../images/Emo49.gif למיני../images/Emo70.gif

לילדה הקטנה והמקסימה, המון המון מזל טוב
יום הולדת שמח
שתהיי גדולה (
) ומאושרת, בריאה ומצליחה! אוהב

Silence Thunder

יאאא מזל טוב חמודה!!!!!

המון מזל טוב ובהצלחה בסמסטר הראשון שלך בטכניון
רעם תגיד, קריפ, איך הספקת להגיע למזרח חדש כ"כ מהר?

../images/Emo24.gifמזל טוב!!!../images/Emo24.gif

למדמ"חניקית הכי חמודה בכל הטכניון (בדוק!) מזל טוב ענקי!!! אני עכשיו על ברכה יותר מוצלחת בבוקר, אני פשוט שפוך מוות, אבל תראי בזה הבטחה לברכה מפוצצת ככל שאני אוכל. לבנתים מלא מזל טוב ותשארי תמיד חמודה, יפה, חכמה ומקסימה כמו שאת

../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif

I woke up one morning and saw that every inch of my body was covered with sweat. Something told me it wasn't like every other day, I looked out the window and saw it was evening, eventually when I figured out the eventuation, I sat down and thought, some big event most have happen today, I tried to do what everyone even minded would have done, and tried to remember the events of this morning. Finally I managed to remembered the eventful day, I remember hearing the cutest of all laughs, it was at noon, when I eve dropped to one door… I tried to leave but something made me go in, on a bed I saw everybody looking on the most beautiful baby ever, she had everlasting smile that you can looked at him for evermore, she had eyes that made you think that now everything is going to be ok, she had skin, white as the top of the Everest, she was even then everyman's dream, I stayed there for hours like everybody else, thinking to myself "this isn't like every other day, it’s the birthday of eve" מזל טוב חוה, שתישארי תמיד בדיוק איך שאת, הייתי מאחל לך דברים לשנה החדשה אבל יש לי הרגשה שאת לא זקוקה להם וחבל יש אנשים במדינות העולם השלישי שצריכים את האיחולים האילה יותר ממך. אז רק אאחל לך בהצלחה בטכניון ובכל מה שתרצי, למרות שאני בטוח שתצליחי בלא וכי וכפי שאומרים עד 120. מזל טוב.

כמה נחמד מצידך...

אני משקיע שעה בכתיבה ברכה באנגלית וכל מה שיש לך לאמר זה לא להקשיב לי... אני חוזר בי... המדמ"חניקית הכי חמודה היא אופס

ginni

../images/Emo65.gif יווווווו מזל טוב!! ../images/Emo77.gif

מיניייייייי מזל טוב!! שכל החלומות שלך יתגשמו
המון אושר, בריאות
ואהבה
טל

Junkkhead

יווווווו מזל טוב../images/Emo70.gif ../images/Emo151.gif

שותפתי המתוקה לביתן 7!
מלאאאאאא מזל טוב! לא ידעתי שיש לך יומולדת! קחי שיר
היום יומולדת
היום יומולדת
היום יומולדת לךךךךך!
מזל טובבבב

../images/Emo23.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif../images/Emo25.gif../images/Emo151.gif

מזל טוב
(מקווה שזה יצא טוב)

למעלה