אני לא בטוח אם זה בעיה אבל...

ביילי_007

New member
אני לא בטוח אם זה בעיה אבל...

בכרטיס אישי שלי, רשום שאני בפורום לקווי שמיעה, וזה לא נכון מעולם לא נכנסתי או רשמתי בפורום הזה, אז חשבתי אולי שתקחו לתשומת ליבכם, אולי יש לכם איזה בעיה בממשק. ורציתי לדווח לכם על באג... :) ביילי
 

flowr..

New member
תעבור ל-

"אל תציג את רשימת הפורום שאני משתתף בהם". (נו טוב. משהו כזה. רק בניסוח קצת אחר, אני מניחה.) הכי פשוט. הכי נוח. ואין צורך לדאוג לכל מיני אנשים שיגלו הודעות ישנות ומרשיעות שלך מכל מיני פורומים שונים ומשונים :)) flowr..
 

ביילי_007

New member
ואוו, תודה על העצה, אבל..

זה לא מה שהתכוונתי, התכוונתי להגיד שיכול להיות שיש בעיה בממשק של תפוז, ואני בתור משתמש שאכפת לו, רוצה להתריע על באג שמצאתי...:)
 

havlaz

New member
גם שמי כתוב בפורום

פמניזם ומעמד האישי אבל לא מפריע לי
גאה להיות כתוב כמשתמש
 

טל קר

New member
אהלן! אני יודעת למה אתה רשום

כמשתתף, בגלל שכתבת פעם הודעה אחת. מצאתי אותה, והנה היא לשירותך :) http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/viewMsg.asp?id=68&msgid=668772
 

havlaz

New member
הא.. וואלה ../images/Emo13.gif

בעצם, איכס לא להגיד תמילה נגיד במקום : הא.. צודקת
 
למעלה