אני לא יודעת איפה לשאול את זה אז...

דיטה25

New member
אני לא יודעת איפה לשאול את זה אז...

אני אנסה כאן כי נראה לי אתן מבינות בתחום. אני ובעלי קיימנו אתמול יחסים ללא הגנה, כי עברו 8 ימים מתחילת המחזור והייתי בטוחה שאין מצב שאני מבייצת עכשיו אז הלכנו על זה עד הסוף. פתאום אני חושבת שאולי טעיתי כי בכל זאת אני לא הכי מבינה בזה. השאלה שלי היא האם יש סיכוי שנכנסתי להריון??? אני מציינת שהמחזור שלי לא מגיע כל 28 יום אלא יותר מזה. תודה לעונות!
 

דיטה25

New member
למה???? איך??? הרי אישה שיש לה

מחזור כל 28 יום מבייצת ביום ה-14 וגם אם היה לי מחזור סדיר אז לא נראה לי שיש מצב, לא? וואי אני מזה בלחץ עכשיו, אשמח לעוד תגובות. תודה
 
יש סיכוי, גם אם קטן

וזה תלוי בעיקר באיכות הזרע. יש זרעים שיכולים לשרוד 5 ימים (אם כי השכיח הוא 24-48 שעות), אם הביוץ מקדים (וגם זה קורה), יכולה להתרחש הפרייה. מכיוון שאת אומרת שהמחזור שלך ארוך יותר, סביר שלא הרית, אבל הסיכוי קיים.
 

א R נ ב ת

New member
אם פרק הזמן אצלך ארוך יותר

מ-28 יום בין מחזור למחזור, נראה לי סביר שהביוץ לא מתרחש לאחר 8 ימים מתחילתו. למיטב ידיעתי הביוץ חל כ-14 יום לפני המחזור הבא, כך שבחישוב גס עוד לא הגעת לשם. אם היה חל כל 28 יום, זה אומר שהביוץ יחול כ-14 יום אחרי שהתחיל המחזור.
 

נאגטס

New member
ואגב ממליצה לך -

על פורום "לקראת הריון", יש שם מומחיות בנושא וזה גם בית חם לשאול שאלות "טרום"...
 
אומנם לא סביר

אבל דברים מוזרים מזה כבר קרו, ולכן בהחלט שיש סיכוי. בכלל שיטת הימים הבטוחים אינה נחשבת לשיטה בטוחה במיוחד ועדיף לא לסמוך עליה אם לא רוצים הפתעות
 
מה גם שזרע נשאר חי בגוף איזה יומיים

או שלושה אחרי האקט עצמו, כך שאם הביוץ שלך יקרה כמה ימים קודם זה עלול לקרות. בכמה חודשים בהם הפסקנו את הגלולות אבל עוד לא רצינו הריון, לא השמשנו באמצעי מניעה עד היום ה-10, ומהיום ה-17. לא נכנסנו להריון בחודשים האלה וגם אצלי המחזור היה מדוייק כמו שעון שוויצרי ויכולתי להרגיש את הביוץ. מקווה שגם בשבילך זה ככה.
 

דיטה25

New member
תודה לכל העונות...כנראה שנותר לי רק

לחכות ולראות. אוףףף אני ממש לא מוכנה לעוד ילד. תודה
 
למעלה