אני לא יודעת מה נסגר כבר?!...

bonita0707

New member
אני לא יודעת מה נסגר כבר?!...

הכרתי מישו מזה חמוד.. והוא ממש מוצא חן בעיניי.. יצאנו לפני איזה שבועיים והיה ממש סבבה וכיף אבל לא יודעת מאז כשאמרתי טוב יאללה אני אשאל אותו אם הוא רוצה איזה פעם או פעמייים או הוא לא יכל (או לא רצה חח:/..).. ואמרתי לעצמי סבבה טוב הוא לא מעוניין אז והמשכתי כזה הלאה.. ואז אחרי זה הוא שולח לי אחרי שבוע שכמעט לא דיברנו מה לאן נעלמת.. ואז אמרתי לו אני נעלמתי חח? וקיצר שוב אבל לא התשנה משו/: וכאילו כל פעם שהוא היה נכנס לאייסי הוא היה שולח לי הודעות באייסי וזה ולא יודעעת/:.. זה דיי שיגע כבר.. כי הוא לא רצה מצד אחד להיפגש אבל הוא עדיין הראה איזשו עניין.. ואין לי ראש למשחקים האלה/:.. אז קיצר בשישי או חמישי אז כשהוא שלח לי הודעה לאייסי כזה הוא שואל אותי מה עושה היום? אז אמרתי לו לא יודעת ואתה? וכזה הוא אמר שהוא יצא לאיזה מקום עם חברים שלו.. וכבר חשבתי לא יודעת שהוא רוצה להיפגש אולי/:.. אז כבר נמאס עליי כל זה ושאלתי אותו כבר כאילו מה נסגר איתו.. אם הוא בכלל מעוניין במשו או שהוא סתם.. ח.ח כי הוא קצת מבלבל אותי/:.ואני לא יודעעת..... אז הוא אמר שהוא בעצמו מבולבל ובגלל זה הוא גם קצת התרחק ממני.. אז אמרתי לו חח. סבבה מאמי... תגיד לי כאילו מה שאתה חושב אני לא אפגע או משו..אבל שאני אדע וזה.. ואז אחרי זה לא זוכרת בדיוק את השיחה חח.. אז גם אמרתי לו כזה חצי צחוק וחצי רצינות שכאילו מה אז שנפגשנו לא נהנהת?:).. אז הוא אמר לי שכן ברור שהוא נהנה.. שאם הוא לא היה לו כיף הוא לא היה מדבר איתי וכל זה.. אז קיצר אחרי זה הוא היה צריך ללכת.. ולא יודעתע מה נסגר איתו תאמת/=.. כי השיחה הזאת בילבלה אותי לגמרי.. ואני שוב מתחילה לחשוב עליו... מה לעשות!?.. אני עוד שבוע מתגייסת.. ואני מרגישה שזה כזה מרחף מה אני אחכה שהוא יעשה משו??.. אם זה לא יהיה השבוע אז אחרי הגיוס אני בספק שמשו יקרה/:.. אז לא יודעת מה אתם מציעים!?.. הוא בן 21.. ד"א..
 
בנאדם שמעוניין לא מתנהג ככה.

והבחור הזה,לא מעוניין בקשר מחייב או בכלל בך (קרה לחברה שלי בדיוק אותו סיפור.עד היום קשה לה לקבל את זה-ועברה שנה!). דלגי.
 
מבולבל שמבולבל../images/Emo70.gif

שילך לחפש מבולבלת עבורו ויפסיק לבלבל אותך. אם הוא היה מעוניין בך, הוא היה כבר ממזמן יוזם שוב ולא מתלבט. כשיש התלבטות, אין מה להוסיף...כנראה שזה לא באמת זה. חבל לבזבז את הזמן שלך על מבולבל כמוהו. גיוס קל, נעים ומהנה
 
תגובה

אם הוא חשוב לך, אל תחכי שיזום אלא זמי בעצמך. פני אליו וצרי אתו קשר כשתרצי. אם לא ירצה לא יצור קשר ולא יענה ליצירתו מצדך, ואז לא תהיו בקשר.
 
למעלה