהו חכם. (פה אין כאלו.... סתאאאם)
 
תלך לפגישה!

כי הכל זה ענין של טעם. לדעת ברוך היא מלאה, ולדעת אלי היא נאה. אז אין ענין להוריד סתם על פי שמועה. וזה פוגע כשמבטלים פגישה לאחר שקובעים!
 

קהילתון

New member
גם לי היה כזה מקרה..

ולאחר קביעת הפגישה התודעו לי עוד פרטים ששינו את החלטתי.התיעצתי והתשובה.זהירות .נפש האישה רגישה ופגיעה וזה עלול להיתנקם בך בעתיד!ועכ` נפגשתי וקיצרתי מאוד בתהונה מסוימת.וסלמת.
 

גלית99

New member
מצב לא נעים.

תקשיב, זה קרה לי בדיוק אתמול בלילה! קבעתי פגישה ואחכ התברר לי מישהו זרק לי שאני לא יאהב את המראה.. מה עושים בכזה מצב? לבטל? גרוע. מעליב ולא נעים. להפגש? כשאתה יודע שבטוח לא תרצה זה הונאת דברים נטו! אז מה עושים? תלך בהרגשה שאתה הולך לבדוק אם זה נכון מה שאמרו לך ומאד יכול להיות שזה כן ימצא חן בעיניך. אם כבר קבעת פגישה ואח"כ שמעת סימן הוא שמשמים רצו שתפגש. את הסוף המרתק שלי אני אספר לך לאחר שתחזור.. בעצם, עזוב. לא אמתח לשווא. כן. המראה באמת הפריע לי. אבל הלכתי לבדוק אם זה אכן מפריע כ"כ. יתכן שאצלך יקרה ההפך. מקווה בשבילך.. בהצלחה.
 
לדעתי...

אם ביררת עכשיו וזה ממש בטוח שהיא מלאה אז עדיף להתקשר לשדכן ולבטל את המפגש. אתה לא חייב להגיד בדיוק למה, מספיק שתגיד שמתברר לך משהו שבגלל זה לא נראה לך מתאים ושלום על ישראל. אם יש סיכוי שהיא כן תימצא חן בעיניך אז תפגוש אותה.
 
למעלה