אני לא יודעת איך להסביר...

רק לילה

New member
אני לא יודעת איך להסביר...

זה קשור לאמא שלי.... היא גרה בספרד כבר שנה וחודש עם אחותי הקטנה... אחותי הקטנה כרגע הארץ בביקור.. היא בת 11 והיא מדברת איתי על הכול... רק איתי... והיא סיפרה לי שהיא רוצה למות ושחרא לה בחיים והלוואי שהיא לא הייתה נולדת ושאף אחד לא אוהב אותה ושאין משמעות לחיים ושהיא טיפשה ומכוערת ושהכול רע וכוכוכווכו בקיצור אני לקחתי את זה ממש קשה והתפרצתי בכי נוראי כי זה בדיוק מה שעבר עלי!!!!!!!!!!!!!!!!!! והיא רק ילדה בת 11 והיא לא צריכה לחשוב ככה ואני הזדהתי איתה כ``כ שהבנתי בדיוק על מה היא מדברת.... היא גם נורא בבלבלול אם לחזור לגור בארץ או להשאר בספרד.. מחריצים במילים שלה הבנתי שהיא רוצה לחזור אבל היא מפחדת לפגוע באמא שלי.... והתברר שצדקתי... אז אתמול דיברתי עם אמא שלי על זה שאנחנו רוצות שהיא תחזור כבר ושלאחותי הקטנה לא טוב... ושעדיף שנתאחד בחזרה גם אם לא לגור באותו בית אבל לפחות באותה ארץ.... אמרתי לה שאני חושבת שזה אגואיסטי שהיא נטשה את הבנות שלה אבל... אוף אני לא יכולה להסביר לכם את זה.. צריכים לקרוא את מה שהיא כתבה כדי להבין....ממש רבנו!!!!!! אבל בעקרון אני לא מכירה אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! היא לא אמא שלי!!!!!!!!!!!!!!! היא עברה שטיפת מוח!!!!! אני נשבעת לכם... היא ממש מטורפת... אין לי מושג איך היא חושבת ומה עובר עליה!!!!!!!!!!! וזה הורג אותי כי היא אמא שלי מצד אחד אבל אני כועסת עליה וממש שונאת אותה מצד אחר וזה קורע אותי!!!!!!!!!! כי היא אמא שלי ואני צריכה לאהוב אותה בכל מצב וזה קשה לי.. וגם לראות איך היא שברה את אחותי הקטנה ואותי וגם את אחותי הגדולה לראות איך היא פירקה את כולנו לגמרי.. גורם לי לכעוס עליה ולשנוא אותה... אבל היא אמא שלי... ואני כל הזמן בדילמה הזאת וזה נוראאאאאאאאאאאאאאאאאאאא קשה לי!!!!!!!! אני לא יודעת מה לעשות יותר!!!!!!!!!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לילה

לשמוע סיפור כל כך קרוב אלייך מאחותך הקטנה מאוד קשה ומאוד משפיע... למרות הקושי שלך... טוב שהיא מדברת איתך...שיש לה למי לפנות אני מרגישה שאת מעמיסה על עצמך את הכול ...מנסה לשנות מנסה לעשות את הטוב... הדילמה איננה פשוטה... והכעס קיים , אך האם הוא יפתור את ההרגשה?
 

רק לילה

New member
ברור שכעס לא יפתור את הבעיה...

אבל הוא קיים.... וחוץ מזה שום דבר לא יפתור את הבעיה!!!!!!!!
 

רק לילה

New member
אחותי הקטנה שוב התפרצה!!!!!!

אני לא יכולה לעמוד בלראות אותה ככה יותר!!!!!!!!!!!!!!! אני לא מסוגלת!!!!!!!! אני רוצה לעזור לה ואני עוזרת לה אבל אני לא יודעת אם זה מספיק... היא כ``כ מבולבלת!!!!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מה עם אבא שלכן?

יש אפשרות לשתף אותו בקושי? הרי אתן הבנות שלו, הוא היה רוצה לדעת כמה קשה לכן עכשיו.
 

רק לילה

New member
הוא מודע להכול...

סיפרנו לו.... אבל אני מבינה הרבה יותר ממנו... מה הוא כבר יכול לעשות???
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מה היית רוצה שהוא יעשה?

הרי הוא אבא. הוא ההורה השני. יש לכן לא רק אמא. לא היית רוצה לבקש ממנו משהו?
 

רק לילה

New member
כמו מה?????

לשלוח אותה לפסיכיארט שלי הוא לא יכול כי הוא לא שולח גם אותי כבר כי אין לו כסף...
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אולי מעבר לזה

פשוט להיות אתכן, לבלות זמן אתכן, להראות שהוא נמצא שם ושאכפת לו.
 

רק לילה

New member
זה הוא עושה ועוד איך עושה!!!!!!!!!!

הוא האבא הכי טוב בעולם והוא ת----מ----י----ד שם בשבילנו בניגוד לאמא שלי..... ואכפת לו מאיתנו יותר משאכפת לו מעצמו... והוא מבלה איתנו ונמצא איתנו .... ואנחנו החברים הכי טובים בעולם!!!!!!!
 

NoyNoy

New member
אולי אני לא כל כך יודעת על מה אני

מדברת, ובאמת אני לא רוצה להגיד משהו שיעשה דברים רעים, אבל אולי את ואחותך תעברו לגור עם אבא שלך?
 

רק לילה

New member
אני כבר גרה עם אבא שלי....

גם אחותי הגדולה גרה עם אבא שלי.. רק אחותי הקטנה גרה עם אמא שלי..... וכנראה שהיא תשאר פה.. אבל זה לא יפתור את הדיכי הגדול שלה...
 
למעלה