reedgreenwhait
New member
אני לא יודעת אם זה המקום המתאים
יש לי כמה שאלות. 1. אני הולכת לישון, כל יום, ב00:30 וקמה ב5:15 האם זה מספיק בכדי לתפקד כמו שצריך והאם אפשר להמשיך כך? 2. אני אוכלת כל יום את אותו הדבר, האם זה מזיק? 3. אני עושה פעילות ספורטיבית כשאני קמה, בצהוריים ובערב ואני הולכת ברגל לביצפר, האם זה עלול להזיק? 4. אני סובלת מקור, לא מצליחה לשמור על טמפ' גוף. ממה זה יכול לנבוכ ואיך אפשר לטפל בזה? 5. לאחרונה יש לי על עור הפנים מעין פצעים כאלה, זה נרה כמו כוויה, אולי כוויית קור...זה עור יבש, ואני שמה על זה קרם לחות ובנתיים זה לא ממש עוזר...מה זה יכול להיות ואיך ניתן לטפל בזה? 5. האם זה מזיק לשתות מים תוך כדי אכילה? למשל אני אוכלת כריך עם חלב ואחרי כל שני ביסים אני גם שותה מים...ובכלל האם זה מזיק לשתות הרבה? 6. האם אפשר למות ממנת יתר של קולדקס? אם כן כמה צריך לקחת ואיך זה פועל? שאלתי הרבה שאלות תודה מראש אם תענו לי
יש לי כמה שאלות. 1. אני הולכת לישון, כל יום, ב00:30 וקמה ב5:15 האם זה מספיק בכדי לתפקד כמו שצריך והאם אפשר להמשיך כך? 2. אני אוכלת כל יום את אותו הדבר, האם זה מזיק? 3. אני עושה פעילות ספורטיבית כשאני קמה, בצהוריים ובערב ואני הולכת ברגל לביצפר, האם זה עלול להזיק? 4. אני סובלת מקור, לא מצליחה לשמור על טמפ' גוף. ממה זה יכול לנבוכ ואיך אפשר לטפל בזה? 5. לאחרונה יש לי על עור הפנים מעין פצעים כאלה, זה נרה כמו כוויה, אולי כוויית קור...זה עור יבש, ואני שמה על זה קרם לחות ובנתיים זה לא ממש עוזר...מה זה יכול להיות ואיך ניתן לטפל בזה? 5. האם זה מזיק לשתות מים תוך כדי אכילה? למשל אני אוכלת כריך עם חלב ואחרי כל שני ביסים אני גם שותה מים...ובכלל האם זה מזיק לשתות הרבה? 6. האם אפשר למות ממנת יתר של קולדקס? אם כן כמה צריך לקחת ואיך זה פועל? שאלתי הרבה שאלות תודה מראש אם תענו לי