אני לא יודעת איך להסביר...
זה קשור לאמא שלי.... היא גרה בספרד כבר שנה וחודש עם אחותי הקטנה... אחותי הקטנה כרגע הארץ בביקור.. היא בת 11 והיא מדברת איתי על הכול... רק איתי... והיא סיפרה לי שהיא רוצה למות ושחרא לה בחיים והלוואי שהיא לא הייתה נולדת ושאף אחד לא אוהב אותה ושאין משמעות לחיים ושהיא טיפשה ומכוערת ושהכול רע וכוכוכווכו בקיצור אני לקחתי את זה ממש קשה והתפרצתי בכי נוראי כי זה בדיוק מה שעבר עלי!!!!!!!!!!!!!!!!!! והיא רק ילדה בת 11 והיא לא צריכה לחשוב ככה ואני הזדהתי איתה כ``כ שהבנתי בדיוק על מה היא מדברת.... היא גם נורא בבלבלול אם לחזור לגור בארץ או להשאר בספרד.. מחריצים במילים שלה הבנתי שהיא רוצה לחזור אבל היא מפחדת לפגוע באמא שלי.... והתברר שצדקתי... אז אתמול דיברתי עם אמא שלי על זה שאנחנו רוצות שהיא תחזור כבר ושלאחותי הקטנה לא טוב... ושעדיף שנתאחד בחזרה גם אם לא לגור באותו בית אבל לפחות באותה ארץ.... אמרתי לה שאני חושבת שזה אגואיסטי שהיא נטשה את הבנות שלה אבל... אוף אני לא יכולה להסביר לכם את זה.. צריכים לקרוא את מה שהיא כתבה כדי להבין....ממש רבנו!!!!!! אבל בעקרון אני לא מכירה אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! היא לא אמא שלי!!!!!!!!!!!!!!! היא עברה שטיפת מוח!!!!! אני נשבעת לכם... היא ממש מטורפת... אין לי מושג איך היא חושבת ומה עובר עליה!!!!!!!!!!! וזה הורג אותי כי היא אמא שלי מצד אחד אבל אני כועסת עליה וממש שונאת אותה מצד אחר וזה קורע אותי!!!!!!!!!! כי היא אמא שלי ואני צריכה לאהוב אותה בכל מצב וזה קשה לי.. וגם לראות איך היא שברה את אחותי הקטנה ואותי וגם את אחותי הגדולה לראות איך היא פירקה את כולנו לגמרי.. גורם לי לכעוס עליה ולשנוא אותה... אבל היא אמא שלי... ואני כל הזמן בדילמה הזאת וזה נוראאאאאאאאאאאאאאאאאאאא קשה לי!!!!!!!! אני לא יודעת מה לעשות יותר!!!!!!!!!
זה קשור לאמא שלי.... היא גרה בספרד כבר שנה וחודש עם אחותי הקטנה... אחותי הקטנה כרגע הארץ בביקור.. היא בת 11 והיא מדברת איתי על הכול... רק איתי... והיא סיפרה לי שהיא רוצה למות ושחרא לה בחיים והלוואי שהיא לא הייתה נולדת ושאף אחד לא אוהב אותה ושאין משמעות לחיים ושהיא טיפשה ומכוערת ושהכול רע וכוכוכווכו בקיצור אני לקחתי את זה ממש קשה והתפרצתי בכי נוראי כי זה בדיוק מה שעבר עלי!!!!!!!!!!!!!!!!!! והיא רק ילדה בת 11 והיא לא צריכה לחשוב ככה ואני הזדהתי איתה כ``כ שהבנתי בדיוק על מה היא מדברת.... היא גם נורא בבלבלול אם לחזור לגור בארץ או להשאר בספרד.. מחריצים במילים שלה הבנתי שהיא רוצה לחזור אבל היא מפחדת לפגוע באמא שלי.... והתברר שצדקתי... אז אתמול דיברתי עם אמא שלי על זה שאנחנו רוצות שהיא תחזור כבר ושלאחותי הקטנה לא טוב... ושעדיף שנתאחד בחזרה גם אם לא לגור באותו בית אבל לפחות באותה ארץ.... אמרתי לה שאני חושבת שזה אגואיסטי שהיא נטשה את הבנות שלה אבל... אוף אני לא יכולה להסביר לכם את זה.. צריכים לקרוא את מה שהיא כתבה כדי להבין....ממש רבנו!!!!!! אבל בעקרון אני לא מכירה אותה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! היא לא אמא שלי!!!!!!!!!!!!!!! היא עברה שטיפת מוח!!!!! אני נשבעת לכם... היא ממש מטורפת... אין לי מושג איך היא חושבת ומה עובר עליה!!!!!!!!!!! וזה הורג אותי כי היא אמא שלי מצד אחד אבל אני כועסת עליה וממש שונאת אותה מצד אחר וזה קורע אותי!!!!!!!!!! כי היא אמא שלי ואני צריכה לאהוב אותה בכל מצב וזה קשה לי.. וגם לראות איך היא שברה את אחותי הקטנה ואותי וגם את אחותי הגדולה לראות איך היא פירקה את כולנו לגמרי.. גורם לי לכעוס עליה ולשנוא אותה... אבל היא אמא שלי... ואני כל הזמן בדילמה הזאת וזה נוראאאאאאאאאאאאאאאאאאאא קשה לי!!!!!!!! אני לא יודעת מה לעשות יותר!!!!!!!!!