אני לא יודע איפה להשים את זה, אז...

הוראס

New member
אני לא יודע איפה להשים את זה, אז...

* השה"ם שלי יודע על רב ההודעות שלי (הוא אחי וכשהו חוזר מהפנימיה הוא רואה אותם) לא נראה לי שהוא יכתוב תגובה מכמה סיבות. **אין לי אפשרות להחליף שה"ם, אין לי זמן בשביל לשחק מחוץ לבית (שוב השה"ם שלי, הוא אחי) ***הוא מרשה לי להיות אורק-דרואיד "אבל צריך להביא סיבה טובה"
 

docgoblin

New member
טוב אז תביא סיבה טובה . . .

אורק דרואיד זה לא בשמיים , ממילא אתה צריך לחשוב על רקע לדמות אז חשוב על רקע כאשר אתה יודע שיש סיכוי שהדמות שלך היא האורק דרואיד היחיד בעולם . . . מלים שיוכלו לעזור להסעיר דמיונך ושתוכל לבנות קונספט לדמות : מתבודד , אוהב חיות , צמחוני , מרגל , הבלתי מוצלח , ההכי מוצלח , היה לו כלב שמת . . .
 

city

New member
הנה רעיון

בהיותך אורק צעיר ההית אורק ככל האורקים "רשע ומעצבן". באחד הימים הצטרפת לקבוצת אורקים ויצאתם לתקוף עוברי אורח ע"י מקום המגורים שלכם (ככה סתם בשביל הכייף והכסף). לרוע מזלכם או למזלכם הטוב תלוי בהשקפת עולמכם החבורה נתקלה בבחור לבוש ירוק שנראה מוזר לאחר קרב ארוך בו הבחור הרג את מרבית החבורה הוא הגיע גם לאורק צעיר (אתה) הניף את מטהו והכה את האורק הצעיר. האורק הונף באויר ונחת היי שם בצד חסר הכרה והבחור עזב את המקום בלי לדעת יותר. למרבה הפלא ןמזלו של האורק הצעיר הוא לא מת, אך חתיכה קטנה מהמטה של אותו בחור מיסתורי נשארה תקועה היי שם עמוק ליד ליבו של האורק. חתיכה ממטה קסום זה גרמה לשינוי מעמיק בחייך היא שינתה אותך לגמרי והפכה אותך ל .... מכאן המשחק שלך
 

Ferenheit

New member
הייתי רוצה לנסות

השבט שלך הוא שבט ככל השבטים. לא, אתם לא יוצאים למסעות מלחמה בכל שני וחמישי, אבל צריך להתכונן לחורף (ז"א לפשיטות של שלהי הקיץ) ולכן לכל גבר בוגר יש גרזן גדול וחד (לגברים הצעירים יש גרזן קל יותר, כי הם צריכים לסחוב את הציוד לאחרים). בני האדם הם לא צדיקים גדולים כמו שכולנו יודעים, ולא צריך להתיפייף. הם צדים אורקים במקום שהאורקים חלשים ולכן אין ברירה אלא להיות חזקים ושוב חוזר העניין של הגרזנים. היער הוא אפל ומלא חיים. הדרואידים חיים ביער. יש אומרים ששבעה מהם, ויש שאומרים שתשעה, או אולי תריסר שוכנים שם. הדרואידים אינם נוהגים לדבר עם בני האדם או האורקים. נראה שהם מסתדרים לבד בלי בעיות מיוחדות. הדרואידים רבי עוצמה ואיש אינו מכחיש זאת. וכשבני האדם מתאספים יחד כדי לפשוט על השבט, האורקים פונים אל הדרואידים בבקשת עזרה. למה ? כי האורקים אינם אויבי היער. הם שבט קטן המתפרנס בעיקר מגידול בקר ופחות מציד בעומק היער. בני האדם הם מפלצת רבת ראשים שמשחיתה כל חלקה טובה. חוטבים, צדים, מבארים, ממיתים, מכחידים. קול היער, המדבר מבין העצים לשאמאן הדרואידי מסכים לסייע. אבל הוא דורש מחיר. אורק אחד יהיה שלו. המחיר קטן, והשאמאן בוחר אורק. אותך. למה למה למה ? במהלך שלוש השנים האחרונות גילית את עצמך מחדש. האורק המתבודד שהיית גילה כי הוא אינו לבד. שיחה על כוס שיכר היא לא משהו שאתה זקוק לו, החיות והעצים הם ידידי אמת והרוח מרכלת באוזניך. יש רק דרואיד אחד ביער ולמרות שצעדו לא הואט, הוא זקן. מישהו צריך לרשת את מקומו. מישהו צריך להגן על היער. במקומות שונים ביער הוא משאיר לך רמזים (כך עברת את האימון ההתחלתי שלך). כשיכולתך תתפתח, מקומות חדשים יתגלו, שבילים שלא ראית יופיעו יש מאין. יש סודות ביער והם מחכים שתמצא אותם. הדרואיד מת. האגדה חיה עדיין. יש שמספרים שיש שלוש דרואידים, ויש שאומרים חמש או שבע או עשרים ואחת.
 

shadowfax

New member
בשבט קטן

שלצד היער הגדול ישנה אמונה ארוכת שנים שכל 15 שנים עליהם להקריב ילד קטן לאלוהיי היער, הילד נישלח בטיקסיות ולאחר זבחים רבים אל היער לעמוד מול אדון היער למשפט על פשעי האורקים במהלך אותם 15 שנים, לעיתים הילדים חוזרים (סיבה למסיבה) ולעיתים רחוקות (סימן רע לבאות) הילדים נלקחים ע"י אדון היער והופכים לרוחות יער שגורלם להתהלך בינות עצי היערות בעולם....אימהות של ילדים אלו משאירות להם מינחות במזבח קטן ביער, הם מסרבות להאמין שילדיהם מתו... חלקן אף טוענות שהם חוזרים לבקר ביום הולדתם ..... אתה אחד מאותם רוחות יער, הדרואידים, שתפקידם לשמור על יערות העולם מרע במצוות אדון היער (אל הטבע), גודלתה מינקות לתפקיד זה ע"י הדרואיד אותו החלפתה (בסיום חייו)... ועכשיו הגיעה הזמן שלך לצאת לתור את העולם בדרכך למצוא את החלקה אותה יעד לך אדון היער...
 
הוראס, פתרון הקסם להעיותיך נמצא כאן

בפורום. ארגן לעצמך סחב"ק. לא תהייה תלוי באחיך, ויש לך סיכוי טוב שיהיה לך שה"ם הרבה יותר מסביר פנים, מנוסה וטוב (אולי לא טוב לב, אך טוב בתפקידו כשה"ם). (כדי להיות שה"ם טוב אתה צריך להיות לפחות קצת אכזר). וכבונוס, קרוב לוודאי שתקבל מושג הרבה יותר טוב על איך משחק אמור להיות. ההסבר לסחב"ק מהו מופיע כאן למטה - סדנאות משחק בביתך.
 
למעלה