הייתי רוצה לנסות
השבט שלך הוא שבט ככל השבטים. לא, אתם לא יוצאים למסעות מלחמה בכל שני וחמישי, אבל צריך להתכונן לחורף (ז"א לפשיטות של שלהי הקיץ) ולכן לכל גבר בוגר יש גרזן גדול וחד (לגברים הצעירים יש גרזן קל יותר, כי הם צריכים לסחוב את הציוד לאחרים). בני האדם הם לא צדיקים גדולים כמו שכולנו יודעים, ולא צריך להתיפייף. הם צדים אורקים במקום שהאורקים חלשים ולכן אין ברירה אלא להיות חזקים ושוב חוזר העניין של הגרזנים. היער הוא אפל ומלא חיים. הדרואידים חיים ביער. יש אומרים ששבעה מהם, ויש שאומרים שתשעה, או אולי תריסר שוכנים שם. הדרואידים אינם נוהגים לדבר עם בני האדם או האורקים. נראה שהם מסתדרים לבד בלי בעיות מיוחדות. הדרואידים רבי עוצמה ואיש אינו מכחיש זאת. וכשבני האדם מתאספים יחד כדי לפשוט על השבט, האורקים פונים אל הדרואידים בבקשת עזרה. למה ? כי האורקים אינם אויבי היער. הם שבט קטן המתפרנס בעיקר מגידול בקר ופחות מציד בעומק היער. בני האדם הם מפלצת רבת ראשים שמשחיתה כל חלקה טובה. חוטבים, צדים, מבארים, ממיתים, מכחידים. קול היער, המדבר מבין העצים לשאמאן הדרואידי מסכים לסייע. אבל הוא דורש מחיר. אורק אחד יהיה שלו. המחיר קטן, והשאמאן בוחר אורק. אותך. למה למה למה ? במהלך שלוש השנים האחרונות גילית את עצמך מחדש. האורק המתבודד שהיית גילה כי הוא אינו לבד. שיחה על כוס שיכר היא לא משהו שאתה זקוק לו, החיות והעצים הם ידידי אמת והרוח מרכלת באוזניך. יש רק דרואיד אחד ביער ולמרות שצעדו לא הואט, הוא זקן. מישהו צריך לרשת את מקומו. מישהו צריך להגן על היער. במקומות שונים ביער הוא משאיר לך רמזים (כך עברת את האימון ההתחלתי שלך). כשיכולתך תתפתח, מקומות חדשים יתגלו, שבילים שלא ראית יופיעו יש מאין. יש סודות ביער והם מחכים שתמצא אותם. הדרואיד מת. האגדה חיה עדיין. יש שמספרים שיש שלוש דרואידים, ויש שאומרים חמש או שבע או עשרים ואחת.