אני לא חלק מהקהילה אבל הייתי חייב..

De fire

New member
אני לא חלק מהקהילה אבל הייתי חייב..

בעקרון אני לא עוקב אחרי ה-WWE\WWF מאז שהפסיקו לשדר אותם בסטאר וורלד, ולמרות שאני לא יודע מה בדיוק הולך שם היום אני חושב שתור הזהב שלהם היה בסביבות 94.. אמנם לא אהבתי את התוכניות של שישי ששודרו אז (קראנו לזה עם חברים "קרבות הנקניקים" כי תמיד היה "סופרסטאר" אחד מול מישהו שתמיד כבר נמצא בזירה (להלן הנקניק) ולא נכנס עם מוזיקה והוא תמיד הפסיד- לפחות עד בארי הורוביץ) אוי.. רק המחשבה על רסלמניה 10 מעלה לי פרפרים בבטן... בכל מקרה, מה שרציתי לכתוב הוא שלמרות שאני לא עוקב יותר, לדעתי הפורום הזה מדהים.. ביליתי את אתמול בלילה בקריאת ה"שאלות הנפוצות" והיה ממש כיף לגלות מה קרה עם חלק מהמתאבקים שנהגתי להעריץ. המאמרים מרתקים ומלאים במידע שפשוט כיף לגלות אחרי כל השנים האלה.. זה כבר לא פורום... זה ממש אתר! ישר כח למנהלים ולכל המשתתפים שמשקיעים מזמנם.. כל הכבוד!
 

t-man

New member
אלפי תודות ../images/Emo24.gif

אני מקווה שאולי הישראלים יחזרו ליראות WWE שלעומת 93'-94 השתנה מקצה לקצה. יש עדיין שידורים בפוקס ספורטס ונשמח אם תציץ בתוכניות מדי פעם-הרי אין לך מה להפסיד
 

De fire

New member
אם רק היה לי...../images/Emo4.gif

אבל יש לי ירדן 2 שעד כמה שהבנתי גם שם משדרים *משהו*..
 

guysc

New member
גם אני מצטרף לברכות

בקשר לישראלים,אני כל הזמן מוצא ישראלים חדשים לא מוכרים בערוצים של רסלינג במירק שהם לא בפורום הזה ולא בשל גרי,אבל לאף אחד מהם אין כוח לבוא לפורום או לערוץ הישראלי במירק... אז יש תקווה להרבה אנשים שלא רואים דרך פוקס ספורטס!
 

jerri

New member
רמת ההשקעה אכן מרשימה. יש לפורומים

אחרים הרבה מה ללמוד.
 

mickeym

New member
מצטרף לאיחולים! ../images/Emo140.gif

בתור מי שעקב אחרי ההיאבקות משך כל שנות ילדותו ולא הפסיד את כל הקרבות הגדולים של שנות ה-90. (כמו שכתבו לפני, ראסלמאניה 10, הרויאל ראמבל הגדול של 94 ועוד) נהניתי מאד לקרוא את הפורום! איזה כיף היה להיזכר בכל הגדולים. עם זאת, אני מרגיש שב-3-4 שנים האחרונות היאבקות איבדה מסוד הקסם שלה. מיקי, שפעם היתה לו זירה של מטר על מטר ו-29 בובות של מתאבקים.
 

t-man

New member
אני חושב שזאת טעות של ישראלים

ה-WWE ב-98 עד 2000 היתה בתקופה הכי טובה שלה מאז שנות ה-80' וזה מה שמצער אותי-שישראלים לא הספיקו ליראות את התקופה המדהימה הזאת. בלי שום קשר לזה ש-WWE קצת במשבר אבל גם היום יש מתאבקים איכותיים מאוד ובשורה התחתונה יותר טובים מאלו של שנת 93'-94'. נקווה שתהיה ל-WWE עוד הזדמנות בארץ ישראל. בכל מקרה תודה על המחמאות
 

guysc

New member
בדיוק

94 הייתה תקופת שפל,גם בדמויות. אתה ואני זוכרים את זה כמשהו טוב,כי על זה גדלנו. אם תחשוב על זה עכשיו,תראה כמה דבילי זה היה.
 

Minimal Affair

New member
בהחלט תקופה ירודה.

אבל זאת התקופה שמבחינת קהל צופים, הרחיבה את הקהילה. אני התחלתי לצפות בסוף שנת 94.
 

t-man

New member
כמו רוב הישראלים

כעיקרון יש גם סטיגמה מכוערת על ה-WWE שלדעתי יהיה קשה מאוד לשנות אותה-ה-WWE כבר לא לילדים אלה ההפך היא לבני נוער ומעלה!. אני מאשים במאה אחוז את מנהלי הכבלים שהכניסו את התחום הזה לערוץ הספורט ובכך לגרום לאנשים לשנוא את "הספורט המכור" הזה למרות שהוא לא ספורט אלה ספורט בידורי ולהכניס אותו בין שידורי כדורגל לכדורסל זאת טעות חמורה.
 

jerri

New member
אבל פעם באמת היתה שם האבקות

היום מדובר בכמעט שעתיים של קישקושים, בירבורים, ציצים, עוד קישקושים, חצי קרב, קשקושים, עוד ציצים, פירוטכניקה, זהו הלכנו הביתה. אני פרשתי אחרי הפציעה של בנואה, ואחרי שהבנתי שבגלל שאין לו כישורי מיקרופון (אבל לדעתי בהאבקות נטו הוא שם בכיס הקטן את כל זוללי הסטרואידים האחרים שם) הוא לא יתקדם שם לשום מקום. אופרות סבון יש לי בערוץ 2 וערוץ 3, ושם הן גם עשויות טוב יותר.
 

t-man

New member
תשמע זה תלוי איזה סוג של אוהד

היאבקות אתה כאשר קהילת אוהדי ה-WWE מתחלקת לשלוש קבוצות-אלו אוהבים ליראות רסלינג נטו בלי היבט בידורי,אלו שאוהבים את הסטורי ליינס ופיוד(הסיפורים מאחורי הקלעים),הראיונות וסגמנטים. ויש את הסוג השלישי שאוהב את השילוב של שניהם-אני אוהב קרב טוב עם סטורי ליין נהדר מאחוריו אבל בכללית אני מעדיף קרב טוב בלי סטורי ליין מאשר סטורי ליין שבסופו יש קרב גרוע. כיום יש רסלינג טוב(לא מחייב שבכל תוכנית ובכל אירוע) כי סגנון ההיאבקות השתנה בצורה מדהימה,יש לך כל כך הרבה מתאבקים איכותיים(כאמור לא כולם אבל בכללית יש ל-WWE את רשימת המתאבקים הטובה ביותר בהיסטוריה שלה לטעמי ובגלל הכמות הגדולה הזאת הרבה מתאבקים לא מנוצלים),מכריס בנואה שחזר מפציעה לפני כמעט שנה,קורט אנגל,כריס ג'ריקו,ברוק לסנר,אדי גררו,RVD,ריי מאסטיריו ורבים אחרים. אני ממליץ לך לחזור ליראות את השידורים ובמיוחד את הקרבות של אדי גררו נגד כריס בנואה שממש מראים למה אני אוהב את התחום הזה.
 
הWWF הישתנה לחלותין

זה בכלל לא אותו הדבר. הסייפורים, המתאבקים, הגימיקים, רמת ההיאבקות, רמת הבידור, זה לא לילדים בני10 , זה מגיל 16 עד... אין סוף. אני מבין את הראש שלכם, גם אני חשבתי כך ב97 שחזרתי לראות היאבקות אחרי שנתיים כמעט שהייתי מנותק, אמרתי מי זה קיבינימט הרוק הזה והמיינקינד הזה ואיפה הוגן ורנדי סאבג' שאהבתי. למרות שאני חובב נוסטלגיה גדול, אני יודע שהיום WWE הרבה יותר טוב ממה שהיה פעם, ועוד בטח שהרוסטר שהוא גם כפול ממה שהיה ב94. אני ממליץ לכם לעשות מה שאני יעשה היום לחבר שלי, שמעריך את גולדברג ונאש יותר מקורט וברוק, אני הולך להראות לו את המיין איבנט של רסלמניה 6 האלק הוגן נגד ווריור, ומיד אחרי זה מיין איבנט של רסלמניה 19, ברוק לסנג נגד קורט אנגל, או שהפוך, כדי שלא ירדם לי.
 

kendog keds

New member
עדיף הפוך, ככה הוא יקבל ישר רושם

טוב ופתאום יראה את הוגן ווריור ויקבל קונטרה עצבנית. אבל המלצה שלי- שים לו את הקרב של שון-האנטר מסאמרסלאם או ארמגדון, או את ה"איי קוויט" בין רוק למנקיינד בראמבל 99 או כמובן ההל אין א סל של מנקיינד-טייקר. כל אלה נראה לי שמשאירים רושם הרבה יותר חזק מברוק-אנגל. אם אתה מתעקש על רסלמניות אז עדיף את רוק-אוסטין מרסלמניה 19 או 17, או רוק הוגן מ-18
 

t-man

New member
ניר-כל מילה זהב../images/Emo45.gif

נקווה שלישראלים תהיה ההזדמנות ליראות את הקרבות הנ"ל.
 
גם אותם אני יראה לו עם הזמן

אבל הוא מעצבן אותי שהוא אומר על ברוק וקורט שהם אפסים, כי הוא בכלל לא ראה אותם. אני ישכנע אותו עם הזמן, למרות שיש לי המון עבודה, הבן אדם אוהב את WCW!!!! ועוד של שנת 2000!!!! אבל אני ינסה להסביר לו כי הוא אוהב היאבקות.
 
למעלה